Strange girl
בהצלחה לכל מי שמתכוון לעשות דיאטה בזמן הקרוב (:

דיאטה?

Strange girl 15/10/2014 588 צפיות 5 תגובות
בהצלחה לכל מי שמתכוון לעשות דיאטה בזמן הקרוב (:

זהו זה! הפעם אני באמת עושה דיאטה, אני חייבת להוריד איזה קילו או שניים…
התפריט היומית שלי מעכשיו היא כזאת:
בוקר- פרוסת לחם עם כף גבינה לבנה ומלפפון.
צהריים- כף אורז מלא, סלט ירקות.
ערב- יוגורט ופרי.

שיהיה לי בהצלחה!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

היום הראשון לדיאטה:
קמתי, צחצחתי שיניים, ומיד הלכתי לאכול ארוחת בוקר, רגע, היום אני בדיאטה, כמעט שכחתי! פתחתי את המקרר בכדי לקחת פרוסת לחם, גבינה ומלפפון. “קחי אותי דנה!”
לפתע שמעתי קול. “מי זה? מי אתה?” לא הבנתי מי קורה לי! “אני פה! על המדף השני…”
הקול ענה לי. “מה… איזה מדף? של המקרר?!” שאלתי, ואפילו לא ידעתי עם מי אני מדברת, אם מישהו היה רואה אותי, היה בטוח שאני משוגעת שמדברת לעצמה…
"כן, אני פה במדף השני של המקרר, אני רוצה להיכנס לבטן שלך כבר, קחי אותי דנה!”
זו הייתה עוגה, נוטפת שוקולד, עוגה טרייה שרק אתמול בערב נאפתה… מי אפה אותה? מעניין… “מה?! יש עוגות מדברות?! אעאעאע יש פה עוגה מדברת!!!!” התחלתי להשתגע.
"תרגעי, תרגעי, מה חשבת? שאנחנו לא יכולות לדבר?! שאין לנו רגשות?!” העוגה החלה להזיל דמעה. “אני בטח מדמיינת… אני בטח מדמיינת…” התחלתי למלמל לעצמי.
"לא, את לא.” היא אמרה. “מה זה? מה יש לך על הראש?" שאלתי אותה. “מה? אההה זה…
פיצפוצים… פיצפוצי שוקולד מתוקים ופריכים… באלך?” היא שאלה וניסתה לפתות אותי….
נסיתי לא להישבר, זה היה כל כך קשה!! “נו טוב… רק ביס קטן אחד…” לקחתי ביס אחד קטן ו…וואו! “וואו את ממש טעימה….” אמרתי כשריר נוזל מפי… “אני יודעת… באלך עוד קצת?” היא ניסתה לשבור אותי…

~לאחר 10 דקות~

בעעע, אופס סליחה, הייתי מפוצצת… לא נישאר אפילו פירור מהעוגה,אמא!!! הכל בגללך! את אפית את העוגה…


תגובות (5)

זה סיפור די מוזר. אותי אישית לא כל כך הצחיק -סורי-
אבל בסדר, נחמדי..

15/10/2014 20:26

חחחחח אותי זה הצחיק! גם לי זה קרה רק אם צמחונות, הצלחתי להיות צמחונית שלוש שעות, ואז הלכנו לעשות על האש עם חברים… זה אמיתי?

15/10/2014 20:39

    חחח גם אני ניסיתי להיות צמחונית כי אני אוהבת חיות… וזה נשברתי אחרי בערך 4 שעות…וכן, זה בערך אמיתי, רציתי להוריד איזה 2 קילו, וזה היה קשה (בסוף הצלחתי חח)

    15/10/2014 20:43

    יפה לך! *מתה מקנאה מבפנים* חחח

    15/10/2014 21:03

אני צמחי גאה כבר מפסח, ולא שברו אותי. (This. Is. vegetata!!!)

15/10/2014 21:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך