הפרק מוקדש לסבתא שלי שמחר עוברת ניתוח ...
אני רוצה להגיד שהיא הגיבורה שלי ואני מקווה שתצא מזה בשלום..

מקווה שתהנו

vampire rose-פרק 3

30/05/2012 762 צפיות 7 תגובות
הפרק מוקדש לסבתא שלי שמחר עוברת ניתוח ...
אני רוצה להגיד שהיא הגיבורה שלי ואני מקווה שתצא מזה בשלום..

מקווה שתהנו

הסתובבתי לאחור ולא ראיתי כלום והתחלתי להריץ מחשבות שמישהו אולי רודף אחרי אבל לבסוף נרגעתי ואמרתי לעצמי שזה כנירא כי אני רואה הרבה סרטי אימה אבל זה לא הצליח והתחלתי להיכנס לסרטים אבל למזלי דנה החזירה אותי למציאות בכך ששאלה אותי "מה קרה לבנדר?את בסדר?" והנהנתי ואמרתי "כן פשוט כואב לי הראש ואני לא מרוכזת כל כך" ופתאום התחלתי לאבד משקל אבל למזלי ליאור ואנסטסיה החזיקו אותי ולקחו אותי למרפאה,בדרך שאלתי אותם "לאן הולכים?" והם ענו לי "אנחנו לוקחים אותך לאחות" אמרה ליאור ואמרתי "לא צריך אני בסדר את רואה?" והם שחררו אותי כדי לראות אבל כמעט נפלתי אז הם החזיקו אותי ואמרתי "רואים?" "רואים מה?שאת מתנהגת כאילו את שיכורה?" והתחלתי לצחוק והם שאלו "למה את צוחקת?" ואני עניתי "זה מוזר שלא שתיתי אבל אני מרגישה בעננים",הם הביטו בי במבט מוזר והאמת לא הבנתי מה קרה לי באמת,לפני מספר דקות חשבתי שעוקבים אחרי והרגשתי כאבים מסימן הלידה שלי ועכשיו אני מתנהגת כמו שיכורה אחרי שמונה בקבוקי וויסקי ופתאום ללא הזערה התעלפתי במקום ושמעתי צרחות שאומרות לי להתעורר אבל לא יכולתי,ניסיתי אבל הרגשתי שמישהו לא נותן לי ולפתע שמעתי קול שלוחש לי "סופך יבוא אם תיסמכי על האנשים הלא נכונים" התחלתי לרעוד וצעקתי לקול "במי לא לסמוך?" והוא השיב לי "לכי אחרי ליבך ותמצאי את התשובה" ולפני ששאלתי מה הכוונה לא לסמוך על אנשים או ללכת אחרי ליבך התעוררתי כשכמה אנשים הסתכלו עלי במבט מוזר ואז ראיתי שזה בעצם חברותי הטובות.
"מה קרה לי?" שאלתי אותם בעודי מסוחררת
"היה לך לחץ דם נמוך" אמרה האחות בחיוך רחב שחשף שיניים צהובות מעישון סיגריות ואז דנה שאלה "איך את מרגישה?" ועניתי לה "בשמיים" והם צחקו ואמרתי "אני יכולה לחזור לשיעור?" והיא הנידה בראשה ואמרה "לא את הולכת לנוח בחדר שלך" והשבתי לה "אבל עדיין לא אמרו איזה חדר לכל אחד יש" אבל לפני שסיימתי ליאור אמרה "את ואנסטסיה גרות בחדר 23 ואני ודנה בחדר 24" ואנסטסיה הגישה לי מפתח לחדר שהיה צבוע בסגול אם כתמי סגול בהיר יותר והאות "L" עשויה מאבנים אליו והוא מין שרשרת כזאת,היא עשתה את זה מכוון שאני תמיד אבל תמיד שוכחת את המפתח. לקחתי ממנה את המפתח והלכתי לחדרי באיטית כי עדיין הראש שלי הסתחרר,כשנכנסתי לחדר נשמתי נעתקה,החדר היה ענקי והקירות היו בלבן ואותם קישטו פרחים בצבע סגול ושתי מיטות זוגיות אם סדינים סגלגלים אם פרחים מחוטי כסף ושני שולחנות כתיבה לבנות אם דוגמאות פרחים בצבע לילך ומחשב נייד לכל אחד,לי היה סגול אם פרחים ולאנסטסיה היה מחשב נייד לבן אם פרווה ורודה מסביב,וארון בגדים ענקי בצבע לבן ולבסוף חדר אמבטיה אם ג'קוזי.
פשטתי את מדי הבית ספר ונכנסתי למקלחת החמימה ששטפה את כל הכאב שהרגשתי. שיצאתי מין האמבטיה התייבשתי ושמתי דורדוראנט ולבשתי בייבי דול בגוון כחול ונכנסתי למיטה לישון.
לא הצלחתי להירדם אז הלכתי לשחק במחשב מעט או להיות בפייסבוק,שנכנסתי היו לי מלא התראות מחברות שמאחלות לי הצלחה בלימודים,לאחר שסיימתי להגיב על הכל נכנסתי לישון שעוד פעם הרגשתי שמביטים בי ושפתחתי את עיניי,נער אם שיער שחור פחם ועיניים ירוקות כמו הדשא הסתכלו אליי ולאחר מכן הוא התיישב קרוב אליי וקירב את ידיו לצווארי וניסה לחנוק אותי למוות.
התחלתי לפרפר שלפתע נשמע צליל טלפון ואותו ילד ענה ואמר "כן אבא?"
"המשימה השתנתה,בוא לקבל תדרוך"
"אני בדרך" אמר הילד ועזב אותי והלך במהירות על ולא ראיתי אותו…
אמרתי לעצמי "את עוד פעם מדמיינת לבנדר" ונרדמתי וחלמתי על….


תגובות (7)

פרק יפה, תמשיכי

30/05/2012 10:06

אין דברים כאלו!! תמשיכי!! D:

30/05/2012 12:30

החלמה מהירה בשביל סבתא שלך ומקווה שהכול יהיה בסדר…

30/05/2012 12:31

תודה תומרוש

30/05/2012 13:21

אממ זהו? איפה ההמשך!!!!!1 אני ישתגע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31/05/2012 04:57

אני יעלה המשך אם תגידי לי מי דיבר איתו בטלפון..

31/05/2012 09:11

ברכות לסבתא המתוקה ורפואה שלמה ומהירה אמן ואמן באהבה בקי ♥♥♥♥

31/05/2012 09:15
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך