איך הפרק??

vampire rose-פרק 4

12/06/2012 719 צפיות 3 תגובות
איך הפרק??

חלמתי שאני הולכת מסדרונות בית הספר בשעות הלילה,לבד ולפתע אני רואה שלולית ענקית של דם,החנקתי בחילה שטיפסה במעלה גרוני והתחלתי לבכות.
לאחר שסיימתי לבכות התקדמתי לעבר השלולית בעודי מפחדת אך סקרנית ושהגעתי לקצה..
אני לא מאמינה זה הייתה אנסטסיה שוכבת שם מתה שכל דמה מנוקז,הייתי בהלם החברה הכי טובה שלי מתה.
קרעתי ברך מול אנסטסיה וצעקתי "לא יכול להיות שאת מתה" והתחלתי לבכות ובגדי התלכלכו בדם ופתאום ראיתי את אותו נער הם אותו עיניים ירוקות ושיער שחור מתקרב אליי ומושיט את ידו
ואמר "מקומך איתנו לבנדר לא הם בני האדם" והקשבתי לו,הקשבתי לו כאילו אני מהופנטת לקולו
הרך אך קטלני.
הושטתי את ידי ואחזתי בידו החסונה ופתאום נשמע משום מקום צלילי מוזיקה קלאסית והוא אמר
"ההם תרקדי איתי?" והנהנתי והתקרבתי אליו והתחלתי לרקוד איתו למרות שרציתי לברוח אבל
הרגשתי שהוא השתלט על גופי ולא נותן לי ללכת.
התחלנו לרקוד והוא הרכין את ראשו עלי ובא לתת לי נשיקה וזרמתי איתו אבל במקום נשיקה על השפתיים הוא נתן נשיקה לצווארי והתרומם והפעם עיניים אדומות ושינים חדות הופיעו אצלו והפכו אותו למפלצת הוא התרומם למלא ואז יש נשך את צווארי,באותו זמן התעוררתי בבהלה לפני שהספיק לנשוך.
מתי שקמתי בבהלה ראיתי את אנסטסיה רצה אלי ומחבקת אותי ואמרה "מה קרה לך?היה לך סיוט"
והדבר היחיד שיצא מפי הוא "אני…אמ…את חייה" והיא אמרה בצחוק "למה שאני לא חייה?"
"סתם" אמרתי וחייכתי חיוך מאולץ.
"כמה זמן ישנתי?" שאלתי את אנסטסיה והיא אמרה "ישנת הרבה בערך יום"
"יום????למה לא הערת אותי?" אמרתי בכעס והיא צחקה ואמרה "ניסיתי לעיר אותך אבל ישנת חזק"
הבטתי בשעון והיה השעה שמונה וחצי,קמתי מהר מין המיטה והתלבשתי במדי הבית ספר ואני ואנסטסיה מיהרנו לכיתה.
שהגענו המורה לאומנות הייתה בכיתה ושנכנסנו היא חייכה אלינו ואמרה "לבנדר את מרגישה הרבה יותר טוב אני מקווה :]" ואמרתי "כן תודה" והתיישבתי במקומי ליד אנסטסיה.
המורה בקשה שנצייר חלום שחלמנו מתי שהוא ואני ציירתי את החלום הבלהות שבו מצאתי את אנסטסיה מתה אבל לאחר שסיימתי לצייר קימטתי את הציור וציירתי כמו כל הילדות בכיתה,חד קרן וקשת בענן [אייכ] אבל למזלי הרע המורה ראתה את הציור שזרקתי ובקשה לראותו,שהבאתי לה היא הייתה בהלם ואמרה "את מוכשרת מאוד לבנדר" ועניתי "באמת???תודה" וחייכתי.
לאחר סיום השיעור היא בקשה שאשאר ונשארתי.
"תשמעי לבנדר אני רוצה שתעזרי היום לי לצבוע את הכיתה לכבוד התלמידים החדשים."
"בסדר" אמרתי ויצאתי מהכיתה במהירות ואנסטסיה שאלה "מה היא רצתה?"
ועניתי "שאני יעזור לה"…..


תגובות (3)

ממש יפה תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/06/2012 10:17

פרק מאמם, ממש אהבתי תמשיכי…………..

14/06/2012 09:51

הוא מדהים איזה באסה איזה באסה שהיא עדיין לא פגשה את ההורים שלה

09/10/2012 11:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך