גיא שמש
אשמח לתגובות. אגב, למי שתוהה, אני כותב בזמן האחרון על משיכה וסקס, לא כי אני ממממ... פשוט זה כיף :) תיקחו בקלות :)

אני חושקת בך

גיא שמש 12/02/2015 1806 צפיות 4 תגובות
אשמח לתגובות. אגב, למי שתוהה, אני כותב בזמן האחרון על משיכה וסקס, לא כי אני ממממ... פשוט זה כיף :) תיקחו בקלות :)

מקסים אתה, ממש מקסים. יש לך איזה מן… איך קוראים לזה? צ'ארמר. בעקבות ההסנפה של האפטר-שייב שלך, הגעתי למסקנה שאני רוצה אותך. אתה בעניין? אתה תחכה לי על מיטת מים בחלוק לבן? אני אביט בך… כמה שאתה יפה. ותפתה אותי, דארלינג, במילים של איטלקי תשוקתי כזה… עם ניצוץ בעיניים. עם השיזוף העמוק שלך וקול הבס הרדיופוני… אחח… אני מתה על זה! תגיד לי ככה שאתה רוצה לענג אותי, ש-רק לזה אתה מתאווה. שאני משהו יקר ונערץ, ומגיע לי הכי טוב… הכי טוב, כמוך. ותוכיח לי בזקפתך המתרוממת כמה לבך חפץ להוקיר אותי, לענג אותי, לעשות לי טוב. אתה תעשה את זה בשבילי? אתה מספיק חכם להבין שמגיע לי? שאני מיוחדת? שדבר כמוני אסור להחמיץ? אווו… תיתן לי להעביר אצבעותיי בין ישבניך השריריות… ותכווץ אותן בהנאה. תגרגר כמו חתול, כשאני אבדוק את מרקם שק האשכים שלך… ותן לי להבין שאתה בעניין, כשהזקפה שלך תתחיל לרעוד בציפייה… אליי.

עלמתי היקרה. קיבלתי את המסר ששלחת לי, והסמקתי במבוכה. אכן הייתי מעוניין לתת לך את העונג שבנוכחותי, ולענג אותך בכל אופן אפשרי. ראיתי אותך לא מזמן, ועשית עליי רושם גדול. עינייך חודרות אליי כמו קרני רנטגן, והתשוקה שלי אלייך מתעוררת כל פעם שאני מקבל ממך סימן התעניינות. יופייך גדול לאין שיעור, ונשיותך כה רבת חן. אכן, אף גבר לא יכול להישאר אדיש אלייך, ואת מככבת במקום ראשון בפנטזיות הכי כמוסות ונלוזות שלי. אך אני בספק אם תביני שרומן או סטוץ איתך הוא בלתי אפשרי. לא כי אינני רוצה, אני מתאווה לכך בכל מאודי, אך חל עליי איסור לקיים מגע מיני עם מישהי שהיא לא אשתי. ייתכן שזה ייראה לך עקרון מיושן, ואולי אף תמים, אך אני מאמין בקדושת הנישואין. ולמרות שתשוקתי אלייך חסרת גבולות, ואני כמעט יכול להריח את בושם השאנל שאת מתבשמת בו אף בחלומותיי, אני נאלץ לדחות את הצעתך הכה מפתה, ולהתגבר על יצריי. זה לא מוריד כהוא זה מקסמך, את אכן יקרה וראויה להערצה אינסופית, אך אני מקווה שתביני את מערכת העקרונות ששולטים בחיי, ומונעים ממני לענג את גופך ולהנעים את תשוקתי.

אווו… אכן נלוז אתה. קיבלתי את הודעתך בהלם מוחלט. דבר כזה לא קרה לי מימיי, שגבר ידחה אותי?! אותי?! אם אינך הומוסקסואל, בוודאי נטרפה עליך דעתך! אני חושבת על זה עוד ועוד… כל הזמן! ולא מצליחה להבין! בדמעות אני כותבת לך, יקירי. בדמעות – שטיפול פסיכולוגי עמוק דרוש כאן כדי לתקן כמה מנגנונים משובשים בך… אווו… משובשים? דפוקים לגמרי! אך אני לא אתחנן ולא אבכה, רק אומר שחבל לי… על החלטתך החורגת מ-כל נורמה הגיונית. אוותר לך הפעם… אוותר בפעם הראשונה בחיי! ואלוהים יודע שבסיוטיי הפרועים ביותר לא ציפיתי שייתכן מצב כזה. אך זכור – אם לא תקבל אותי היום, לא תקבל אותי מחר. וזו תהיה בכייה לדורות! הייה שלום, איש מוזר.


תגובות (4)

חחחח איזה הודעות מצחיקות..אהבתי

12/02/2015 17:48

וווא אני כול כך מבינה אותך. גם אני דתיה וגם לי יש מערכת עקרונות כזו. וכן זה קשה. אולי בעתיד משתלם אבל קשה!. לא לגעת! לא לדעת! רק אולי בקושי לחלום?. מממ כול כך מבינה. אבל יש בזה גם יופי. יופי של צפייה, יופי של חלום.יופי של משהו אמיתי וחדש ויחיד!. יפה אהבתי והזדהתי מאוד!

12/02/2015 20:29

    תודה רבה לך, אני מאוד שמח שאהבת :)

    12/02/2015 20:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך