Mrs. Pancakes
קרדיט לסיפורים מעניינים מאוד123 שכתבה איתי ^-^

גברים מעופפים בחליפות שיורים סטייקים, סיפור מוזר

Mrs. Pancakes 01/12/2013 544 צפיות 5 תגובות
קרדיט לסיפורים מעניינים מאוד123 שכתבה איתי ^-^

הלכתי ברחוב, לפתע הבטתי אל השמיים וראיתי שלושה אנשים בחליפות עסקים מעופפים מעלי.
"מי אתם?" שאלתי בתדהמה כשאני מנסה להבין לאן נכנסתי.
"אנחנו האנשים המעופפים בחליפות עסקים שיורים סטייקים!" הם ענו ומיד הוסיפו: "ואנחנו עפים לראות את גיבורי העל המרושעים המשוגעים נלחמים ברוחות החברותיות, תבואי איתנו?"
"כן! בטח שאני אבוא!" אמרתי בשמחה, תמיד אהבתי לראות גיבורי על מרושעים ומשוגעים נלחמים ברוחות חברותיות.
הם התעופפו אלי והרימו אותי לעננים, מטוס חלף לידנו וכמעט דרס אותנו. הם צעקו עליו שיזהר טיפה וירו עליו סטייקים מהעיניים שלהם, כאילו שזה ממש הגיוני להידרס על ידי מטוס וזה קורה כל יום כאן.
בסופו של דבר הגענו להר געש ענקי, הם נחתו וראינו לבה ירוקה במקום לבה רגילה. הלבה בתוך הר הגעש ביעבעה, וחשבתי שהיא עומדת להתפרץ.
"ומפה אנחנו לוקחים כוח" אמר אחד הגיבורים וקפץ אל תוך הר הגעש, הופתעתי לראות אותו מתעופף מן הלבה, ואפילו לא נשרף.
"איך?" שאלתי אותו, הוא זהר באור ירוק ומרהיב.
"זו לבה שלא שורפת, כל אחד יכול לקפוץ!" הוא אמר בילדותיות. "אבל יש לזה ריח של צמיג מלוכלך" הוסיף.
"או..קיי.." מילמלתי בבילבול, הבטתי למעלה, שמתי לב שהשמיים היו סגולים.
ראיתי את הרוחות קופצות החוצה מתוך הר הגעש, חשבתי שבטח יהיה כיף נורא לטבול שם ואז לזהור באור ירוק ומגניב כזה, ואני אוכל לקבל גם הרבה כוח.
"אחי, אתה יכול להטיס אותי להר הגעש המגניב הזה?" שאלתי את אחד הבחורים בחליפה שבהה בגיבור שבעט ברוח שהאור הירוק שלה הבהב כשהיא עפה מחוץ לזירה אל שורות הצופים ונעלמה.
"אוקי חכי." הוא הרים אותי והעיף אותי להר הגעש, נבהלתי למוות כשגיבור אחד קפץ ממנו החוצה וצחק כמו משוגע, הוא ניסה ללעוס לעצמו את הישבן ועף על רוח ירוקה אחת.
האיש בחליפה הפיל אותי לתוך הר הגעש, נפלתי פנימה וכאב לי מאוד, התחלתי להישרף וכל הגיבורים הביטו בי וצחקו.
"אמרת שאני לא אשרף!" צעקתי בכוחות אחרונים
"שיקרתי!" הוא צחק כמו משוגע כשנשרפתי למוות, יותר אני בחיים לא יעוף לשום מקום עם גברים מעופפים בחליפות שיורים סטייקים.


תגובות (5)

WTF?!

01/12/2013 02:38

חחחח, סיפור מצחיק!

01/12/2013 02:40

יש לך סיפורים מאוד מעניינים.
אבל למה בשר!!!!!!!?

01/12/2013 02:41

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואי זה היה חמוד רצח !
אני ממש אוהבת סיפורים מוזרים תעשי עוד כאלה(:

01/12/2013 08:09

ייאי! רק עכשיו ראיתי! זה יצא אדיר! קרדיט לי!

01/12/2013 09:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך