אז , ככה .
בעצם ג'אנג היו מין היא הדמות הראשית בסיפור - היא משפפת בתחרות שירה בקוריאה .
כל הדמויות צריכות להיות או קוריאניות לחלוטין או עם שורשים קוריאנים או לדעת קוריאנים איכשהו . הגיל הוא בין 10 ל19 בערך .
שם :
גיל :
תיאור חיצוני :
התנהגות והרגלים :
רקע :
דברים אחרים :

תודה לכולם !

The Winner Will Be me – הקדמה + הרשמה

02/12/2013 443 צפיות תגובה אחת
אז , ככה .
בעצם ג'אנג היו מין היא הדמות הראשית בסיפור - היא משפפת בתחרות שירה בקוריאה .
כל הדמויות צריכות להיות או קוריאניות לחלוטין או עם שורשים קוריאנים או לדעת קוריאנים איכשהו . הגיל הוא בין 10 ל19 בערך .
שם :
גיל :
תיאור חיצוני :
התנהגות והרגלים :
רקע :
דברים אחרים :

תודה לכולם !

" ג'אנג היו מין ! " קראה המנחה , מתוך החדר הסגור .
" הכנסי בבקשה , " החיוך שלה היה נעים למדי , למרות שנראת חמורת סבר .
היא סקרה את הצורה הדקיקה שלי בחוסר רצון מובהק – השיער השחור החלק שנראה קצת כמו קש , העור הלבן מדי והבטן השטוחה הרבה יותר מדי , הרגליי מקל שבצבצו מעבר לחצאית הקצרה יחסית שלבשתי , וידי המקלון שבצבצו גם הן . היא נראת שופטת .
" אני אשיר את 'Like A Wind' , " מלמלתי – לא הייתי בטוחה אם היא שמעה אותי .
" סליחה , ג'אנג היו מין ? " היא אמרה בקול רם , כאילו אני חירשת .
"אני אשיר את 'Like A Wind' , " אמרתי קצת חזק יותר , " של טי ארה . "
המנחה חמורת הסבר הביטה בי בחוסר רצון .
" בסדר . " היא אמרה והמשיכה לנעוץ בי מבטים .
נעתי באי נוחות . השתעלתי מעט וחשבתי .
התחלתי לשיר – הקול הדקיק והגבוה שלי נשמע חזק מעט מהרגיל , אבל בכל זאת חלש ביותר . המנחה נראתה מתפלאת לטובה .
סיימתי לשיר בלי ששמתי לב בכלל , וההרגשה הרעה שהרגשתי כשנכנסתי התנדפה לחלוטין .
המנחה חייכה חיוך קטן והביטה בי בעדינות . "הקול שלך חלש , היו מין . אבל הוא יפהפה . " היא חייכה והחוותה עם ידה לעבר דלת שנמצאה בקצה השני של החדר .
" יגידו לך מתי להגיע , " היא חייכה .


תגובות (1)

יפה תמשיכי :)

02/12/2013 12:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך