רוני די אנג'לו
אני ממש מקווה שאהבתם!!!! זה סיפור חדש שאני ממש התחברתי אליו. אשמח אם תתנו לי משוב פה בתגובות. תודה, רוני ;)

The snow and the girl- פרק 1

רוני די אנג'לו 23/10/2015 610 צפיות תגובה אחת
אני ממש מקווה שאהבתם!!!! זה סיפור חדש שאני ממש התחברתי אליו. אשמח אם תתנו לי משוב פה בתגובות. תודה, רוני ;)

הגשם היכה על גבה של הנערה.
היא ניסתה למצוא מקום כדי לברוח מהגשם הקר והאכזרי. אך חיפושיה העלו חרס. כל מי שהתדפקה על דלתו טרק אותה בפניה.
היא השתעלה והמשיכה בדרכה.
בגדיה לא היו עבים כלל, רק מכנס, חולצה וסווטשירט משוסף לגזרים.
כל הדרך היא רעדה וניסתה להתחמם. לא היו באזור בתי הארחה, וגם אם היו, לה לא היה כסף לשלם עליהם.
היא כבר מסתובבת כמה ימים ברחובות בלי לדעת איך היא הגיעה לשם.
היא הייתה רטובה עד לשד עצמותיה ורעדה כולה.
"היי, את, ילדה!!" נשמעה קריאה מהעבר השני של הרחוב. מניסיונה, כנראה היו אלה נערים הרצו להתעלל בחסרי הבית. היא נתקלה כבר בשלוש חבורות שרגמו אותה באבנים לפני שהספיקה לברוח משם.
היא התחבאה מאחורי פח זבל, כשהנער שצעק אליה הגיע. הוא לא היה לבד; אחרי הגיעו נער ונערה נוספים. כולם, גם הנער שצעק אליה, היו רועדים, רטובים, מלוכלכים ובעליי בגדים קרועים.
היא אזרה אומץ ויצאה מאחורי פח הזבל.
"ילדה," קראה אליה הנערה בקול רועד מקור. "את..ת במק…קרה יודע…ת אי..פה י…ש פ..פה בת..י הא..רחה באז…זור?"
"אני לא יודע..ת." היא השיבה בקול רועד. "אני לא חושבת שיש פה באזור."
"ואיך את הגעת לרחוב?" שאל הנער שעמד לצידה של הנערה, מאחורי הנער שצעק אליה.
"אני לא יודעת. פשוט הגעתי לפה."
"כמונו." אמר הנער שצעק אליה. "קיווינו שאנחנו לא היחידים."
"תראו!! הינה הם, שם!!" נשמעה צעקה מרחוק, ואחריה צעדים כבדים.
הגיעו כדי לרגום אותם באבנים.


תגובות (1)

אהבתי מאוד! תמשיכיי

23/10/2015 16:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך