lizza.nort
רק שתדעו אילו סיפורים אני מתכננת לעתיד בכלליות ומה עובר לי במוח בכל פעם שאני מנסה לחשוב. זה מעצבן. אם תרצו להשתמש בזה כצ'אט, תרגישו חופשי.

"המאסטר שלנו לא החלטית"

lizza.nort 09/06/2014 664 צפיות 6 תגובות
רק שתדעו אילו סיפורים אני מתכננת לעתיד בכלליות ומה עובר לי במוח בכל פעם שאני מנסה לחשוב. זה מעצבן. אם תרצו להשתמש בזה כצ'אט, תרגישו חופשי.

"יום אחד, גם אני אכתוב סיפור משטרתי!" הכרזתי.
מבטים נשלחו אלי מכל כיוון. ראשון, הביט בי הסיפור שלי על בובות, קלפים, יונים ועטלפים. הוא הביט בי במבט נבגד, ככה אני נוטשת אותו באמצע? ועוד כשאני חייבת לו דמות והרבה הסברים?
השני הוא הסיפור על הרוצח השכיר, על הצייד שהתאהב בטרפו. הוא מביט בו במבט מסכן, מתחנן לרחמים. התעללתי בו הרבה ואמשיך להתעלל, ועכשיו אני עוזבת את מה שנותר ממנו, פצוע ומדמם על המדרכה האפורה.
והסיפור השלישי שמביט בי הוא הסיפור הקומדי שלי, שקצת מושפע מההוסט קלאב. הוא מביט בי בחיוך קל, בטוח שזו בדיחה. הוא לא מסוגל להאמין שאני מצרפת עוד מישהו לרשימה.
הרביעי להביט בי הוא היפור על הלייצנית הקטנה והחמודה שלי. דמעות בעיניה ומסכתה כבר נפלה מזמן, היא בכתה בקול רם עוד יותר, אפילו את הפרולוג לא כתבתי לה.
הסיפורים הפחות מלוטשים שלי שולחים בי במבטים נזעמים, שעל סיפור הפשע קבעתי, ולא על היתומים, המשוגעים, הרעבים, התקופתיים או החולים.
כל הסיפורים נאנחים כאחד. "את צריכה להתמקד!" הם קוראים.
"אבל עד שאספתי את כולכם!" אני אומרת בטון מתחנן, הם מנידים בראשם.
"לאסוף אותנו זה דבר אחד," אומר סיפור אקראי "את צריכה לטפל בנו."
"אני יודעת!" אני קוראת בפחד. "אני אוהבת את כולכם, אני מתייסרת כשאני חושבת במי לבחור לפרסום!"
הם רק נאנחים, מיואשים. המאסטר שלהם היא כזו לא החלטית.


תגובות (6)

חחח
זה כול כך נכון.
זה מצחיק מאוד.

09/06/2014 10:55

    אני שמחה שיצא מצחיק. זה טוב. נכון?

    09/06/2014 11:28

נכון.

09/06/2014 11:42

מכירה את ההתלבטות הזו. לי אין ממש סיפורים, אלא יותר קטעים – אבל יש לי איזה סיפור שרוצה שאני אמשיך אותו וסיפור אחר שאני מתלבטת אם להתחיל בכלל.
כתבת בטעות ה"יפור" במקום ה"סיפור".
זה קטע שאמור להיות מעט מבדר, בעיקר בשביל הכותבת (אני חושדת) אז אני לא אבקר אותו.
בהצלחה עם הבחירה :)

09/06/2014 13:49

מצחיק וחביב.
*הזדהות*

09/06/2014 14:43

אני פשוט אגיב לשתיכן יחד כי אני עצלנית. תודה~ וכן, זה בעיקר משהו שצץ בראשי בשעות הקטנות של הלילה ^^
ויהיה נחמד לדעת מה לדעתכם כדאי לפרסם הבא [אחרי גינת הצללים]

09/06/2014 15:02
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך