אם זה פוגע במשהו הערות בהתחלה אני מצטערת...
בקי ושי הנה פרק שמוקדש בשבלכם

vampire rose-פרק 2

28/05/2012 736 צפיות תגובה אחת
אם זה פוגע במשהו הערות בהתחלה אני מצטערת...
בקי ושי הנה פרק שמוקדש בשבלכם

לאחר ההודעה שניקי אמרה, למדנו כרגיל . זאת אומרת, שיעור מדעים שהיה ממש משעמם. לאחר שעה של שיעור מדעים ושעה של מתמטיקה, היה צלצול להפסקת אוכל. אז אני ואנסטסיה הלכנו לחדר אוכל , והתיישבנו בחבורה שלנו שבה נמצאות עוד שתי בנות, דנה וליאור.
לאחר שדיברנו מעט , הלכנו למזנון. כל אחת לקחה את האוכל האהוב עלייה, אני לקחתי סטייק עם סלט. אנסטסיה לקחה עוף ותפוחי אדמה וכך דנה וליאור…
לאחר מכן התיישבנו שוב במקום הקבוע שלנו , והתחלנו לאכול בשקט.
כשפתאום דנה שברה את השתיקה ואמרה : "ניראה לכן שהבנים חתיכים?"
ליאור ענתה: "כן,אבל זה לא משנה כי כנראה כולם שמה 'מקלפים אבוקדו בחושך'" הסתכלתי עליה וצחקתי , "למה את חושבת ככה?" שאלתי .
היא אמרה "כמעט כל החיים שלהם הם היו רק בנים, ללא בנות . אז תעשי את החשבון.." אני ,אנסטסיה ודנה צחקנו . דנה אמרה "הטמטום חוגג אצלך, גם אנחנו היינו רק בנות וזה לא אומר שאנחנו…" וליאור הרימה גבה וחייכה חיוך ערמומי והעיפה בנו מבטים ואמרתי "טוב בננות בואו נעביר נושא" ודיברנו על החדרים החדשים ומי תהיה ם מי כאשר היה צלצול והגיע שיעור מוזיקה אז כולנו הלכנו לחדר המוזיקה,כאשר הגענו לקחתי את הגיטרה החשמלית,דנה את הבס,ליאור את התופים ואנסטסיה את האורגן.
המורה נכנסה ואמרה "בוקר טוב בנות" וכל הבנות אמרו "בוקר טוב ליליאן".
"היום כולכם תראו לי את העבודה שביקשתי שתכינו בקיץ" אמרה ליליאן "מה הייתה העבודה?" שאלה הילדה הפאקצה והאויבת הכי גדולה שלי צליל וליליאן השיבה לה "שתשירו או תיצרו שיר שמעביר מסר חשוב" ולאחר שמה שאמרה נקלט במוח הקטן של צליל היא אמרה "אז מי ראשון?" ואני הרמתי את ידי ואמרתי "אני,דנה,אנסטסיה וליאור עבדנו על השיר "born to die" שאומר שזה הורג לקחת סמים וכו'" והמורה הנהנה ואמרה "תתחילו בבקשה"
התחלנו לשיר "don’t make me Sade don’t make me cry" ולאחר שסיימנו כולם מחאו כפיים וראיתי את ליליאן מתקדמת ישר אלינו וכשהגיע היא שמה את ידה על כתפי ואמרה "יש לך קול של מלאך לבנדר ובכלל הייתם כולכם נהדרות אתם מקבלות מאה",כולנו קפצנו מאושר ונתנו כיפים כאשר צליל דחפה אותנו ואמרה "תורי לשיר" והתחילה לשיר,השיר התרכז בה והיא גם שרה אותו בזיופים שראיתי את ליליאן מוציאה אטמי אוזניים שאפילו מרוב זיופים האטמים לא הצליחו לחסום ולבסוף שצליל הפסיקה לשיר ליליאן אמרה "תודה לאל,זאת אומרת לא היה טוב כי התמקד בך אז תקבלי 50" צליל הזעיפה פנים ואמרה "זה מכור" והלכה וחבורתה הלכה אחריה
לאחר המופע הקטן של צליל היה צלצול לשיעור אומנות והלכנו כולם וכשעגנו המורה ביקשה לצייר משהו שאנחנו אוהבים ואני ציירתי את אמא שלי מריחה ורד,אתם בטח שואלים איך אני יודעת איך היא נראת אז רונה סיפרו לי.
שסיימתי חתמתי את שמי בתחתית והבאתי למורה שאמר "פשוט מדהים לבנדר,כרגיל" ודנה,אנסטסיה וליאור הגישו אחרי למרות שחוץ ממני ודנה אפחד בחבורה לא מצייר משהו אבל אנחנו אוהבות את השיעור.
לאחר שסיימנו רצנו לחצר והתחלנו לדבר כאשר הרגשתי ששורף לי הגב ורצתי לשירותים ונכנסתי במהירות לתא ופשטי את חולצתי והבטתי בסימן הלידה בצורת ורד שהתחיל לדמם אז לקחתי מהר מגבות נייר והצמדתי לסימן הלידה.
לאחר כמה מגבות נייר ספוגות בדם זה הפסיק לשרוף והחזרתי את חולצתי ואת הז'קט וחזרתי חברותי המודאגות.
שהגעתי הם אלו "מה קרה לבנדר את רצת מהר ודאגנו לך.." והשבתי להם "זה בסדר קצת שרף לי הגב אז הלכתי לשירותים לבדוק מה זה וזה היה סתם שריטה "
"שריטה?את בטוחה" שאלה אותי אנסטסיה ועניתי "כן" כשלפתע הרגשתי שמביטים בי ושהסתובבתי….


תגובות (1)

אהלן יובל החמודה טוב מה אומר "מושלם" "100המם" "מקסים" הכל נכון אין עלייך הכתיבה שלך מלהיבה ותמיד מעניינת ומסקרנת ונעתקו המלים בפי להודות לך כי פרק זה הקדשת לי ואוו אני לא רגילה לכאלה מחמאות כל כך נפלאות יובלי מה שנותר לך לעשות הוא להמשיך מהר מהר ככל יכולתך אך אנא ראשית כל זה הלימודים ורק במקום השני האתר הנפלא שהפגיש בינך לבינך ועל כך אני אומרת מלה אחת קצרצרה " ת ו ד ה " ♥

29/05/2012 00:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך