איך לדעת מאיזה צד תפוח האדמה שלך נראה טוב יותר

my-foot-♥u-talk-to-it 03/07/2013 760 צפיות 2 תגובות
מווו

האם קרה לכם פעם, שהתעוררתם כשבידכם תפוח אדמה מסתורי, ותהיתם מאיזה צד הוא נראה טוב יותר אך לא הצלחתם להחליט? לא? זה לא משנה – כי אם זה יקרה אתם חייבים לדעת איך לפעול. אחרת לא תוכלו לחיות עם עצמכם במחשבה המעיקה שאתם לא יודעים מאיזה צד תפוח האדמה נראה טוב יותר. לכן החלטתי לכתוב את המדריך הזה, שיעזור לכם להתמודד ביעילות עם הבעיות הבאמת חשובות שיש בחיים הקשים האלה.

להלן שלבי הפעולה:
1. התבוננו בתפוח האדמה היטב. חקרו אותו לעומק, אך הקפידו לא להרוס את יצירת האומנות שהטבע ברא, בכדי לשמר את האיזון העדין שבין חקר תפוחי אדמה למלחמה גרעינית.

2. כעת חושו את תפוח האדמה בחושים שלכם – הריחו את ריחה העדין של הספק אדמה ספק צואת יונים שנדבקה לתפוח האדמה הפלאי שבידיכם. מששו את תפוח האדמה והרגישו את הקימורים העדינים במרקם שלו.

3. כעת, כשאתם מכירים אותו טוב יותר מכף ידכם, אתם מוכנים לרגע האמת- השלב המכריע.
זרקו את תפוח האדמה על החפץ שנמצא מולכם באגרסיביות. הרימו אותו בעדינות כדי לא להרוס את המרקם העדין שלו ותבדקו איזה צד נמחץ בצורה אומנותית יותר. ככל שתפוח האדמה אומנותי יותר- כך הוא פוטטוגני יותר (השגיאה בכוונה כי תפוח אדמה באנגלית זה פוטטו, אז פוטטוגני, הבנתם? ו… זה הרס את הבדיחה. סטגדיש)

כעת אתם יכולים להינות עם תפוח האדמה האמנותי שלכם, ולחיות בשלווה חיים בריאים כשאתם נשואים לתפוח אדמה באושר ועושר.


תגובות (2)

XDDD

03/07/2013 11:33

כבר אמרתי לך שאני לא יכולה לחיות בלעדייך? אם לא אז אני אומרת עכשיו. באמת שלא היה לי מושג איך להתמודד עם בעיה זאת עד שפרסמת את המדריך הגאוני, הפילאי, המיוחד והפוטטוגני במיוחד שלך, תודו, תודה ועוד פעם תודה (כאן אני קופצת עלייך ומחבקת אותך)

03/07/2013 12:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך