הילד עם העיניים האדומות

Dror 04/07/2022 239 צפיות אין תגובות

הכל התחיל לפני 5 שנים, התחלתי את המסע שלי במדבר סהרה במרוקו. התחלתי את המסע שלי במטרה אחת, ללכת ממרוקו למצרים דרך מדבר סהרה, התחלתי ללכת וללכת וללכת עד שהחשיך. הקמתי את האוהל שלי והלכתי לישון, ופתאום זה התחיל, הסערה. עיניי היו מלאות בחול ולא יכולתי לראות כלום, לא יכולתי לנשום ואז איבדתי את ההכרה. התעוררתי והתחלתי לפקוח את עיניי ואז ראיתי אותו בפעם הראשונה, הוא היה נמוך קומה והוא היה נראה בן 6 בערך והיה לו עיניים אדומות כמו דם העור שלו היה כהה והשיניים שלו היו צהובות כמו השמש וכשהוא ראה שהתעוררתי הוא היה מופתע לא ידעתי למה ואחרי זה הוא צעק משהו בשפה שלא הכרתי, דקה אחרי ראיתי קבוצה גדולה של אנשים בוהה בי, הם היו בהלם לכולם היו עיניים אדומות ואז התעלפתי עוד פעם. התעוררתי במיטת קש בתוך ביקטת בוץ ולפתע ראיתי חבורה של אנשים עם עיניים אדומות שדברו באותה שפה שהילד ממקודם דיבר, השפה הזאת נשמעה לי כמו ערבית אבל לא ערבית של היום אלה ערבית קדומה ושהם הבחינו בי הם ישר צעקו משהו בשפה המיוחדת שלהם. לפתע הבחנתי באדם שחום עור רק שמשהו היה שונה בו,העיניים שלו היו צהובות ולא אדומות והוא היה מאוד גבוה, לפתע הוא התחיל לדבר אלי ואני חשבתי שאני מדמיין, הוא דיבר עברית במבטא מוזר אבל דיבר עברית, הוא הסביר לי שהם מצאו אותי במדבר והביאו אותי עד לשבט שלהם, הוא גם הסביר לי שהוא בא ממשפחת מלוכה והוא המנהיג של השבט ולמשפחה שלו יש עיניים צהובות ולא אדומות ולפי המסורת חוץ מהשפה של השבט המשפחה שלו צריכה ללמד אותו עברית כי המנהיג צריך לדעת גם עברית וגם את השפה של השבט. הוא גם הציג את עצמו והיה לו שם מסובך שאני לא מצליח לבטא, "תקרא לי יוסף" הוא אמר וכך היה, יוסף הראה לי את הכפר ואני גרתי שם במשך שלושה חודשים בערך(קשה לי לדעת לא ממש הייתי מחובר לזמן מתי שהייתי שם) למדתי לאכול את האוכל המוזר שלהם, התרגלתי למסורות ולטקסים המוזרים שלהם, שחקתי עם הילדים משחקי כדורגל, והייתי הולך להתקלח בנהר שהיה נמצא בכפר והמים שלו היו כחולים ונקיים וקרירים, הייתי הולך עם יוסף לצוד חיות וללקט פטריות אף על פי שלא הצלחתי ללמוד את השפה של המקומיים עדיין הצלחתי להתחבר אליהם והיינו עושים הכל ביחד, לבסוף הבנתי שאני צריך לחזור לעולם שלי ולהפרד מתושבי הכפר ואמרתי את זה ליוסף והוא נתן לי שרשרת מוזרה "זה שרשרת של כבוד רק האנשים הכי מיוחדים ובכירים עונדים אותה ואני רוצה שתקבל אותה". וכך היה הלכתי לישון ואמרתי ליוסף שאצא ישר על הבוקר , שהתעוררתי ופקחתי את עיניי הייתי שכוב מתחת מה שנשאר מהאוהל שלי שנשבר לחתיכות והייתי מתחת לערמות ענקיות של חול התעוררתי באותו מקום של הסופה כאילו כל זה בכלל לא קרה ,אולי כל זה באמת היה רק חלום תהיתי לעצמי ואז הסתכלתי על הצוואר שלי וראיתי את השרשרת שיוסף נתן לי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך