נסיכת בבל
זו הייתה עלמה חברים D: אשמח לקבל ביקורת :)

Skinny Love- פרק שני (כולל תוכן מיני)

נסיכת בבל 24/10/2015 1738 צפיות אין תגובות
זו הייתה עלמה חברים D: אשמח לקבל ביקורת :)

פרק שני-

ביתה של עלמה היה בית שמחה, כולם ידעו את זה בגלל הרעש שתמיד בקע ממנו ובגלל שבכל לילה הייתה מביאה עלמה לביתה גבר אחר, או במילים אחרות שמחה חדשה.
קמיל טיפסה במדרגות אל ביתה של עלמה אחת אחת בתקווה שהיום היא לא עורכת את אחת המסיבות הפרועות שלה.
לשמחתה הבית היה שקט כשעמדה מול הדלת אך לפתע היא פחדה שאולי עלמה היא זו שיצאה לביתו של גבר זר.
"ושלא תחזור לכאן יותר, אתה שומע?!" צעקה מחרישת אוזניים קטעה את הדממה בחדר במדרגות והחזיר את קמיל אל המציאות, עלמה בבית, חייכה לעצמה.
הדלת מולה נפתחה בחוזקה ודרכה יצאה גבר שנראה בסביבות גיל העשרים במאוחרות לחייו, הוא היה לבוש במעיל עבה ושחור ועל פניו היו זיפים בלונדיניים שהתאימו לשיערו.
הוא חלף על פניו קמיל בלי להבחין בה שעל פניו הבאה כעוסה, יורד במדרגות בלי לומר גבר או להביט לאחור.
"מי זה היה?" שאלה קמיל ונכנסה אל ביתה של עלמה בקלילות שחיוך משועשע על פניה.
"אידיוט. כמו כולם," עלמה העיפה בנשיפה קצוות שיער בהירה וישרה את החולצה הרפויה הוורודה שלה. "אבל מה מביא נסיכה כמוך, אל ביתי בשעה כזו?" החיוך של קמיל היה מידבק כנראה כי גם עלמה החלה לחייך, מתיישבת על ספה בסלון הישן שלה.
"אני צריכה עצה." ענתה קמיל והתיישבה גם היא על אחת הספות הישנות.
"הו, עצות הן המומחיות שלי." קראה עלמה בהתרגשות.
"את לא חושבת שיש עד משהו?" שאלה קמיל בהתלוצצות, מנסה לדחות כמה שיותר את הקץ לפני שתשאל את השאלה שלשמה באה לביתה של עלמה.
"כמובן שיש, אני אישה חזקה ומוכשרת. אבל אחד התחומים החזקים ביותר שלי הוא לתת עצות לחברות בצרה, ואת אולי לא ממש חברה אבל נראה לי שאת כן בצרה," חייכה עלמה וישרה את מבטה אל קמיל. "עכשיו, מה השאלה שלך?"
"אז ככה…" התחילה קמיל לומר, ההתחלה אומנם הייתה קשה אך לאחר מכן הסיפור על דילן פשוט נשפך ממנה, כמו סכר שנפרץ והמים זורמים ממנו ללא שליטה.
"את אוהבת אותו?" שאלה עלמה בתום הסיפור.
קמיל כיווצה את גבותיה וקימטה את מצחה, היא כמובן הרגישה רגש כל שהוא אל דילן, אבל האם זה הייתה אהבה?
"אני…. אני לא ממש יודעת…" מלמלה והשפילה את מבטה.
"את יכולה לדמיין את החיים שלך בלעדיו?" המשיכה לשאול.
"לא. ממש לא." ענתה קמיל מיד.
היא הכירה את דילן מאז שהייתה בגן חובה והוא היה בכיתה ב'. הם היו שכנים במשך שנים וגם חברים טובים עד שבנשף הסיום הוא הזמין- מכל הבנות בבית הספר- דווקא אותה. מאז אותו ערב בלתי נשכח הם ביחד, מאז אותו ערב דילן מנסה לשכנע אותה שתשכב איתו.
למרות שהזוגיות שלהם הייתה קצרה יחסית הם הכירה זמן רב לפניה, היא לא יכלה לדמיין את חיה בלי היצור המוזרה והכל כך מושך ששמו דילן.
"אני חושבת שזה לא יחזיק מעמד." מילותיה של עלמה היו כמו סכינים שהושלכו על קמיל, אבל על פניה נח חיוך אוהב, מלא חמלה ממש.
"למה את מתכוונת?" שאלה קמיל, המומה לגמרי מהצובה שבה אמרה עלמה את הדברים.
"אין לי שום כוונה לשקר לך מתוקה," רוח קרה נשבה מבעד לחלון הפתוח בסלון ופרעה קלות את שיערה הבהיר של עלמה. "אני מבינה דבר או שניים במערכות יחסים, הרבה בנות באות להתייעץ איתי בנוסה בגלל הניסיון שלי. כלומר, היו לי כל כך הרבה מערכות יחסים שנגמרו באסון…" קולה דעך מעט אך היא חיככה בגרונה ויצבה אותו. "אני כבר וויתרתי על מערכת יחסים יציבה. אבל מהניסיון שלי אני יכולה לעזור לאחרות. המצב שלך מוכר לי מאוד, ועם את לא בטוחה שאת רוצה לעשות את זה עם דילן, נראה לי שכדי שתוותרי על זה מראש, עם הוא לא יבין הוא פשוט אידיוט-"
"-כמו כולם." השלימה קמיל את המשפט.
מבטה נח על נקודה לא ברורה בחלל הסלון של עלמה בעודה מעכלת לאט לאט את מה שאמרה, זו שמבינה בתחום.
"את מבינה עלמה, לא הייתי באה לכאן עם לא הסיפור של אמא שלי ו…"
"אני מכירה את הסיפור של אמא שלך, ולו דווקא היה סוף טוב אבל אני מכירה את דילן בליית' והוא לא טיפוס שיקח אחריות על המעשים שלו." אמרה עלמה בפנים חמורות. ,
"על תדברי עליו ככה." מבטה של קמיל ננעץ בעיניה הכחולות של עלמה.
"את יודעת שאני צודקת." ענתה עלמה, מבטה מלא החמלה נעלם והתחלף במבט אדיש ויבש.
"אולי, אבל זה עדיין לא נותן לך את הזכות לדבר ככה על החבר שלי." קמיל קמה על רגליה במהירות והתקדמה לעבר הדלת בדיוק כשעלמה הציתה סיגריה ותחבה אותה אל פיה.
"מה שתגידי, ילדה," אמרה כשקמיל כבר פתחה את הדלת. "רק תסגרי את הדלת מאחורייך." כמיל טרקה את הדלת כל כך חזק שהיא הייתה בטוחה שהילד של השכנים התעורר בבכי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך