מאקס כותב
אז אלווין נכשל במבחן,ולעומתו ריקי ומאסק עברו!!
האם דינו וקיירה גם יעברו את הבמחן?
בפרק הבא:
ZEX-מטרה 13-ספיישל מבחנים חלק ב'!
וואוו-מישהו מפתיע יופיע בפרק הבא!

ZEX-מטרה 12-ספיישל מבחנים חלק א'

מאקס כותב 23/11/2013 649 צפיות 10 תגובות
אז אלווין נכשל במבחן,ולעומתו ריקי ומאסק עברו!!
האם דינו וקיירה גם יעברו את הבמחן?
בפרק הבא:
ZEX-מטרה 13-ספיישל מבחנים חלק ב'!
וואוו-מישהו מפתיע יופיע בפרק הבא!

"אז אלה המבחנים שלהם,ומה המבחן של קיירה?" שאל פין.
הוא,צ'ארלי,מימה ויחידת 'נשר' היו במשרדה של אנאל.
אנאל צחקה,והגישה להם דף.כולם בחנו אותו,וקפאו.
"את בטח צוחקת עליי!" קרא צ'ארלי.
"אנאל,לא קצת הגזמת?" שאלה לוסי.
אנאל צחקה חזק יותר."כן,היא נראת לי די רצינית" אמר היליוס."איך היא נראית לך רצינית בדיוק?!" קראו שון וסקייבס."את ממש אוהבת להתעלל בתלמידים כאן,נכון?" שאל ארת'ור.
"אוי אוי,מסכנה קיירה" מלמל פין."עם מבחן כזה,עדיף כבר ללכת למבחנים הרגילים" הנהנה פאו.

"רינג רינג רינג רינג.רינג רינג רינג רינג.רינג רינג רינג רינג" אלווין כיבה את השעון המעורר.
"מאסק?" הוא שפשף את עיניו.
"כן?" שאל מאסק ופיהק.
"בהצלחה במבחן היום" אלווין קם."גם לך" התמתח מאסק.
הם קמו והתארגנו.הם התחילו לרוץ ברחבי המסדרונות בשביל החימום.
"היי" אלווין אמר כשראה את דינו רץ גם הוא.
הם הלכו לקפיטריה ולקחו משהו לאכול לפני המבחנים.
השעה הייתה 7 בבוקר.הם התפצלו כל אחד למקום המבחן שלו.
"אנאל אמרה שניבחן במקום שבו התאמנו לפני יומיים" אמר אלווין ונכנס לאולם הספורט.
"אני פין,הבוחן שלך" הוא אמר.'זה היה אותו אחד שדיבר על הבמה באותו יום' חשב אלווין.
הוא עמד ליד סל כדורסל שהיה בצד אחד של האולם,ובצד השני היה סל נוסף.
"אתה טוב בכדורסל,נכון?" שאל פין בחיוך.
"כן,אני מעולה בזה" אמר אלווין והתקדם לסל השני.
"אז המבחן שלך הוא לנצח אותי במשחק.המשחק יהיה במשך 3 שעות" חייך פין.
"3 שעות? זה די מוגזם,לא?" שאל אלווין."למה,זאת בעיה?" "לא,בכלל לא" חייך אלווין.
פין זרק לעבר אלווין את הכדור."תתחיל" קרא פין.השריקה מהרמקולים קראה להם להתחיל.
אלווין רץ לעבר הסל של פין,ופין במהירות הגיע אל מול אלווין,ורץ קדימה.הוא זינק לעבר הסל של אלווין ועשה הטבעה.
"2:0!" קרא פין."איך? ג'טו?" שאל אלווין.
"לא,אין לי ג'טו.זאת פשוט מהירות טובה מאוד שיש לי" פין חייך וכדרר את הכדור.
אלווין הופתע.הוא לא ציפה שפין יהיה חזק כל כך.הוא לא נראה ככה בכלל.
"שלך" פין נתן לו את הכדור וחזר לסל שלו.אלווין רץ אל פין,ועמד לידו.
פין שלח את ידו,וכדרר קדימה את הכדור.הוא רץ שני צעדים,והטיח בעוצמה את הכדור ברצפה.
הכדור זינק מהרצפה למעלה לעבר הסל של אלווין.הכדור הסתובב על הטבעת,ולבסוף נכנס.
"5:0" צחק פין:"למה אתה לא משתמש בשלשלאות?"
"זה חוקי?" שאל אלווין."בטח! זאת כל המטרה! כמובן,לא שזה יעזור לך!" צחק פין.
אלווין חזר לסל שלו,ולקח את הכדור.הוא התחיל לכדרר,ורץ שוב אל פין.
פין זינק קדימה ושלח את ידו.אלווין שלף את השלשלאות,ותפס את ידו של פין.
פין תפס בשלשלאות,ומשך אותן אחורה וגם אלווין נמשך.פין שחרר את ידו ותפס את הכדור.
הוא רץ אל הסל של אלווין,וזרק.הכדור פגע בקרש,חזר לרצפה,ושם חזר לסל ונכנס.
"7:0" אמר פין.אלווין התנשף.מולו הוא צריך להיבחן במשך 3 שעות.
שעה עברה מאז תחילת המבחן.אלווין התנשף בכבדות,וניצל כבר את כל כוחו.
התוצאה הייתה 104:0.פין עמד כאילו לא רץ בכלל,וכדרר את הכדור בלי בעיות.
"אתה יכול לפרוש עכשיו.יש לך עד שעה וחצי אחרי תחילת המבחן כדי לפרוש ועדיין לקבל הזדמנות להיבחן במבחן הרגיל.אם לא תפרוש בחצי השעה הקרובה,אתה לא תֹוכל להיבחן בארבעת החודשים הקרובים" אמר פין.
"אני…עוד לא…הפסדתי…" לחש אלווין וקם על רגליו.
"אז קח" פין זרק לעברו את הכדור.אלווין רץ אל פין בכל כוחו.פיו עמד בחצי המגרש,וכשאלווין עבר לידו הוא פשוט תפס את הכדור בידו השמאלית,ואלווין נפל.
"תיכנע" אמר פין והמשיך להחזיק את הכדור.אלווין הזיע הרבה,והיה לו חם."אני…נכנע" הוא מלמל.
פין חייך,וזרק את הכדור עם יד אחת.הכדור נכנס לסל."107:0" אמר פין,ויצא מהאולם.

מאסק עלה על הגג."אני צ'ארלי,ואני כאן כדי לבחון אותך!" קרא צ'ארלי.
"אז מה המבחן שלי?" מאסק שאל בנחישות.
"אתה הרי מהיר ורץ טוב,נכון?" שאל צ'ארלי,ומאסק הנהן.
"ברחבי המבנה הונחו מטרות רבות.בסך הכל,40 מטרות.אתה צריך לרוץ במסדרונות ולפגוע בכולן.אבל יש קאטץ'" חייך צ'ארלי:"התנאים הם כאלה:
1-אסור לך להוריד מהירות.אתה חייב לרוץ במהירות של 12 קמ"ש.אתה יכול להעלות את המהירות,אבל אסור שהיא תהיה נמוכה מ12 קמ"ש.
2-אסור לך להישאר באותה קומה ליותר מ5 דקות.
3-ברגע שירדת קומה אתה לא יכול לעלות חזרה.ברגע שתגיע לקומה 2,אתה צריך לעלות חזרה עד לגג.בריצה חזרה,אתה לא יכול לפגוע ביותר מ8 מטרות.מה שאומר שבריצה הראשונה אתה מחוייב לפגוע בלפחות 32 מטרות כדי לעבור.הזמן שמוקצב לך הוא שעתיים.אתה חושב שתצליח?" שאל צ'ארלי.
"בטח,לא נשמע כמו בעיה בשבילי" חייך מאסק.
"תתחיל!" קרא צ'ארלי,ומאסק זינק למטה.הוא התחיל מהקומה ה20.הוא רץ במסדרונות,ופגע בשתי מטרות בעזרת האקדח.
הוא ירד לקומה הבאה.הוא רץ סביב הקומה וירה במטרה אחת.הוא ירד למטה עוד,ועד שהגיע לקומה 10 כבר פגע ב20 מטרות.הוא הגיע לקומה 10,והפעם צ'ארלי היה שם.
"שכחתי לציין שיש הפרעות בדרך?" צחק צ'ארלי.הוא תפס את מאסק,וזרק אותו רחוק מהמדרגות.
"השימוש במעלית אסור,כך שאם לא תוכל להגיע למדרגות אתה תיכשל" צחק צ'ארלי.
מאסק נכנס לאחת הכיתות.צ'ארלי בא בעקבותיו,אך מאסק קפץ למטה מהחלון.
הוא תפס בחלון של הקומה התשיעית וקפץ פנימה.הוא רץ במסדרון,ופגע בעוד 2 מטרות.
הוא רץ אל המדרגות וירד עוד קומה.
כשהגיע לקומה 8,הרבה כדורי ברזל נזרקו לעברו.הוא התגלגל וחמק מהם,וירה בעוד מטרה.
הוא המשיך וירה במטרה נוספת.
"אוף,בגלל המבחנים האלה חובה להישאל בחדר! שונא מבחנים מואצים!" קרא נער שישב בחדרו.
הוא שמע מבחוץ שתי יריות.זה היה מאסק שכבר הגיע לקומה 5.הוא פגע כבר ב30 מטרות.
כדור ברזל שנזרק לעברו,פגע בידו והאקדח של מאסק החליק ממנו אחורה.
"אין זמן!" הוא לחש ושלף את הסנייפר.הוא רץ וירד לקומה 4.
על הרצפה היו הרבה נעצים.מאסק נבהל,והתחיל לזנק מקיר לקיר.
בלי לכוון,הוא ירה ופגע במטרה שהייתה תלויה על התקרה.
הוא החליק מהקיר,והנעל שלו נגעה בנעצים.הנעצים קרעו לגמרי את הנעל,ומאסק שוב זינק קדימה.
הרגל היחפה שלו דרכה על הרצפה ושלושה נעצים חדרו לרגלו.
הוא זינק עוד פעם אל המדרגות,ותוך כדי ניתור על רגל אחת הוא שלף את הנעצים וזרק הצידה.
הוא הגיע לקומה שלוש,ורץ במסדרונות.הקומה הייתה ריקה לגמריי,והוא הספיק לפגוע בעוד 3 מטרות.
הוא ירד לקומה 2,ושם היו סביבונים קטנים שהסתובבו במהירות אדירה.מאסק פגע בעוד 2 מטרות.
אחד הסביבונים פגע ברגלו."אהההה!" צרח מאסק מכאב.המהירות שצברו נתנה לסביבונים הרבה מאוד כוח.
הוא לא הפסיק לרוץ,והגביר את מהירותו ופגע בעוד מטרה.עוד סביבון פגע בו.
"ועכשיו תהיה לי טראומה בחנוכה!" הוא צחק.
הוא חזר למעלה,אל הקומה הריקה.הוא המשיך למעלה אל קומת הנעצים,וחזר לזנק מקיר לקיר.
הוא מצא מטרה נוספת ופגע בה."רק עוד 2!" הוא לחש.הוא חזר למדרגות ועלה לקומה 5.
כדורי ברזל רצחניים נזרקו לעברו.אחד פגע בגבו,והסנייפר עף ופגע באחת הדלתות.
הוא הבחין באקדח שלו,ותוך כדי ריצה הרים אותו.
הוא הגיע עד קומה 7,וירה בעוד מטרה שפספס.
"אני לא חושב שפספסתי עוד מטרות" הוא לחש והמשיך לרוץ למעלה.הוא ראה את צ'ארלי עומד שם,מאחוריו מטרה."לא תפגע בה!" קרא צ'ארלי והניף את החרב שחתכה מעט משיערותיו של מאסק.
"דמאט" הוא לחש והחליק הצידה.הוא ירה במטרה אך צ'ארלי חתך את הכדור עם החרב.
"עוד 4 דקות להיות בקומה הזאת!" חייך צ'ארלי.
מאסק רץ למסדרון אחר,ואחרי כמה זמן חזר אל צ'ארלי.הוא ירה שלוש כדורים,אך צ'ארלי חתך את כולם.
צ'ארלי רץ,וחתך את האקדח של מאסק."לא!" קרא מאסק שהמשיך לרוץ אל המטרה.
"כנראה שהמבחן נגמר" צ'ארלי חייך ועמד במקומו.
מאסק חייך חיוך רחב."אל תגיד את זה" הוא שלף אקדח מוסתר בכיסו ופגע במטרה.
"זה לא יכול להיות!" קרא צ'ארלי בתדהמה.
מאסק המשיך לרוץ והגיע לגג לבסוף.
צ'ארלי עלה לגג.מאסק סובב את האקדח על אצבעו.
"ברכותיי! עברת את המבחן!" חייך צ'ארלי:"האנשים שלנו אוספים את כל ההפרעות שהנחנו לך.עשית עבודה טובה.מי לימד אותך לזנק ככה על הקירות?"
"בחור בשם היטמן" חייך מאסק.

ריקי נכנסה למעבדה.בפנים,מימה ישבה על הכיסא שלה והתנדנדה.
"את? למה דווקא את?" רטנה ריקי:"לא יכלו לתת לי בוחנת אחרת?"
"תירגעי.אני ביקשתי להיות הבוחנת שלך" מימה לחשה."למה?" קראה ריקי.
"כדי להסביר לך למה אין סיכוי שתוכלי אי פעם לנצח אותי" היא פיהקה.
"המבחן שלך יתחיל עכשיו.אבל אני מזהירה אותך מראש-את המבחן הזה לא עבר אף אחד מעולם.חוץ ממני כמובן.אני הייתי היחידה שאי פעם עברה אותו,וביקשתי מאנאל שתתן לך את אותה ההזדמנות" מימה אמרה.
ריקי נלחצה מעט."אם את עובדת טוב עם חשמל וטכנולוגיה יש לך סיכוי קטן.תביטי אל השולחן ששם" מימה הצביעה על שולחן שעמד במרכז המעבדה.על השולחן היו שלוש פצצות עם הרבה חוטים.
"על השולחן פצצה אחת אמיתית,פצצת מים פשוטה ועוד פצצת עשן.את יכולה לנטרל אך ורק פצצה אחת.השתיים האחרות יתפוצצו.את צריכה לבחור פצצה אחת לנטרל וגם לוודא שאת יכולה לנטרל אותה,אחרת כל שלושת הפצצות יתפוצצו" היא אמרה.
"אז…אם אני לא אבחר את הנכונה…אני אמות?" קראה ריקי בהלם.
"אכן" אמרה מימה.ריקי כמעט ונפלה."תתקדמי אל השולחן.או,שאת רוצה לפרוש?" שאלה מימה בסקרנות.
"לא.אני…אני א-אעשה את ז-זה"אמרה ריקי ורעדה.היא התקדמה אל השולחן.
כל הפצצות היו זהות לחלוטין."טעות קטנה בנטרול-ואת אבודה.בחירה לא נכונה-ואת אבודה.תמשכי יותר מידי את הזמן-ואת אבודה.את תצליחי רק אם תבטלי את הנכונה.אסור לך לגעת ביותר מפצצה אחת.יש לך שעה.תתחילי" מימה אמרה,והטיימר של כל הפצצות התחיל.
59:59 הפצצה הראתה.ריקי הביטה בפצצות ובחנה אותן."אם אני אשתמש בנשק שלי?"
"את יכולה להצמיד אותו רק לפצצה אחת" אמרה מימה.
ריקי נשמה עמוק,והצמידה את הMP3 שלה לפצצה הימנית."פצצת עשן" המכשיר קרא.
"לא טוב" ריקי נלחצה והביטה בשתי הפצצות שנותרו.
היא הביטה בהן בלחץ.'איך זה יכול להיות? מעולם לא הייתי לחוצה בעבר! אני רגועה בדרך כלל' היא חשבה.
54:20.ריקי שלחה יד אל הפצצה השמאלית,אך שינתה את דעתה.
50:48.ריקי הביטה בחוט האדום של הפצצה האמצעית,ושלחה את המספריים,אך לבסוף הנידה בראשה והניחה את המספריים בצד.
46:01.ריקי תפסה בראשה והנידה שוב ושוב.
מיה ישבה על כיסאה,וקראה עיתון.היא לגמה מהקפה שלה,ושלחה מבט קצר אל ריקי.
40:55.הפצצות נראו אותו דבר,מבחינת הכל.ריקי היססה ובחנה כל אחת מהן,אך לא מצאה שום הבדלים.
37:24.ריקי הביטה בטיימר.נשארו לה 37 דקות ו20 שניות.היא עוד לא הצליחה להחליט איזו פצצה היא תנטרל.פצצת העשן לא הזיקה לה,והיא חששה שאם תנטרל את פצצת המים,הפצצה האמיתית תהרוג אותה.הפצצה בטוח חזקה מספיק בשביל להרוג אותה.
32:18.ריקי נשמה עמוק,ועשתה מדיטציה.לא היה אכפת לה כמה זמן נשאר,משום שעליה להישאר רגועה.היא נשמה עמוק שוב ושוב,ועצמה עיניים.היא נרגעה.
25:23.ריקי הפרידה את החוט הירוק מהפצצה שמאלית.היא הסירה אותו,ואז חתכה את החוט הסגול.
20:41.ריקי ניגבה בעזרת מגבון מעט זיעה ממנה.היא חזרה לעבודה.היא בזהירות חיברה את החוט הכתום לירוק.מימה הביטה בה,וחייכה.
14:30.ריקי עבדה במהירות והסירה חלקים מהפצצה כדי להגיע לגרעין.היא עטפה את החוטים הקרועים במעט פלסטיק כדי שלא יחשמלו אותה.
10:25.ריקי הגיעה אל גרעין הפצצה.היא חיברה אליו את החוט האדום.היא בזהירות בעזרת פינצטה שלפה את המכשירים הקטנים שחיברו בין החוטים לגרעין הפצצה.
9:14.ריקי הסירה את משקפי המגן ואת הכפפות הלבנות.הטיימר שעל הפצצה השמאלית נעצר על 9:15 והיא הביטה בפצצות האחרות.
"אני סיימתי" היא אמרה.מימה הניחה בצד את העיתון והתקרבה אל ריקי.
"הפצצה הימנית היא פצצת עשן" לחשה מימה."הפצצה האמצעית היא פצצת מים" ריקי נשמה עמוק.
"הפצצה השמאלית היא פצצת סתם.ברגע שהטיימר מראה 0,היא לא עושה כלום ולכן מכונת 'פצצת סתם'.את עברת את המבחן"
"אז אין כאן פצצה אמיתית?" שאלה ריקי.
"ברור שלא.לא נפוצץ את התלמידים שלנו.במיוחד לא את המבריקים" מימה חייכה.
ריקי החזירה אל מימה חיוך רחב.
משהו קרה ביניהן במהלך המבחן.

דינו נשם עמוק,ונכנס אל תוך אולם הנשקים.מה מצפה לו,והאם האימונים עם שון יעזרו לו?


תגובות (10)

אם ריקי לא תהיה שחצנית למימה אני אפסיק לשנוא אותה ^-^

23/11/2013 05:02

תמשיך מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ובינתיים, סול צדקה בניחוש אחד! ודינו המגניבי יעבור את המבחן על בטוח!
מנטיקורים! (כן, חזרתי לזה)

23/11/2013 05:05

מאקס, תארגן תאונת התנגשות קטנה בין מימה וריקי בבקשה.

בנדיקוט פאוור.

23/11/2013 05:25

לא, הם לא יעברו.
קיירה לא תעבור- כי ככה.
דינו לא יעבור- כי אני אזרוק עליו תפוחים *אמיתיים*.
וכן, אני צדקתי ^^
רואים שאני לא פסימית?!

נ.ב-
מאקס!!!
מה קורה?!

23/11/2013 06:27

ריקי-לא.
נטע-אל דאגה,אני לא אמשיך מיד אבל אני אמשיך בערב.
סול-די להיות פסימית,את באמת כזאת.
עצלנית-………

23/11/2013 07:02

למה לא?
O.o
אשמח לתשובה, אני עומדת לעשות לך טובה גדולה מאוד.

בנדיקוט פאוור!

23/11/2013 07:04

מההההההההההההה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
אני לא פסימית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/11/2013 08:00

ארתי לך-זה כמו לוסי וקליאו,בהתחלה היו יריבות ואז חברות אז זה ככה גם עם מימה וריקי.
סוליטר-את אומרת שכולם ימותו/יכשלו וזה די פסימי.

23/11/2013 08:44

המ…
אני בתקופה דיי פסימית בזמן הארון.
אני פסימית למספר נושאים וכנראה הסיפור כלול בזה משום מה /:

אבל לרוב אני אופטימית (:

23/11/2013 10:09

סול,שמת בכלל לב שהשתמשתי ברעיון הפצצה שנתת לי פעם??
ואל תקשרי פסימיות לסיפור שלי! זה התפקיד שלי!
תהיה אופטימית שוב ורק אז תחזרי לקרוא!!

23/11/2013 11:50
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך