מאקס כותב
סליחה על האיחור,היו לי בעיות עם המחשב.
אז,שניים כבר הפסידו.
מי מהבאים ינצח(?):
מיימון VS סיימון
היליוס VS אוסקר
מימה VS ארת'ור
שון VS מיסט
אני VS זאוס
כל זאת,בפרקים הבאים!

ZEX-משימה 13 סקייבס נגד ג'יידי!

מאקס כותב 25/09/2013 961 צפיות 6 תגובות
סליחה על האיחור,היו לי בעיות עם המחשב.
אז,שניים כבר הפסידו.
מי מהבאים ינצח(?):
מיימון VS סיימון
היליוס VS אוסקר
מימה VS ארת'ור
שון VS מיסט
אני VS זאוס
כל זאת,בפרקים הבאים!

ג'יידי קפצה ממקומה והניפה את החרב על סקייבס.
סקייבס הסתובב במקום,ולהבה אדומה חלשה יצאה מהחרב.
החרבות התנגשו,וג'יידי עפה אחורה.
"לעזאזל איתך!" הוא סינן."לכל הרוחות!" היא לחשה בזעם.

(איפשהו בהרים):
ארת'ור שלח קדימה את הבובה שלו.
מימה זרקה סכינים שהתפצלו לעשרה,אך הבובה העיפה אותם הצידה עם סכינים משלה.
הבובה זרקה שני סכינים על מימה שהתפצלו במהירות לחמישים.
מימה לא הצליחה להתחמק וחלק מהסכינים פגעו בה.
שיערה הארוך נחתך מעט מהסכינים וכעת הגיעה עד לכתפיה.
היא נפלה על ברכיה והביטה באנאל שגוססת בגלל הרעל.
"אסור לי למות" היא לחשה וקמה על רגליה.הבובה החזיקה בכל יד שמונה סכינים.
"זה נכון.אני לא יכולה להפסיד" היא לחשה."אני היא.." היא אמרה:"הPRO של ZEX!" היא צרחה.
"ומה זה אומר?" שאל ארת'ור בבלבול.
"זה אומר שאתה תהיה מת בעוד כמה דקות,ואני אשיג את הנוגדן לאנאל" היא שלפה כמה סכינים.היא זרקה את הסכינים למעלה,והשאירה בידיה שניים.הסכינים שהיו באוויר התפצלו למתאיים.
"נמר וולט" היא אמרה וכיוונה את הסכינים לעבר הבובה.הסכינים שבידיה התפצלו לשישה.
הבובה זרקה את הסכינים שהתפצלו לארבעים.ברקים חלשים הופיעו על הסכינים שבאוויר,והם שוגרו אל הסכינים בידיה של מימה.
מימה שחררה את הסכינים,ובלי לזרוק אותם,ששת הסכינים עפו,מלאים בברקים.הברקים שינו צורה לצורת נמר שרץ.הנמר העיף הצידה את הסכינים שזרקה הבובה,וחישמל אותה.
הבובה התפוצצה,ודם ואיברים עפו לכל עבר.
"לא רע" אמר ארת'ור.הוא הוריד את הכפפות,ולבש כפפות שקופות עם חוטים עליהם.

(איפשהו בהרים):
מיימון רץ מסביב לסיימון.סיימון הביט סביב,וראה עשרים מיימונים רצים סביבו,עם קלשונים שלופים."רק אחד אמיתי" הוא אמר ושלח את השלשלאות שמאלה.הן הפילו אחורה את מיימון,והשאר נעלמו.
"האשליות שלך הן כלום" סינן סיימון בזעם.
"דמאט" לחש מיימון וקפץ לאוויר.הוא הסתובב במהירות במקום,וזרק חמישה קלשונים.
סיימון שלח את השלשלאות על הקלשונים,אך הקלשונים שינו את מסלולם וזזו במהירות.
לבסוף,אחד הקלשונים פגע בסיימון."משחק נחמד" אמר סיימון וזרק הצידה את הקלשון.

(רחוק מההרים):
ג'יידי תקעה את חרבה באדמה.רעידת אדמה חזקה התחילה.סקייבס רץ,והאדמה מאחוריו החלה לעלות לצורת קוצים חדים.הוא המשיך לרוץ קדימה,ולפתע קןץ אדמה גדול עלה מהאדמה ממש מולו.
סקייבס ניתר ממקומו אל ג'יידי,ושלח בעיטה לבטנה.
היא הוציאה את החרב מהאדמה,והניפה אותה על סקייבס,ויצרה חתך עמוק על כתפו השמאלית.
סקייבס נפל,והחזיק עם ידו הימנית את כתפו השמאלית.
"לעזאזל איתך!!" הוא צרח.הרבה דם ירד מכתפו.
"בלי ידיים-אין חרבות" היא צעקה ורצה לעברו.הוא תפס את החרב,והניף אותה על ג'יידי עם יד אחת.
ג'יידי העיפה למעלה את החרב.היא הניפה את החרב וכיוונה אל ליבו,אך סקייבס התגלגל אחורה,והחרב נחתה בידיו.
הוא קם ורץ אל עבר ג'יידי,והחזיק את החרב רק בידו הימנית.
"הוא לא יכול להלחם בחרב עם יד אחת" לחשה קליאו ופלטה דם מפיה.
היא קמה לאט על רגליה,ותפסה בחרבות שלה.היא צלעה לעבר ג'יידי.כאב לה כל כך.
"אני..חייבת..לעזור" היא נפלה קדימה.היא פלטה עוד דם.
סקייבס תפס את החרב גם בידו השמאלית.הוא צרח מכאב והניף את החרב על ג'יידי.
החרבות התנגשו,ויצרו הדף חזק.הם דחפו זה על זו את החרב.לבסוף,קול מתכת נשמע ודם רב נשפך על הרצפה.

(ביער שבהרים):
היליוס בעט ופגע עם העקב בפניו של אוסקר.אוסקר התכופף,ושלח אגרוף אל ביטנו של היליוס.
היליוס פלט דם,ותפס בידו של אוסקר.
הוא נעמד על רגליו,והחל לסובב את אוסקר באוויר.הוא זרק את אוסקר על העץ,אך אוסקר נחת עם רגליו על העץ וניתר אל היליוס.
היליוס שלף את האקדחים,והתחיל לירות.אוסקר בזריזות שלח את רגלו לאדמה וניתר למעלה,אך שלושה כדורים פגעו ברגלו.
היליוס שלף עוד שני אקדחים,ולחץ על ההדקים.הוא המשיך ללחוץ,וקנה של כל אקדח נהיה אדום.
"טיל-מגה!"

(רחוק מההרים):
ג'יידי נפלה,ודם ירד מכל גופה וחזה.
סקייבס עמד והתנשף.הוא החזיר את החרב אל הנרתיק שלה שעל גבו.
הוא הסתובב ופנה אל קליאו.הוא הרים אותה,וסחב אותה על גבו.היא כבר איבדה את ההכרה.
הוא הרים את חרבותיה,והלך משם."ח-ח-חכככהה…" לחשה ג'יידי.
"הפסדת" הוא אמר.הדם של קליאו נטף על כל בגדיו.
"אתה…לוחם החרבות הטוב…ביות…" היא השתעלה ופלטה עוד דם."אל תצחיקי אותי" הוא אמר והרים את ראשו:"כבר אמרתי לך,שלוחמת החרבות הטובה ביותר זאת אחותי,לעזאזל איתך".
העגילים שלה זהרו בכחול."לא…לא..לאאאא!" היא צרחה.הוא נבהל וסובב אליה את ראשו.הוא כמעט והקיא.
כל דמה היה ורוד.הגוף שלה היה סגול."מה זה…רעל?" הוא רעד.

(איפשהו בהרים):
"חייבים לדאוג לה במהירות!" קרא אלכס.הוא הרים את גופתה של לוסי.
צ'ארלי הנהן."מה איתו?" שאלה נהרייה והצביע על גופתו של סם.
"תראי אותו,דם ורוד וגוף סגול.הוא לא אנושי" אמר צ'ארלי והם הלכו משם.


תגובות (6)

אני VS אינויאשה
מימה VS ארת'ור
מוחעחעחע

25/09/2013 14:10

המ…
אני לא בטוחה לגביי כולם… נקווה שהיליוס יצליח…
אה, כן, ואני גם לא בטוחה שתנצח את זאוס.
טוב, נגלה אחר כך… XD

אהה… ועוד משהו, אני אפוצץ אותך עם RPG…
נ.ב- מוחעחעחעחע!!!

25/09/2013 14:15

את יודעת,קליאו עדיין בקטגוריית:'גוססת'.
אין לי בעיה גם להרוג….

25/09/2013 14:20

זה עדיין לא אומר שאני אמורה להתחנף אליך, אתה יודע…
ואם תהרוג אותה,
אני אפוצץ אותך עם RPG
ואתה תפסיד לי… לא חבל? ):

25/09/2013 14:23

מי מת?
יש מישהו שמת?
יהיה חבל אם מישהו ימות.
אני רוצה דמות משלי אם מישהו מת!
ועכשיו אתה לא תהרוג אף אחד כדי שאני לא אקבל דמות -_-

25/09/2013 14:40

אה כן, ותמשיך בבקשה במהירות.

25/09/2013 14:41
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך