אחרי שקראתם את הפרק, הבנתם את שם הכותרת?
בפרק הזה כדור הארץ עובר גיהנום ממש, ועדיף שאני לא ייפרט לכם מה קרה במסיבה...
זה היה פשוט איום ונורא, נסו לדמיין את זה.
בבקשה תגיבו אם אהבתם, תגובות נחמדות מעודדות אותי להמשיך לכתוב, ואף להשתפר.

משפחה בין כוכבים: פרק 4: מלחמת העולם השלישית, ומי סובל הכי הרבה…?

23/09/2011 642 צפיות 14 תגובות
אחרי שקראתם את הפרק, הבנתם את שם הכותרת?
בפרק הזה כדור הארץ עובר גיהנום ממש, ועדיף שאני לא ייפרט לכם מה קרה במסיבה...
זה היה פשוט איום ונורא, נסו לדמיין את זה.
בבקשה תגיבו אם אהבתם, תגובות נחמדות מעודדות אותי להמשיך לכתוב, ואף להשתפר.

היום התעוררתי לצד בחילות נוראיות וכאבי ראש.
הרגשתי נורא ואיום, אז המשכתי לשכב לי במיטה, בזמן שירח קרא למישהו לטפל בי.
מזל שחמה מבינה ברפואה, היא תוכל לרפא אותי.
בנתיים אני שוכב לי עם הרגשה איומה, אני פשוט לא מצליח להיפטר מזה, וזה לאט לאט מחמיר.
לבסוף ירח חזר יחד עם חמה, והיא החלה לבדוק מה קרה לי. היא בחנה אותי מכל כיוון, ובסוף אמרה:"ארץ, נראה שמתחוללת מלחמה בתוכך." יופי באמת. עכשיו נזכרתי איך הרגשתי במלחמת העולם הראשונה או השנייה. פשוט זוועה. "ברצינות…?" שאלתי "לא עוד הפעם, אני בקושי שרדתי את מלחמת העולם השנייה, וזה אפילו נורא יותר !" "טוב, אולי זו מלחמת העולם השלישית..?" שאלה חמה. "אולי באמת" עניתי. כבר לא היה מה לומר. "אז איך אני נרפא מזה?" שאלתי אותה.
לא הייתה לה תשובה בשבילה, כך גם חשבתי. הכאב החמיר במהירות רבה והמשכתי לשכב.
פלוטו שמע את החדשות, והצטרף ל"חגיגה" הזו – הוא התחיל להציק לי.
"למה הבאת אותו לכאן?" שאלתי את ירח. "אני לא" הוא ענה. אני עדיין לא מבין איך פלוטו מגלה כל דבר. כל הזמן. זה פשוט מבאס.
פתאום התרחש בתוכי פיצוץ עז שהעיף אותי רחוק, גרם לי לעשות חור גדול בקיר וליפול בחוץ.
"בני אדם הם משוגעים, כמעט כמו החוצנים שפגשנו בפרק הקודם" אמרתי.
חזרתי לשכב, ופלוטו החל לשגע אותי. "בוא נראה טלוויזיה" הוא אמר.
"למה נראה לך שאני יצפה בטלוויזיה כשאני במצב כזה? מפוצצים אותי !" אמרתי בכעס.
פלוטו התעלם ממני כמו ילד בן 3 והדליק את הטלוויזיה.
"ברצינות…" אמרתי לו בקול נמוך. "עוד פעם הישרדות? אתה פשוט מכור".
"תהיה בשקט, אתה חולה – אסור לך להתעצבן" הוא אמר לי.
"נכון, אז תכבה את הטלוויזיה ותסתלק מפה !" צעקתי.
בנתיים – ניקס, הידרה וכארון ( הירחים הבריוניים של פלוטו ) הלכו להם בשקט לכיוון המקרר, והחלו להוציא משם דברים.
"היי, אל תגעו באוכל שלי ללא רשות" אמרתי להם. "תחזירו את זה למקרר".
כל כך מפתיע היה שהם זרקו עליי את האוכל שבמקרר. "ברצינות, אתם לא מקוריים".
פתאום אבטיח ענק ריסק לי את הפנים. התעצבנתי כל כך שהחלו רעידות בתוכי, הפעם אני מעריך את זה מעל ל – 8.5 בסולם ריכטר. "היי" אמרתי. "פתאום אני מרגיש טוב יותר!"
חמה הסבירה לי בהתלהבות: "זה גאוני !" היא אמרה. "אם תתעצבן – לא תהיה מלחמה, אלא אסונות טבע ! אתה צריך להמשיך להתעצבן ! תעלה את לחץ הלבה שלך".
פלוטו והירחים שלו שמעו את זה, ופתאום התנהגו אליי בצורה יפה כל כך.
"לעזאזל איתכם !" צרחתי. "כשסוף כל סוף מישהו רוצה שתעצבנו אותו, אתם עושים דווקא ומתחילים להתנהג בצורה נורמלית?! אתם פשוט חסרי לב !" צעקתי.
בזמן שצעקתי – הרגשתי עוד יותר טוב, כנראה זה מכוון שהתעצבנתי מכך שהם לא הצבענו אותי.
"העסק הזה פשוט מבלבל אותי" אמרתי. חמה ענתה לי בצחקוקים: "הם עושים עבודה טובה. הם מעצבנים אותך בכל דרך אפשרית – גם אם זה כולל את האפשרות להפסיק להיות מעצבנים".
חמה יצאה לרגע מהבית, וחזרה יחד עם נוגה. "היי נוגה" אמרתי. "שלום ארץ" היא ענתה. "שמעתי על מה שקורה לך, ורציתי לומר לך שאני רוצה להיפרד".
עכשיו היית כל כך מעוצבן – כל תופעות הטבע התרחשו בו זמנית ( וזה כולל התפרצויות הרי געש, אפילו הרי געש מכובים וסתם הרים ).
"עבדתי עלייך !" היא ענתה. "זה היה כדי לעצבן אותך עוד יותר, אני מקווה שהחלמת סוף סוף".
הבנתי מה הולך כאן, והרגשתי הקלה. "תודה לאל, לא צריכים לעבור עוד פעם את הסיפור הזה".
נו, ואיך אתה מרגיש? "טוב" אמרתי. פלוטו הזמין את כולם למסיבה, ובה הנושא המרכזי היה לעצבן אותי…
הייתי מוכרח לבוא מכוון שהוא גרם לי להחלים. שארית היום הזה עומדת להיות גיהנום…

המשך יבוא…


תגובות (14)

יש ! סוף סוף הסיפור שלי פועל. אז פרק 4 כאן למי שרוצה לקרוא.

25/09/2011 14:13

יייייאאאייייי זה סופסוף עובד. אני אקרא ואחר כך גם אחפור לך קצת כדי שתרגיש מיוחד. בסדר בקטריום?.

25/09/2011 21:17

קראתי ו…. לא התרגשתי. זה היה אדייירררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!
נשפכתי מצחוק.
הרג אותי הקטע של "תהיה בשקט – אתה חולה אסור לך להתעצבן".
הרג אותי גם "הלכו להם בשקט והוציאו דברים מהמקרר". באמת אחד הגדולים.

25/09/2011 21:18

חפירה D=.

25/09/2011 21:18

גם לך

25/09/2011 21:26

גלידהההההההההה!

26/09/2011 01:01

חחחח, מאד נחמד.
אני פשוט נהנית כל פעם לקרוא את הסיפור הזה. כל פרק טוב מקודמו :)
מאחלת לך שתמשיך לכתוב בצורה וטובה ומצחיקה כ"כ.

03/10/2011 11:00

תודה רבה לך ירדן !!! זה מחמם את ה ♥ !

03/10/2011 12:51

אין בעד מה :) אני שמחה שזה נעים לשמוע :)
יש מצב שתקרא את הסיפור שלי?
קוראים לו צדדים ואני אשמח לשמוע את התגובה שלך
תודה מראש :)

05/10/2011 08:46

קראתי חלק, ואין בעיה, אני כבר אקרא ( אני רק גומר משהו קודם כל ).
וכן, אני אגיב !

05/10/2011 08:48

תודה רבה!!! ומה אתה אמור לגמור?

05/10/2011 08:50

יש לי כמה שעורי בית, אני יחזור לקרוא שכאגמור.

05/10/2011 08:55

ולי יש מבחן בהיסטוריה שלא למדתי בכלל… אה. וואלה….
יאללה ביייי (גם ככה חפרתי)

05/10/2011 08:56

חחחחח…. רחמים על הארץ המסכן…..

11/10/2011 10:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך