מאקס כותב
עשיתי את מימה מעט חזקה מידי.....0-O כמעט כמו שון וסיימון...
החבורה גילתה את האמת! האם הם יוכלו לנצח את ניידו-פי?
מה מצפה לדינו ולקיירה?
בפרק הבא:
ZEX-מטרה 31!
טאקט מזכיר לי את ללוץ'....

ZEX-מטרה 30!

מאקס כותב 09/12/2013 691 צפיות 3 תגובות
עשיתי את מימה מעט חזקה מידי.....0-O כמעט כמו שון וסיימון...
החבורה גילתה את האמת! האם הם יוכלו לנצח את ניידו-פי?
מה מצפה לדינו ולקיירה?
בפרק הבא:
ZEX-מטרה 31!
טאקט מזכיר לי את ללוץ'....

"אני מקווה שלא איחרתי" היא מלמלה.
היא חיברה את המכתב לרגלה של הציפור.
"מהר! תמצאי את קיירה!" היא לחשה לציפור.
היא אספה את שיערה הירוק הארוך לקוקו
ורצה לכיוון ההר.

"מכאן אני אמשיך לשם ואת לשם" אמר דינו.
"אתה חושב שזה רעיון טוב?" שאלתי.
"אולי.חוץ מזה,אם נפגוש את סיינו גם ככה רק אני אהיה מסוגל להילחם נגדו" הוא אמר.
"בסדר" הנהנתי והתפצלנו.
אחרי כמה דקות ציפור נחתה על הכתף שלי.היה מחובר לרגל שלה מכתב."איזו דרך מיושנת להעביר מידע.אבל כנראה היחידה" מלמלתי וקראתי את המכתב."ניידו-פי?!"
"ניידו-פי הם קבוצה של פושעים מסוכנים שהתאגדו יחד לפני כמה שנים.לאחרונה התקבלו מהם תלונות רבות והופיעו כרזות על ראשם" אמר היליוס.
"ואיך הגענו למצב שאנחנו נגדם?" שאל אלווין.
"אני מאשימה את דינו" אמרה ריקי לארת'ור.
"הוא לא אשם" אמר ארת'ור:"סיינו הוביל אותו למלכודת"."סיינו? אני זוכרת שדינו הזכיר אותו.."
"סיינו הוא מתנקש מXEZ שהסתנן לZEX כדי לחסל את כולם" אמרה פאו.
"מה זה XEZ?" שאל אותה מאסק.
"ארגון מתנקשים.מתנקשים חזקים מZEX מועברים אליו" המשכתי לקרוא את המכתב.
"אז אנחנו עומדים מול תשעה פושעים מסוכנים,הא.." מלמלתי והכנסתי את המכתב לכיסי.הציפור עפה לה לדרכה."אני מופתעת שניצחתי בכלל מישהי מניידו-פי…" מלמלתי והרגשתי את הכאב בגב מהנשרים.

מימה קפצה במהירות מסלע לסלע בדרך למעלה.היא הגיעה לפסגת ההר,והביטה למטה.
"נהנת מהנוף?" שאל קול.היא הסתובבה וראתה אדם לבוש מדי נינג'ה שחורים,סרט אדום קשור לראשו,צעיף אדום,שוריקן גדול על גבו ועיניים חומות.
"קיסורי טאקט,מספר שבע של ניידו-פי" חייכה מימה ושלפה את הסכינים.
"הו,אז את מכירה אותי" הוא הופתע:"לא חשבתי שZEX אספו עליי מידע".
מימה זרקה סכין.הוא התפצל לשלושה,והסכינים הוציאו מתוכם ברקים.
טאקט במהירות זז הצידה."איטי" לחשה מימה והופיעה מולו."איך?" הוא קרא והיא בעטה אותו אחורה.
הוא התגלגל על הרצפה,וקם במהירות.
"אני יודעת עליך הכל קיסורי" היא אמרה ושלפה עוד סכינים רבים.
"בבקשה,קראי לי טאקט" הוא אמר ושלף את השוריקן."אם כך,טאקט" היא אמרה:"אני יודעת עליך הכל.אני יודעת שאתה לא משתמש במחזקים פיזיים.אתה התאמנת במשך עשר שנים על היכולות הפיזיות שלך,ויש לך מהירות,התקפה והגנה מציונים.אתה גם לא נלחם באשליות או משתמש בחשמל ובאש.אתה בסך הכל נלחם עם השוריקן שלך" היא אמרה.
"אז את יודעת עליי הרבה" הוא חייך:"אין בעיה.זה אומר שאת חזקה,ולכן אני אלחם בכל הכוח" הוא אמר.
הוא נעלם במקומו והופיע מאחוריי מימה.מימה זינקה למעלה,והוא קפץ והיה מעליה.
היא זרקה הסכינים,אך הוא העיף אותם הצידה עם השוריקן.הוא שלח בעיטה,והיא חסמה עם בעיטה.
הם שלחו אחד לשני בעיטות באוויר,והחלו ליפול למטה.
הוא נחתו על רגליהם,וכל אחד מהם זינק אחורה.
מימה זרקה עשרה סכינים שהתפצלו לחמישים,וכולם שחררו ברקים והתקבצו לברק אחד גדול.
טאקט ניסה לזוז הצידה,אך הברק פגע בו ויצר פיצוץ.
"את משתמשת בחשמל….את כמו לייק רק יותר חזקה ממנו" אמר טאקט.
המסיכה שעל ראשו נקרעה והוא השליך אותה הצידה ביחד עם הסרט האדום והצעיף.
על פניו היו קעקועים כחולים בצורות משונות.
"אני….חושבת שכבר ראיתי את הסימנים האלו" היא לחשה וניסתה להיזכר.
הוא רץ אליה ושלח בעיטה.היא התכופפה,ושלחה בעיטה.היא פספסה,והוא שלח סדרה של אגרופים.
היא חסמה כל אגרוף עם הידיים,ושלחה בעיטה ופגעה בבטנו.
הוא המשיך לעמוד על רגליו,ושלח אגרוף.הוא פגע בבטנה,אך היא המשיכה לעמוד.
הוא המשיכו לפגוע אחד בשני,ומימה שלחה בעיטה אל סנטרו,והעיפה אותו למעלה.
היא זרקה עשרה סכינים,שהתפצלו לחמישים,ושוב הברקים התחברו לברק אחד גדול.
הוא זרק קדימה את השורקין במהירות רבה,והשוריקן והברק התנגשו ויצרו פיצוץ.
השוריקן והסכינים נשברו,והרסיסים שלהם נפלו על הרצפה.
"לא תיארתי שזה יהיה כל כך חזק" טאקט אמר.
"אז אני מציעה לך שלא לזלזל בי" היא אמרה:"אני היא המתנקשת הכי חזקה בZEX".
"את הכי חזקה?" הוא הופתע:"זה אומר שאת יותר חזקה מנאנו?"
"אתה מכיר את נאנו?" היא הופתעה."כן,הוא מספר תשע שלנו" אמר טאקט.
מימה קפאה במקומה."מספר….תשע?"
טאקט שלף קוניים.'אם נאנו מספר תשע…אז יכול להיות שהאנזו חלש יותר? או שפשוט נאנו לא השתמש עד עכשיו במלוא כוחו..' מימה חשבה.
טאקט זרק במהירות ארבעה הקוניים.מימה לא הספיקה להגיב והם ננעצו בה.
'דמאט' דם יצא ממנה.
"הסכינים שלך מוציאים ברקים,הקוניים שלי שופכים דם" הוא אמר וזרק עוד קוניים.
היא ניסתה לחמוק,אך הם פגעו בה."גאדמאט!" היא קראה.
היא זרקה שלושה סכינים שהתפצלו לעשרים.טאקט זרק עוד ועוד קוניים במהירות,והם העיפו הצידה את הסכינים וננעצו במימה.
היא עמדה כפופה,דם יורד מגופה.'לא טוב' היא חשבה ופלטה מעט דם מפיה.
"את חיה עדיין?" הוא שאל ושלף עוד קוניים.
"מצחיק" היא חייכה:"זה מה שאני תכננתי להגיד" היא הורידה את המשקפיים והניחה אותם בצד.
היא קרעה את הגומייה שעל ראשה,ושיערה התפזר."אני מניחה שלא תהיה חי בעוד כמה זמן!"
"מה זאת אומרת?" הוא שאל.
"זאת אומרת שאני מפסיקה לשחק כאן" היא צחקה.טאקט זרק קוניים במהירות גבוהה יותר מהקודמים.
מימה חייכה וזזה ימינה והקוניים פספסו אותה.
"איך זה אפשרי?" הוא קרא.היא שלפה מתוכה את הקוניים ורצה במהירות אליו.
היא בעטה בו בחוזקה והוא התגלגל על האדמה.
היא זרקה עשרים סכינים שהתפצלו למאה.הם כולם שלחו ברקים.
הסכינים פספסו אותו ויצרו סביבו מעגל גדול."פספסת?" הוא שאל והביט סביב.
"לא" היא צחקה.כל הברקים שוחררו לעברו וחישמלו אותו."אהההההה!!" הוא צרח.הברקים נפסקו והיא רצה אליו ובעטה בו שוב.
הוא עף אחורה והתגלגל על האדמה עד שנעצר.
הוא פקח לאט את העיניים."המש..שק..משקפיים" הוא לחש והרים אותם.הוא שם אותם על עיניו.
"זה מטושטש לגמרי…יכול להיות?!" הוא קרא.
"הבנת" היא צחקה והלכה לעברו:"אני לא באמת צריכה משקפיים.הם מטושטשים בכוונה.אם אני לא מתכננת להרוג אני חייבת ללבוש אותם.אני מורידה אותם רק כשאני נלחמת ברצינות!".

מימה התחילה להילחם במלוא הכוח.מי ינצח בקרב:המתנקשת הכי חזקה של ZEX או מספר שבע של ניידו פי?


תגובות (3)

ססססססססססס:
אז מימה לא עיוורת?!
דיביל!
גרמת לי להאמין שכן!!!!

09/12/2013 09:20

תמשיך את התערבות או שאני שולח את מיסטר די להרוג אותך

09/12/2013 09:33

מוחחעחעחעחעחעחע! מימה מגניבה!
אבל לא כמוני, אני מנטיקור…

09/12/2013 10:08
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך