Zayac
כן, חסרים לי תיאורים, קשה לי לתאר. כתבתי את זה משעמום מוחלט, שנה שלמה כבר לא כתבתי סיפור. ואני יודעת שהסיפור לא הגיוני, שנחשים לא דופקים על דלתות, קונים בסופר ובטח שלא מדברים. בגלל זה זה סיפור מוזר. אין לי כוח להמשיך את הסיפור ואולי אמשיך מחר.

הנחש האפור, פרק 1

Zayac 26/12/2014 793 צפיות אין תגובות
כן, חסרים לי תיאורים, קשה לי לתאר. כתבתי את זה משעמום מוחלט, שנה שלמה כבר לא כתבתי סיפור. ואני יודעת שהסיפור לא הגיוני, שנחשים לא דופקים על דלתות, קונים בסופר ובטח שלא מדברים. בגלל זה זה סיפור מוזר. אין לי כוח להמשיך את הסיפור ואולי אמשיך מחר.

היה היה נחש, אף אחד לא הכיר אותו אבל כולם כינו אותו ה'נחש האפור' בגלל צבע העור האפור שלו. שמעתי את הנחש האפור אומר רק מילה אחת והיא "לא" כשהמוכר שאל בסופר אם הוא צריך עזרה בהובלת האוכל שלו(וחשוב לציין שלפני זה חשבתי שהוא לא יודע לדבר).
הנחש האפור אהב להתבודד ביער הקרוב לעיר ולאסוף אבנים שסחב איתו בתיק, ראיתי אותו פעם חוזר בסוף היום עם תיק עמוס באבנים. חלקן נפלו לו בדרך והנחש האפור הרים אותן עם זנבו והחזיר לתיק. הוא תמיד סיקרן אותי, כי איך לא? הוא הנחש היחיד בעיר שלי שמתנהג כמו בן אדם.
יום גשום אחד בחורף שמעתי דפיקה בדלת, פתחתי את הדלת וראיתי את הנחש האפור. הייתי בטוחה שהוא טעה במשהו, כי מעולם לא ראיתי את הנחש האפור דופק לבתים של אחרים, ו… כן, אולי אני עוקבת אחריו. תוצאה של שעמום מוחלט.
"סס-סלום, אני צריך עזרה… את יכולה לעזור לי, בבקססה?" שאל הנחש בקולו השקט. היה לי קשה להאמין שהוא פונה אליי, ועוד בשביל לבקש עזרה. קשה לו לבטא את האות ש', צפוי, נראה לי… הרי הוא נחש.
"ברור… רוצה להיכנס, אולי לשתות משהו בינתיים?" שאלתי, מנסה להיות נחמדה ולא להבריח אותו.
"כן." הוא אמר וזחל אליי הביתה בשקט.
הוא התיישב על הספה השחורה בסלון ואני לידו. הבטתי בעיניו השחורות והגדולות ושאלתי מה הוא רוצה לשתות.
"תה, לא מס-סנה איזה. סס-ס…" השיב.
הכנתי לו תה, והוא לגם ממנו. אשכרה לגם ממנו, הייתם מאמינים?!? נחשים לא יודעים ללגום! לפחות נראה לי.
תהיתי מה הנחש רוצה ממני, עד שלבסוף הנחש סיים לשתות את התה ופנה אליי. "את יודעת לשמור סוד?" שאל.
סוד. הוא עומד לספר לי סוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך