מאקס כותב
אוווווווווווווווווווווווווווווו
בפרק הבא הקרב השביעי והאחרון!!
מי ינצח?? השישיה הסוסה שלנו,או רוח של מדען מטורף?!
מחר,בפרק הבא:
ZEX-משימה 22 הקרב השביעי! נלחמים ברוח!

ZEX-משימה 21

מאקס כותב 03/10/2013 624 צפיות 7 תגובות
אוווווווווווווווווווווווווווווו
בפרק הבא הקרב השביעי והאחרון!!
מי ינצח?? השישיה הסוסה שלנו,או רוח של מדען מטורף?!
מחר,בפרק הבא:
ZEX-משימה 22 הקרב השביעי! נלחמים ברוח!

אני ומיימון שלפנו את הקלשונים,
סקייבס שלף את החרב והיליוס שלף
את ארבעת האקדחים.
בינתיים,לוסי ומימה התלחששו ודנו בנושא האם האישה היא רוח או לא.
"ברוכים הבאים השישיה האולטימטיבית החדשה!" חייכה האישה.
"אנחנו ממש לא השישיה האולטימטיבית שלך" אמר מיימון.
"אבל ניצחתם את השישיה שלי! לכן אתם תהיו הבאים בתור להיות השישיה האולטימטיבית!" היא צחקה.
"השישיה שלך? אז את המנהיגה של השישיה האולטימטיבית?" צעקתי.
היא הנהנה,והיליוס ואני כמעט התנפלנו עליה,אך סקייבס עמד מולנו והניף הצידה את החרב וסימן לנו לעצור.
"אז את אחראית לזה שאחותי כמעט מתה,אה לעזאזל איתך?!" הוא צרח.
מימה ולוסי הצתרפו אלינו,עם סכינים וגרזן שלופים.
"שון הדארי,סקייבס,אחי וגם השאר" קולו של סיימון נשמע.בחוץ למעלה בשמיים,מסוק נוסף של XEZ עף לו,וסיימון דיבר אל המגפון הענקי של המסוק.
"לפני שאתם עומדים מולה,עליכם לדעת מה היא רוצה" הוא אמר.
האישה התעצבנה מעט,אך לא עשתה כלום.
"לפני הרבה שנים,קבוצת מדענים פיתחה נשק מסוכן,שיכול להשמיד יבשת שלמה על ידי מתקפה אחת" הוא אמר.ששתנו קפאנו במקום.לא האמנתי לעוצמה של הנשק.
"בכל מקרה,הם החליטו שלעולם לא ייבנו אותו,ואף שקלו לשרוף את התוכניות,אלא שמדען אחד מבין העשרה החליט להרוג את האחרים,ולקחת את התוכניות" בקולו נשמע שהוא מפחד.
"הוא לא יכל לבנות בעצמו את הנשק,לכן החליט שיחביא אותו,עד שיום אחד יגיע אדם שיהיה מסוגל לפענח את התוכניות,ולבנות את הנשק" הוא אמר.
"אחד מהשישיה האולטימטיבית,סם מייגו,אדם גאון ומדען מכובד ברחבי העולם,גויס לשישיה על מנת שיפענח את התוכניות.הבעיה הייתה,שבמשך השנים,אנשים הפרידו בין השרטוטים והדפים,ושלושת דפי התוכנית פוצלו.אחד מהם,מחזיקה האישה שמולכם" הוא צעק.
כולנו הבטנו בה,והיא כעסה עוד יותר.
"השני-הוא מה שגיליתי בעת הפלישה לZEX.הכתב השני נהרס,אך הוא עדיין חקוק בראשה של מיסט" הוא קרא.
"אז מיסט שיננה אותו בעל פה?" הופתע סקייבס.
"החלק השלישי-מכונה:'הכתבים'.הוא פוצל לכמה דפים שונים,והוחבא עמוק מתחת לאדמת המבנה של XEZ,בו ביקרתם.סיבת הפלישה הייתה למצוא את הכתבים.ברגע שהיא תשיג את הכתבים,היא תבנה את הנשק ותשמיד לחלוטין את ZEX וXEZ" הוא אמר.
"אז זאת הסיבה שהרדמת אותנו אז" פניתי למיימון:"לא רצית שנדע על הנשק,בגלל השישיה האולטימטיבית".
הוא הנהן."אבל עכשיו מיסט מתה,ואין מי שיודע את אחד מחלקי הנשק" השפלתי את ראשי.
"היא מתה?!" צעקו לוסי,מימה,היליוס וסקייבס."כן,היא הייתה אחת מהשישיה ושון היה זה שהרג אותה" אמר מיימון.
"אבל יש לה דרך להשיג את החלק השני!" צעק סיימון:"היא יכולה לזמן את הרוחות של שאר השישיה!
היא בעצמה הרי רוח!" הוא צרח.
"רוח!!!" מימה ולוסי התחבאו מאחוריי ומאחוריי היליוס.
"האישה היא הבת של אותו מדען מהעשיריה שלקח את התוכניות לעצמו.עכשיו תקשיבו-זה תלוי בכם לנצח אותה.אתם ניצחתם אותנו,לכן אתם חייבים לנצח אותה! בהצלחה!" הוא צעק,ושמענו את המסוק מתרחק.
"מאוחר מידי" היא צחקה:"התחלתי את הטקס.בקרוב אני אחזיר את השישיה בתור רוחות,ואשיג גם את החלק השלישי.אבל עדיין חסר לי דם-דם שאשיג ממכם!" היא צחקה.
"לכי לעזאזל" סקייבס אמר.
"אנחנו לא ניתן לך,רוח!" אמרו מימה ולוסי.
"עברנו יותר מידי בשביל להפסיד לך כאן" אמר מיימון.
"היליוס" "כן שון?" "מה רשום במדריך ZEX על לחימה ברוחות?" "שצריך לכסח להן את הצורה" "ככה חשבתי" סובבתי את הקלשון,וערפל קל יצא ממנו.
"בואו נראה אתכם!" צחקה האישה.


תגובות (7)

המשך!
וזה לא הוגן!
כי מיסט מתה!
ואתה אמרת!
ואני מצפה שסול ואורין יעזרו לי לשכנע אותך כמו שאני עזרתי להן כדי שקליאו לא תמות! (אהם, אהם!)

03/10/2013 08:59

יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ~
אה. ואחריי ZEX אתה תתחיל עוד סיפור? (אם כן, יש לי יותר מ2 דמויות להביא לך <:)

03/10/2013 09:07

הן לא עזרו לך לשכהע אותי,כי במילא תכננתי שתחיה

03/10/2013 09:28

נוווווו אבל גם אני רוצה פה דמות!
אוף! :\
אולי לפחות תחשוב על זה קצת?
לא מגיעה לי דמות?

03/10/2013 09:59

תכננת שהיא תחייה?! *-*
איזה נחמד מצידך! D: (במיוחד אחריי שחפרתי לך)
אז אתה כן עושה בסוף את הרעיון שלי עם הפצצת אטום שיכולה להביס יבשת שלמה?
טוב, אתה כתבת שכן.. אז שמחתי לתת רעיון!!! D:
ובאמת, אולי תתחשב גם בריקי? היא ממש מתחננת. תן לה גם דמות אחת! D:
תהייה נחמד יותר!!! D:

03/10/2013 12:56

המממ…ת'אמת לא,את הרעיון על הנשק לקחתי מוואן פיס חחחחחחח
פצצת האטום שלך מפוצצת את רוסיה,לא יבשת שלמה XD

03/10/2013 13:28

כן.. נכון /:
אז מה עם הרעיון שלי?
אתה כן תעשה אותו בסוף?

03/10/2013 13:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך