החתול הסופר
היה לי די משעמם...
לא?!?!?!??!?!?!
זה פשוט מרושע.
אני לא יודע מה עבר לי בראש כשכתבתי את זה, אבל כבר לא אכפת לי, כי כתבתי ואני לא מוחק.

אריסטוקרטיית החתולים

החתול הסופר 07/06/2012 817 צפיות 4 תגובות
היה לי די משעמם...
לא?!?!?!??!?!?!
זה פשוט מרושע.
אני לא יודע מה עבר לי בראש כשכתבתי את זה, אבל כבר לא אכפת לי, כי כתבתי ואני לא מוחק.

נקודת מבטם של החתולים

מלחמה גרעינית. פיצוצים. אימה. גפילטעפיש. בני האדם מתחלקים לשתי קבוצות: מדינות ערב ובעלות הברית. אמריקה נפלה. מהבית הלבן נותר רק אפר. פסל החירות התמוטט. הגופות היו מוטלות בכל מקום- אלו שמתו מהקרינה, אלו שנורו, ואלו שהתאבדו כי לא יכלו לסבול עוד. החבל האחרון שהחזיק את קנדה, נקרע. מדבר שלג רדיו-אקטיבי הוא כל מה שנשאר. מדינות ערב נפלו. רוסיה נפלה ואתה הקרמלין. העולם על סף קריסה. יחד עם המלחמה, רעידות אדמה התרחשו בתכיפות. היבשות זזו. רק קהילה קטנה נותרה.
"פליטי הגרעין" קראו לעצמם. חייזרים הגיעו לכדוה"א, ומאז המצב השתפר. החתולים פיתחו חסינות נגד קרינה מייננת, והקימה מחדש את העולם.

מושגים:

"הספירה החתוליאנית" החלה מאז לידת חתוליאן, החתול שממנו יצאו החתוליאנים.
"העלייה" עלייתו של חתול הראשון לשלטון.
"חתוליאניים/חתוליאנים" צאצאים של חתוליאן.
"חתולנאים" צאצאים של חתולן.
"חתולימנאים" צאצאים של חתולימניוס.

המצביא והמפקד הראשון היה חתול הראשון. הוא הוביל את כל החתולים למרד בכלבים וציווה אותם לבנות מבצרים. עשרה מבצרים נבנו. האחרון הושלם ביום מותו של חתול הראשון, דבר המעורר אירוניה, מכיוון שהלבנה הראשונה שלו הונחה ע"י חתול הראשון.
בנו של חתול הראשון היה חתול השני. בנו השני של חתול הראשון היה מיצי הגדול. מיצי הגדול נחשב כאדון כל החתולים, כמלך ואף כחצי-אל. מיצי הגדול זכה לתהילה גדולה יותר מכל החתולים, אפילו יותר מחתול הראשון. בנו של חתול השני היה חתול השלישי, האחרון בשושלת הפקודה של חתול הראשון. בנו לא היה מפקד יותר. לבנו של חתול השלישי קראו חאתל.

כאן נוצרו שני שבטים:
השבט של מיצי הגדול והשבט של חאתל.
מאז ומתמיד הם היו מסוכסכים ביניהם.
בנו של מיצי הגדול היה חתולימלך, אחד החתולים המשפיעים. השנה היא חמישים לעלייה.
בנו של חתולימלך היה חתולימן.
שלושת בניו של חתולימן היו חתוליאן, חתולימניוס, וחתולן. השנה היא השנה הראשונה לספירה החתוליאנית.
חתולימניוס היה מנהיגם של החתולימניים, אביהם של החתולימנאים.
חתולן היה אביו של חתולניוס, מנהיגם של החתולניים. מן החתולניים יצאו החתולנאים.
קרובים של החתולנאים הם החתוליים, החתולים הרגילים. החתולים הרגילים יהווה צד משמעותי במלחמה הראשונה.
חתוליאן, אביו של חתוליאניוס, הקיסר הראשון בתולדות החתולים. מהם נולדו החתוליאניים. החתוליאניים הם תת השבט החשוב ביותר בהיסטוריה.

מהצד של חאתל:
בנו של חאתל היה חאתל השני, ובנו היה חאתל השלישי, ובנו של אותו חאתל השלישי היה חתוליאם, מקורב בדמו אל חתוליאן ואל החתוליאניים. בנו של חתוליאם היה חתוליא, והוא חתם על הסכם השלום של חתוליא.
החתוליאניים בחרו בזאת צד ניטרלי.
מחתוליא התפתחו החתולים מסוג חאתל. הם והחתולים הרגילים ינהלו קרב עקוב מדם.

בשנת תשעים לספירה החתוליאנית, המלחמה הראשונה בהיסטוריה שלאחר העלייה.
החתולים מסוג חאתל, בפיקודו של חתוליא מכריזים מלחמה על החתולים הרגילים, החתוליים. החתוליאניים, שרואים בצרת אחיהם, מחויבים להישאר במצב ניטרלי. לאומתם החתולימנאים נלחמים לצד החתוליים. החתולנאים מצטרפים לחתוליאנים.

בזמן המלחמה המצבר השלישי נפל. באותו הרגע, מיצי הגדול החליט להנהיג את החתוליים. חתולניוס הודח מכס המלכות. חתול השני, בתגובה, החליט להנהיג את הצבא של חתוליא. חתוליא השתלט ולא הניח לחתול השני לרשת ממנו את מעמדו. סכסוך גדול נוצר: החתולימנאים הדיחו את חתולימניוס וחתולימלך נבחר למפקד. חתולימניוס מכריז מלחמה על החתוליאנים. מלחמה בעקבות מלחמה.
הסיבה למלחמה הייתה הסכם השלום של חתוליא;
אם חתוליא לא היה חותם הסכם עם החתוליאנים הוא לא יכול היה לתקוף את החתוליים.
מכאן, שהחתוליאנים שחתמו על ההסכם אשמים באותה המידה.
בסופו של דבר חתוליאם מדיח את חתוליא מן השלטון.
המלחמה נפסקה.
הסכם השלום פג.
אך חתולימניוס לא רצה לוותר. חתולימן עצר אותו רגע לפני שהשמיד שליש מכלל החתוליאנים. מאז לא הייתה אף לא מלחמה אחת בין חתוליאן לחתולימן, כי הם אותו בשר ודם. חתולן הצטרף וכך התאגדו השבטים, ובכל זאת היו נפרדים. מיצי הגדול הבין שזו הייתה תחבולה של הכלבים: הם רוצים לנצל את המצב הקשה ואת המלחמה.
חתול השני תפס שלטון. הוא התאגד עם מיצי הגדול. חתול הראשון תפס שלטון שוב (המבצר העשירי לא הושלם; הוא יושלם בעת המלחמה הגדולה).
חתוליא ערק לצד הכלבים. בסוף המלחמה החתוליאנים הצליחו לקחת אותו בשבי.
השנה היא חמש מאות שבעים ושלוש לספירה החתוליאנית.
בני האדם עוזרים לחתולים.
הכלבים הובסו, אך לא סופית. חתוליא נשבה. חתול הראשון מת. המבצר העשירי הושלם, אך היות והמבצר השלישי לא קיים, הדבר גרם לחתולים לאבד משהו. הם הרגישו מעין דקירה בלב. היה זה יום עצוב.
התאריך של חורבן המבצר השלישי היה ה-1 בספטמבר (אתם מבינים למה אנחנו סובלים מהתאריך הזה עכשיו…). היום נקבע כיום זיכרון חתולי וחתוליאני, ומלווה בעצב רב.
ביום מן הימים, יקום חתול הרביעי, בן של ארבעת השבטים, החתוליאנים, החתולימנאים, החתולנאים ובני שבט חאתל, ויבנה אותו מחדש. המצבר השלישי היה שייך לחתולימלך.
המבצר הראשון היה שייך לחתול הראשון. כעת הוא איננו משמש כמבצר.
המצבר השני היה שייך לחתול השני.
המצבר השלישי היה שייך לכלל החתולים.
המצבר הרביעי היה שייך לבני מיצי הגדול.
המצבר החמישי היה שייך לבני חאתל.
המצבר השישי היה שייך לחתולימן.
המצבר השביעי היה שייך למיצי הגדול.
המבצר השמיני היה שייך לחתוליאן.
המצבר התשיעי היה שייך לחתוליאם, עבר בירושה לחתוליא, ולבסוף נקבע כמצבר משותף של חתוליאן וחתוליאם.
המצבר העשירי היה שייך לחתולן.

אומרים שהמצבר השלישי היה הכי גדול ומפואר, אפילו יותר מהמצבר השמיני. המצבר השמיני היה בין ארבעת המבצרים הגדולים, וביניהם גם המבצר השלישי, המבצר הראשון, המבצר והמבצר השני.

המבצר הראשון היה שייך לחתול השני, למיצי הגדול, לחתוליאן ולחתולימן.
הם היו המנהיגים הגדולים והדגולים ביותר בהיסטוריה החתולית.
ביום השלושים ושמונה התקיימו כל הפגישות החשובות של המנהיגים.
מאותו יום ועד עולם, חיו החתולים בעושר ובשגשוג.

תם ואינו נשלם.


תגובות (4)

וואו…………………………..
סיפור נחמד!
יותר מדי חתוליאנים, אבל אני אהבתי את זה….
ואל תמחק באמת, אולי אחרים ירצו לקרא את הסיפור.

09/06/2012 05:49

היי לחתול הסופר למה אתה חושב למחוק את הסיפור למה זה עולה בדעתך בכלל הסיפור מעניין אהבתי ממני בקי ♥♥♥

09/06/2012 05:55

מהההה …. ?
אני קצת בשוק .
אני הולכת לדבר על זה עכשיו , ולחפור לאנשים על זה .. למרות שהם לא נראה לי יבינו מה זה " חתוליאונים .. " אבל פסדר . נתמודד .
תמשיך .

01/12/2012 01:23

חה חה חה, איזה מגניב, מישהו עומד לחפור לאנשים על זה.

יש סיכוי שאני אמשיך ביום מן הימים.

22/09/2013 08:37
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך