לא ידעתי לאיזו קטגוריה להכניס את זה, אז בחרתי סיפורים מוזרים...
מוחעחעחע... :) :) :) :)

הגשם האחרון

03/12/2011 741 צפיות 3 תגובות
לא ידעתי לאיזו קטגוריה להכניס את זה, אז בחרתי סיפורים מוזרים...
מוחעחעחע... :) :) :) :)

בעוד הטיפות יורדות אחת אחת, הגשם מציף את הכביש, שלוליות קטנות של מים נקוות על המדרכה.
אני פסעתי בין טיפות המים הכבדות, בלי מעיל, בלי מטרייה, רק אני והגשם…
קול הטיפות הנוקשות בחלונות הבתים, קול המים שזורמים בתעלות הקטנות שבצידי הכביש. נעל גדולה דורכת על שלולית עמוקה, שעת לילה, קול פסיעות בגשם השוטף, קול רעם והבזק ברק. הרחוב היה כמעט ריק מבני אדם, רק אני הלכתי, לשום מקום, ללא מטרה, אין לי לאן לחזור ומאיפה להתחיל ללכת. רק הקול האחרון של הגשם השוטף. שתים או שלוש מכוניות נוסעות בכביש, פנסיהן פולטים אור קלוש. המים נספגים בשיערי מרטיבים את בגדיי, שוטפים את פניי, הרוח נושבת, מעיפה איתה עלים של השלכת האחרונה. הירח מאיר למעלה, נותן צבע לשמיים האפורים, הגשם לא מפסיק לרדת, הקור מקפיא העצמות. הדרך הזאת, הדרך האחרונה. לא ידעתי לאן אני הולכת, לא רציתי לדעת, בליבי הייתה לי הרגשה שאני כבר יודעת לאן אגיע, אך לא רציתי לחשוב על זה, על המחשבה הזאת. החולשה האנושית, הפחד. הכאב, הסבל שמשאירים מאחור. לא היה לי אף אחד, לא משפחה, לא חברים, לא אהבה, לא כלום, רק טיפות הגשם האחרון שליוו אותי בדרכי אל הלא נודע, בדרכי אל הדרך שאין חזרה ממנה. חשבתי על זה עוד פעם אחת, ידעתי שזה לא יעזור, זה יקרה.
זה יבוא, אני כבר יודעת. זה היה גורלי מההתחלה. הגשם לא הפסיק לרדת, ללזוג עד הטיפה האחרונה עם דמעותי המלוחות… נשכתי את שפתי, כמו תמיד, עם כל גשם שהגיע עשיתי זאת, עם כל טיפה קטנה של עצב.
חציתי את הכביש לאט לאט, הרגע קרוב, חשבתי לעצמי. בצד השני יהיה מה שאני צריכה. עם כל צעד קטן הרעש התחזק, קול הנהר השואג מתחתיי, הגלים שנוצרו בגלל הרוח החזקה. הטיפות שנקשו בחוזקה על פני המים, העלה הירוק הקטן שצף מאחור, מסתתר, צף על פני הנהר הגדול, הארוך… צעד אחד הייתי מהנהר, עמדתי על הסף, מאויימת ליפול כל שנייה. נשמתי עמוק, ידעתי שזה יקרה, חשבתי לעצמי…
בעודי נופלת למטה, צונחת עם הטיפות, שמעתי בפעם האחרונה את קול הגשם…
הגשם האחרון…


תגובות (3)

וואו, אני אוהבת כאלה סיפורים.
כמו שאת בטח יודעת, אני מתה על גשם, וכשהתחלתי לקרוא את הסיפור הנפלא שלך, התחלתי להיכנס למצב של: "או-מיי-גוד-זה-כל-כך-מגניב-אנחנו-דומות-שיואו-גשם-אני-אוהבת-את-הסיפור-הזה-וואו-יש!"
כמובן שהצלחתי לצאת מהמצב הזה, אחרת התגובה שלי היתה פשוט מבולגנת.
אז בקיצור: אני מאוד אהבתי את הסיפור. הוא מביע הרבה רגש, הרבה מאוד רגש, והתיאורים רק מוסיפים לתיאור ההרגשה שלך. תיאור רגשות הוא אולי אחד האלמנטים המסובכים ביותר שקיימים בספרות, והנה את הצלחת לפצח את המסתורין שאופף את האלמנט הזה בשנייה.

כל הכבוד! חזק ואמץ!
ממני, ליסה.

03/12/2011 10:20

ממש תודה על התגובה… :) :) :) :) :)
נ.ב – אני חוללההההה על גשם!!!!!!!!!!!!!!

03/12/2011 12:13

הסיפור שלך סיסי המתוקה מהמם כל כך יפה תיארת מצב מסויים ובחרת את הגשם תופעת טבע ידועה לכולנו אך את הצגת את התופעה הזו עם תיאור נפלא, פשוט אהבתי מאד מאד תמשיכי לכתוב סיפורים כל כך יפים ומרגשים ערב מצויין שיהיה לך ממני בקי ♥♥♥

05/12/2011 11:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך