born to die
היי, אני חדשה פה, אשמח מאוד לשמוע את דעתכם על הסיפור שלי. זה בסדר אם אתם לא מבינים על מה מדובר או על מי כי התחלתי לכתוב סיפור מהאמצע שלו, כן. כן. למרות שיש לי כבר תסריט שלם בראש שגם אותו אני אשלים. חשוב לי לדעת בעיקר איך הכתיבה שלי? האם חסר לי לי משהו ? מה אני יכולה לשפר\להוסיף? תודה רבה רבה ויום טוב !

תגיבו – the road not taken

born to die 15/07/2014 746 צפיות 4 תגובות
היי, אני חדשה פה, אשמח מאוד לשמוע את דעתכם על הסיפור שלי. זה בסדר אם אתם לא מבינים על מה מדובר או על מי כי התחלתי לכתוב סיפור מהאמצע שלו, כן. כן. למרות שיש לי כבר תסריט שלם בראש שגם אותו אני אשלים. חשוב לי לדעת בעיקר איך הכתיבה שלי? האם חסר לי לי משהו ? מה אני יכולה לשפר\להוסיף? תודה רבה רבה ויום טוב !

ז'אנר: דרמת פשע
מס' פרק: לא ידוע .(איכן שהוא באמצע הסיפור)
זמן- 1976.

נקודת מבטה של מייגן.

לאחר השוד המוצלח שהיה לנו היום, החלטנו להתאכסן במוטל 6
8 מ"ייל צפונה לעיר אוסטין שבטקסס.
יצאתי מהמקלחת החמה והמרגיעה ביותר שחוויתי עד כה, הסטתי את ווילון האמבטיה וכרכתי את עצמי במגבת.
אחרי ימים בדרכים, בחיים לא הרגשתי יותר רעננה מאשר עכשיו. הייתי חייבת לשטוף מעליי את כל הלחץ. פתחתי את הדלת של חדר האמבטיה ועמדתי במקומי. תוהה, מה עושה ג'ייק. ראיתי את ג'ייק יושב על הכיסא הישן והמרופט של המוטל בתנוחת הפסל האדם החושב* בוהה קדימה, לעבר משהו שלא ביכולתי לראות, בעודו מעשן מה שמריח כחשיש , ומניד בראשו מצד לצד ומחייך חיוך ממזרי. "על מה אתה מסתכל?" שאלתי
"את חייבת לבוא לראות את זה" אמר ולא הסיט את מבטו ואילו לרגע לכיווני.
כיווצתי את מצחי. לא הבנתי מה לעזאזל והתקדמתי קדימה. יצאתי מחדר האמבטיה והתקדמתי לעברו. "מה ק……" ? נדהמתי, וקפאתי על מקומי. עכשיו יכולתי לראות את מה שדיבר עליו. "וואו". פלטתי. בתדהמה ועיניים משתאות.
ערמות על גבי ערמות של כסף שגנבנו פזורים על המיטה בערימה שמגיעה כמעט עד התקרה. נשבעתי כי לא ראיתי כל כך הרבה כסף מיימי.
ג'ייק נאנח עמוקות והתמתח לאחור בכיסאו. "כן" צחק וחשף שיניים.
התקדמתי לעברו, מחויכת במעט, ונדהמת, ומלאת רגשות מעורבים. בעודו לוקח עוד שאכטה מהסיגריה המגולגלת שלו, התיישבתי בחיקו. הכיסא חרק. הוא הפנה לכיווני את ראשו, ושייט בעיניו על גופי. מלמטה עד למעלה , ונראה די מרוצה מהעניין.
הסתכלנו אחד לשני בלבן של העין בהבעת פנים מבסוטית מהסכום שהצלחנו לשים את ידנו עליו . נאבדתי בתוך עניו. הרגשתי פתאום מוגנת, בטוחה. פתאום כל הצעקות בראשי כבו. כל המילים והמחשבות הרעות נעלמו. כל הפעמים הללו שאמי אמרה לי "הוא מסוכן לך", או "הוא פושע", "רוצח בדם קר". הכול.. הכול פשוט נעלם. ולמרות כל מה שאני יודעת על טוב ורע, נכון ושגוי
הבנתי כי אין יותר מייגן מעכשיו. הילדה הטובה שפעם הכרתי איננה עוד. מעכשיו זה מייגן וג'ייק. המשפט הזה התנגן לי נכון שוב ושוב בראשי.
הסתכלתי בעיניו הכחולות הגדולות והיפות, שמספרות לי סיפורים . כמו האוקיינוס. יכולתי לשבת ולהמשיך ולהסתכל עוד ימים.
"אתה חושב שהודג' יהיה מרוצה?" קטעתי את המחשבות שלי כדי שאני לא יראה כמו איזו מוזרה שלא מפסיקה לבהות בו. אבל הוא רק נהנה מהעניין.
"אני לא יודע , תגידי לי את" אמר וחייך בעודו מסתכל על ערימת הכסף. ונושף החוצה עשן. אני נשבעתי שבכל חיי לא ראיתי אותו כל כך מאושר. הוא עטף אותי בידיו, בעודי יושבת בחיקו. הרגשתי עכשיו עוד יותר מוגנת ממיקודם.
נשכתי את שפתי, מסתכלת על ערמת הכסף הזו. תוהה מה הבן אדם רוצה לעשות עם כל כך הרבה כסף. תוהה מה עוד ביכולתנו לעשות בידיעה הזו שהרגע עשינו את הבלתי יאמן.
אני כל כך מאושרת לראות את ג'ייק מאושר, שכבר לא אכפת לי מה אנשים אחרים חושבים. גם אם מדובר באישה שהכי קרובה לחיי.
"אנחנו לוהטים ! " צעקתי בהתרגשות.
"בלתי ניתנים לעצירה" השלים את משפטי. וצחק.
שנינו צחקנו.
עכשיו הבנתי על התחושה שדיבר עליה כל הזמן. התחושה הטובה הזו, שזורמת בגופי.
הצמדתי את ראשי לראשו, למרות חריקות הכיסא שנשמעו כאילו הוא הולך להתפרק כל רגע.
לקחתי נשימה עמוקה ואמרתי: "אני אוהבת אותך" מסתכלת בעיניו. בעצם בוהה.
"גם אני " אמר והשליך את הסיגריה על ריצפת החדר.
נישקנו אחד את השני בכזה להט. אצבעותיו משחקות בחוטי המגבת שלי שמרגישה כי עוד רגע עומדת ליפול. הרגשתי כאילו רק שנינו קיימים בעולם הזה ואין שום דבר שמטריד אותנו. אבל …הלוואי שככה זה באמת היה….


תגובות (4)

נשמע מאוד מעניין אך יתכן שאולי ההמשך שעולה לי בראש הוא מה שעולה לך בראש ואז זה אכן סיפור צפוי ועם את מנסה להביע שדמות חושבת תעשי ככה '……' לדוגמא: 'מה לעזאזעל?' חשבה לעצמה מייגן לא מבינה תוהה על מה הוא מדבר, תיאורים ו על תכתבי בכזה להט תחתבי בתשוקה רבה שבה חיכיתי לה זמן כה רב כאילו על תתברי בשפת יום יום אלא גבוהה יותר עשיר יותר ואשמח עם תקראי את sound of madness תחילה התחלתי באנגלית ואז בגלל הבקשות המשכתי בעברית סכה בנתיים 2 פרקים :) וברוכה הבאה לאתר

15/07/2014 20:31

    קודם כל הסוף לא צפוי בכלל אני מבטיחה לך שהמחשבות שלנו לא עולות באותו קנה. תודה רבה על התגובה אני אתקן ואשתדל להשתפר. בקשר לשפה הגבוהה יותר אני באמת מנסה, זה פחות או יותר אוצר המילים שלי:) אבל תודה רבה . ואני אקרא את הסיפור שלך.

    15/07/2014 21:14

קודם כל הסוף לא צפוי בכלל אני מבטיחה לך שהמחשבות שלנו לא עולות באותו קנה. תודה רבה על התגובה אני אתקן ואשתדל להשתפר. בקשר לשפה הגבוהה יותר אני באמת מנסה, זה פחות או יותר אוצר המילים שלי:) אבל תודה רבה . ואני אקרא את הסיפור שלך.

15/07/2014 21:15

אופס כתבתי פעמיים מיי באד

15/07/2014 21:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך