my-foot-♥u-talk-to-it
אל תשלחו אי-מיילים לכתובת הזאת, אני חושבת שהיא של מישהו.

המדריך הראשון לליטוף טרולים קסומים

my-foot-♥u-talk-to-it 30/06/2013 1878 צפיות 5 תגובות
אל תשלחו אי-מיילים לכתובת הזאת, אני חושבת שהיא של מישהו.

שלום לכם, קוראים יקרים. הגעתם למדריך הראשון לליטוף טרולים קסומים. קודם כל, ישנן מספר אזהרות:
~ לעולם אל תתקרבו לתפוחי האדמה שלהם, אלא אם כן אתם אוהבים להיקבר בעודכם בחיים.
~ כשמלטפים טרולים, יש להם נטייה להתחיל לרוץ, כך שאל תתפלאו אם אתם מוצאים את עצמכם דוהרים על גבו של טרול במהירות של 150 קמ"ש.

עכשיו נעבור לחוקי הליטוף. בכדי ללטף טרול אתם חייבים להיות מתחת לגיל 23.5 ולדעת איך לנשום דרך המרפק. עליכם להתקרב לטרול באגרסיביות ולצעוק עליו תוך כדי ליטוף. רק ככה תוכלו לממש את החוויה במלואה. בזמן שאתם מלטפים את הטרול, חשוב ש*לא* תשמרו על קור רוח – אם תעשו זאת הטרול יחשיב אתכם לאחד מתפוחי האדמה שלו. אתם לא מאמינים עד כמה קרי רוח תפוחי האדמה. אם אחרי שסיימתם ללטף את הטרול נשארתם בחיים, אתם צריכים לרוץ משם כמה שיותר מהר, כי טרולים לא אוהבים כשמלטפים אותם.

**אזהרה: לא לבעלי דלקת מרפקים/ תסמונת תפח"א/ גברים בהיריון/קרנפים עם פחד ממילים ארוכות.

לקבלת מידע נוסף, חייגו: *******-050
או שלחו הודעה לכתובת המייל: [email protected]

-האטרקציה פעילה בימי שני ושישי בלבד, בשאר הימים הטרולים בחוג סטפס.


תגובות (5)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עשית לי את היום! זה קורע!
CATMIO

30/06/2013 09:17

בכיף, תגובות כאלה עושות גם לי את היום 3> :)

30/06/2013 09:18
30/06/2013 10:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XD
~פססטט , תעשי על דרקונים אולטארה סגולים , ולציין קרדיט!~
בתודה , אני.

30/06/2013 10:17

שנפו,לא ראיתי את הצד הזה בך!

06/07/2013 03:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך