חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני לא כזאת ששואלת שאלות אבל משום מה ..
זה ימחק!

בגדים…[ תכנסו ^^]

28/09/2013 750 צפיות 3 תגובות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני לא כזאת ששואלת שאלות אבל משום מה ..
זה ימחק!

בגדים. מהם?
בגד זה משהו שעשוי מבד כלשהו לכסות את הגוף שלנו.
אז איך אנחנו בוחרים בגד?
יש אנשים שאומרים שהבגדים שלהם בוחרים אותם.
ליפני כמה ימים הלכתי לחנות לבשתי חולצה שחורה כהרגלי עם ג'ינס כהה, ניטים שרשרת של גולגולות והמון צמידים שחורים. והמוכר שאל אותי אם אני רוקרית או גותית, לא ידעתי מה לענות לו אז פשוט אמרתי לו" אני תמיד מתלבשת ככה" בחיוך קל. אני לא יודעת למה הוא הסיק מסקנות אני יודעת שהן נכונות
אז מה אתם אומרים?
שהבגד שאתם בוחרים הוא מה שאתם?
שבגדים יכולים לשקף אישיות?
זה נושא מורכבת בעל דעות.
אני למשל לובשת שחור וצבעים כהים מאוד! אני אוהבת את זה. ואני באמת שומעת מוזיקת רוק ומטאל זה האופי שלי. יש כאלה שאומרים שאם מישהי לובשת חושפני מידי ומתנהגת בעדינות כמו.. פרחה נגיד כך. אז היא פרחה בכל המובנים.
מעניין אותי לדעת מה אחרים חושבים.
זה הקטע הכי מוזר שכתבתי עד עכשיו.
אז חשוב לי לדעת מה אתם חושבים ובגלל שזה לא סיפור או קטע רציני אני אמחק אותו לאחר מכן..


תגובות (3)

היי אסתי ! המון זמן שלא דיברנו ! היתגעגעת :')
אז בואי נגיד ככה -,-
ברור שאנשים שופטים לפי הבגדים , אנשים לא ירצו להיות בקרב מישו שמזניח את עצמו ושם 4 פעמים בשבוע את אותה החולצה והמכנסיים , ותתפלאו או לא הייתה לי ילדה בכיתה שהיא היתחבשה ככה , ןהיא עדיין .
אני למשל לובשת את מה שאני אוהבת , מה שבאופנה וכאלה .
אני לא דתייה ואני אוהבת לשים חולצות גופיות וכל מני כאלה , שאולי הן די חושפניות אבל אני אוהבת אותן ואני לא מתחבשת כמו פרחה אבל אנשים קנאיים קוראים לי רפחה .
וזאת בעיה שלהם בלבד ולא שלי . שיקפצו לי .
וכן , ששמת את הבגדים האלו זה באמת מעיד על מישי שאוהבת רוק אופנעונים וכאלו
סטיגמות יומיומיות שמדי פעם גם מעליבות .
מקווה שרק טוב לך .
אוהבת המון המון !

28/09/2013 08:33

לדעתי זה תלוי מאוד ומורכב. יש כאלה ששלמים עם האישיות שלהם ועם מי שהם וכנים מאוד כך שהלבוש משקף את האישיות למרות שיש כאלה שלמרות השלמות העצמית עושים ניסויים עם עצמם. יש כאלה שפשוט פקצות שלובשות כל דבר שדומה להלבשה תחתונה. ויש כאלה שאולי מבפנים הם אינטיליגנטיים והגיוניים אבל הם לא מספיק שלמים עם עצמם אז הם מקרינים כלפי חוץ מסר שונה ושגוי שמוציא אותם באור לא מחמיא. בקיצור, הכל תלוי באדם. הכתיבה שלך מאוד יפה ואני חושבת שהעלת נושא עמוק יותר משחשבת. מעניין אותי לדעת מה אחרים חושבים אז… בבקשה תגיבו לסיפור המהמם הזה!!!

28/09/2013 08:35

אני חושבת שלילוש דיירקשנית היא מהסוג שלובש מה שהוא רוצה גם אם זה לא משקף את הבפנים.

28/09/2013 08:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך