Estonian
המירוץ לפדגוגיה חזר ללא ספק! הגיע הזמן, אה?

המירוץ לפדגוגיה 2 – פרק הבכורה (גם למי שלא קרא את העונה הקודמת)

Estonian 08/05/2012 420 צפיות אין תגובות
המירוץ לפדגוגיה חזר ללא ספק! הגיע הזמן, אה?

ברוכים הבאים לפרק הבכורה של המירוץ לפדגוגיה 2! במירוץ הקודם זכתה גלנדה בצ'ולד, והיא הפכה למנהלת הפדגוגית הראשונה של מדינת ישראל!

היום בערב נכיר את המתמודדות לראשונה בתוכנית.
* הסימן ¿ מסמל התחלה של שאלה של המנחה, שנסגרת בסימן שאלה. הסימן ^ דיבור של המנחה.

—סיגלית ברווזי. 23. עובדת מס הכנסה.תל אביב—
שלום, אני סיגלית ברווזי. אני בת 23 שגרה בתל אביב ואני ערפדית. כלומר…. עובדת מס הכנסה. אני מאוד אוהבת לבשל ואוכל, וכמובן מזון. אני מאוד אוהב לאכול מצות, בעיקר של ילדים ארים בלונדיניים עם עיניים כחולות. זה טעים לי.
בכל מקרה, הסיבה שאני רוצה להיות המנהלת הפדגוגית הבאה של ישראל, היא בגלל שאני אוהבת פדגוגיה.
¿מה זה פדגוגיה?
לא יודעת, סתם יש לזה שם מצחיק.
— —
—שושי שוש. 54. מורה לאמנות מודרנית.קיבוץ עין-אוזן—
שלום, אני שושי שוש, בת 54 ואני גרה בקיבוץ עין-אוזן. אני מרגישה תמיד שיש שם אוזן קשבת, ותמיד משהו עוקב אחריי. זה עושה לי תחושה נעימה בבטן.
אני גם מורה לאמנות מודרנית.
¿מה זאת אמנות מודרנית בשבילך?
לדעתי אמנות מודרנית זה האינדיבידואליזם האקונומי הסוציאליסטי בשכבות הפיאודליות של המרחב התלתוספרי של האסימפטוטה בראי החברה הסוציואקולוגית החברתית.
¿למה את רוצה להיות המנהלת הפדגוגית הבאה של ישראל?
מכיוון שזה בדם שלי, הפדגוגיה.
¿מה זה פדגוגיה?
זה המארג האינדיבידואלי האקונומי הסוציאליסטי בשכבות הפיאודליות של המרחב התלתוספרי של האסימפטוטה בראי החברה הסוציואקולוגית החברתית.
^עמוק^
— —
—תות תפוחי. 19. שק"מיסטית בצה"ל. —
שלום, אני תות תפוחי, בת 19 ואני כאילו בצה"ל כאילו בשק"ם כאילו. אני אוהבת לקים! לק שליטעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!1111אחדאחדאחד1!
אני מעריצה את ג'סטין ביברוש החתיכוש ואת סטרלינגוש נייטוש ואת 1D ואת ז'אק ברל וסרז' גינזבורג ופראנס גל.
¿למה את רוצה להיות המנהלת הפדגוגית הבאה של ישראל?
בגלל שזה כאילו אדיר כאילו.
^בהצלחה^
— —
—הדסה מוזליני.29. זמרת מקלחת. אילת—
שלום, שמי הדסה מוזליני, אני בת 29 ואני זמרת מקלחת במקצועי.
אני גרה באילת, ואני מופיעה שם כמעט כל יום בפני הקהל שלי.
אני מאוד אוהב לשיר, להתקלח וגם להיות פדגוגית.
¿מה זה פדגוגיה בשבילך?
זה מה שמוציא אותי מהמיטה בכל בוקר! זה והתקווה שבעלי ימות, עליו השלום שיחיה אני מתה עליו.
¿מה זה פדגוגיה?
זה דבר…
^אני מסכים איתך כל כך.^
— —

בפרק הבא: נכיר עוד 4 בנות שישתתפו במירוץ הכי שווה בטלוויזיה שבמחשב שלכם! אל תחמיצו!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך