לאסתםמישהי
הו אנוכיות, מתי תפטרי אותנו ממך?

באמת

לאסתםמישהי 23/11/2016 800 צפיות 10 תגובות
הו אנוכיות, מתי תפטרי אותנו ממך?

הייתי רוצה לתקוע לָך סכין בלב ולסובב. רק כדי לראות את התהליך המדהים.
הייתי רוצה לראות דמך זולג. יפהפה, סמיך, אדום.
הייתי רוצה להביט בפנייך בזמן הגסיסה האיטית. לנתח את הבעתך, הבעת ייסורים.
הייתי רוצה לפסל לך את העיניים. מבועתות עד אימה.
הייתי רוצה לצייר לך על הגוף. להעביר סכין חדה ועדינה, שלא יכאב.
הייתי רוצה לפתוח לך הוורידים. לערבב את הנוזל הכהה עם יין ולשתות בתענוג.

את באמת יפה.


תגובות (10)

זה מאוד מעניין בעיקר בגלל המשפט האחרון. אומנם הקטע עצמו הרגיש כמו קונספט מוכר אבל היה פה גם משהו אותנטי שגרם לרגש לעבור וזה היה יפה. הזדהיתי וראיתי את היופי שבהרס הזה, אהבתי איך שתיארת אותו כציור. אני חושבת שהקטע עם היין היה קצת יותר מדי. זה קטע די ניחמד בייחוד כשאנחנו מבינין מה הרגש שיצר אותו. הוא נוגע במורכבות. ככה זה כשאנחנו מרגישים תשוקה למישהו, לא?

23/11/2016 01:33

    אני יודעת שהקונספט מוכר… לכן שקלתי אפילו לא להעלות את זה. אותו חומר שחוזר על עצמו שוב ושוב כבר מייגע, הלא כן? למען האמת, אני חושבת שגם "את באמת יפה" הוא לא כזה מיוחד. יופי הוא דבר כל כך יחסי שבקושי אפשר להתייחס אליו ברצינות. ההזדהות שלך מנחמת.
    המ… היין מוגזם? אני לא חושבת. יין ודם נשמע כמו שילוב מצליח, הם מאד מזכירים לי אחד את השני. מחוברים וקשורים.
    "אנחנו תמיד הורגים את מושא אהבתנו". תשוקה, אולי אולי. השאלה היא איזו תשוקה.
    תודה על תגובה חיונית.

    23/11/2016 13:19

אני לרצות דםםםםם

23/11/2016 03:24

קראתי את זה וממש הרגשתי את הכובד של הלב שלי פתאום, את הסכין שמזלפת בו, את המשקה הסמיך של דם ואלכוהול. מקסים!!

23/11/2016 08:54

חחח הפנתר, הכינוי הזה כל כך מתאים לך (;
תודה אלסקה <3, אני שמחה לשמוע (דיי כבר 'לראות'!)

23/11/2016 13:21

אוי אלוהים. למה?!? מאיפה לך יקירה כל כך הרבה אכזריות? למה ככה? למרות שאם אני מנסה לנתק לרגע את התיאורים הפלסטיים הקשים האלה(וזה לא קל בכלל)זהו טקסט מאוד מאוד מעניין ומגרה את הדמיון.

23/11/2016 14:36

היי , עניתי לך כבר אצלי כי כהר הייתי בשצף

23/11/2016 15:16

חחחחח רפי, תודה רבה. אכזריות, אי אפשר להתחמק ממנה. קראתי וראיתי הרבה דברים אכזריים שתרמו לקטע הזה. הכל היה מעניין ביותר, סיפורים מטורפים.
מגרה את הדמיון חחח אני מניחה שהוא עושה זאת, זוהי הרי גם המטרה שלי, שהקורא ירגיש את שני הצדדים פה (למרות שאני מניחה שכולם רק כאבו עליה ולא חשבו על כמה הרוצח\ת נהנים מהריגתה).

23/11/2016 19:28
E8 E8

את ישו הרצחני אמאלה

23/11/2016 21:05

    צריך לתת לך את תואר "מגיב השנה".
    התגובות שלך מקסימות, באמת. אין מחמאה יותר גדולה לסיפור שכזה שכותבו "רצחני". אני רצינית

    23/11/2016 23:02
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך