The Mistery girl – פרק 2

עדי_345 06/06/2014 463 צפיות 2 תגובות

"שאתה מתנשא מסריח" אני קם ונעמד מולו , לא מפחד מכלום .
———————————————————————————
הוא במעט יותר גבוה ממני .
"למה מי אתה חושב שאתה יחתיכת שחצן " הוא דוחף אותי ואני עף מעט אחורה , אני קולט את אמה רצה אלינו , היא תופסת בידו של שון ומנסה לגרור אותו אחורה , הוא מתנער ממנו בעצבים " זוזי מפה אם (לא כמו אם יענו אימא כמו קיצור של אמה כמו אמ ) "מי אני ? מי אתה בכלל נמצא פה חצי שעה חושב שהוא מלך העולם " אני עונה בכעס .
יונתן מנסה להרגיע אותי אבל אני מזיז אותו הצידה ," שלא יגע בי ההומו הזה " אני מזהיר אותו והוא קופץ עלי , אני מרגיש אגרוף פוגע בלחי הימנית שלי , אני תופס אותה בכאב , אני מתאושש מיד , אני מתקדם אליו , הגוף שלי בוער , אני מחטיף לו אגרוף בבטן וצופה בו מתקפל בכאבים , לאחר כמה שניות ספורות אני כבר לא עומד על רגלי , אני והוא על הרצפה , מוציאים את העצבים אחד על השני , עוד אגרוף פה ועוד אגרוף שם .
אני מרגיש אותו נתלש מעלי , ג'יימי ואמה הרימו אותו ממני , אמה לקחה את שון לצד והרגיעה אותו , אני רואה אותה מסמנת לג'יימי שהיא תסתדר משם ומחייכת אליו , יונתן וטום מרימים אותי , אני נוטף דם מהשפה ומסתכל עליו , הוא מלא דם גם כן , אמה רצה לכיתה וחוזרת משם עם נייר ספוג במים , היא מתחילה לנקות את הדם מפניו , אלקסיס וכולם כבר נכנסו לכיתה , רק ג'יימי נשאר איתי , "אהמ…א… ג'יימי ! בוא לפה רגע " היא קוראת לו , הוא רץ אליה ונשאר ליד שון , היא מתקדמת לעברי , אני נשכב על הספסל , תופס את פני .
"אתה בסדר ? " היא שואלת אותי ומרימה אותי מהספסל , היא נוגעת בפניי עם משהו רטוב ומנקה את הדם . " את יפה , אין לך מה לעשות איתו " אני פולט ומסתכל בעיניה.
"אני לא חברה שלו " היא מסמיקה ואני מחייך "אנחנו ידידים טובים " היא מחייכת גם כן .
"תקשיבי, היום יש לי בית ריק ואני מזמין את כולם לסרט בבית שלי , את מוזמנת לבוא " אני מחייך אליה \" בכיף " היא מחייכת וחוזרת לשון , אני נושך את שפתי ונשכב על הספסל , מחכה לצלצול .


תגובות (2)

יפה, סקרנת אותי, תמשיכי!
אפשר לתת לך דמות?
(כן, אני יודעת שאני כותבת את זה כמעט בכל תגובה אבל ככה זה, אני אוהבת להיות מעורבת)
אהבתי את הכתיבה והרעיון (שאולי עוד לא לגמרי נחשף…)

06/06/2014 21:59

    אויש, אני ממש מצטערת, אבל לא התכוונתי לכתוב את זה פה, סליחה.

    06/06/2014 21:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך