פילי-חמלי
היי חברה, זהו הסיפור השלישי של העולם האחר שלי. מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי, נהנתם ספרו לחבריכם ^_^ בבקשה תגיבו כדי שאדע מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים שלי. להתראות בינתיים, או שלא...

העולם האחר | הדרקון מתעורר 2

פילי-חמלי 19/06/2015 726 צפיות אין תגובות
היי חברה, זהו הסיפור השלישי של העולם האחר שלי. מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי, נהנתם ספרו לחבריכם ^_^ בבקשה תגיבו כדי שאדע מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים שלי. להתראות בינתיים, או שלא...

כפי שכבר נכתב וסופר מרי-א הרגיש את רטיטות (מילה נחמדה מאוד) האדמה והן הגיעו מטירת אוירוח (חשוב לציין שהטירה בנויה במכניקה מאוד יוצאת דופן, שמונעת ממנה לקרוס תחת רעידות תת קרקעיות אבל לא מרעידות אדמה על קרקעיות. המכניקה הזאת התגלתה עקב צפייה בעכבישי גביש שחיים 15 מטרים מתחת לקרקע היכן שהתפרצויות גייזרים ורעשים תת קרקעיים אינם נדירים) מרי-א החליט לבדוק את זה,הוא הלך עד למרחק בטוח מהטירה היכן שהשומר, שכבר הייתה לו היסטוריה איתו לא רואה. הוא עבר על פני בורות ומכתשים בקרקע ולא ראה נחש אחד! הוא חיפש וחיפש (אבל לא ידע מה חיפש) ואז התחלי ללכת הביתה כשלפתע. עוד גרגור של האדמה, כאילו משהו מאוד מאוד גדול מנסה להתעורר ואז מתחרט, זה הגיע ממחילה לא רחוק ממרי-א. ואז השיח הקרוב לבור התחיל לעלות באש (לצמחים פלאמוסינטזים {Flammosyntesis} יש נטייה מגונה להידלק בפתאומיות מסיבות משתנות שעוד לא ידועות למדע. העץ הפלאמוסינטזי המפורסם ביותר הוא אשוואור וכבר קרו מקרים שבוני ספינות השתמשו בעץ הזה במקום באשור עקב השפה המעוותת של כורתי העצים מקלג'ו-רק שם צומחים האשוואורים. רק שזה לא היה שיח פלאמוסינטזי) מרי-א התקרב נפחד למחילה שלא היתה כל כך רחוקה מהטירה, ליד ראה קן נחשים וזנב הנחש "בבור של אש יש זוחלים אבל בשדה חיטה אין?" חשב מרי-א ובדק את הנחש, הוא החזיק זנב נחש חצי אכול. "מה קורה פה?" אמר ושמע את הרעש שוב, רעידות וגרגורים של יצור גדול מאוד שנמצא בקצה של המחילה. מרי-א לא ידע מה לעשות, אם לזחול למחילה או לא. הוא העביר במוחו את סיבותיו לחיות בלי לבדוק זאת ולהפך.
מרי-א זחל במחילה והתפלל שהיצור לא יפלוט אש שוב. הוא שמע קולות מעומעמים של דיבורים ואז שאגה עמומה שהרעידה את המחילה. האוויר התחיל להיות סמיך והיה מצריך אנשים רגילים (תליו את מי שואלים) ללבוש מכסה פה כמו של המנתחים, אבל למרי-א שגדל באבק (עשר שנים מחייו של מרי-א הוא ישן על המיטה החמימה והרכה שלו שכללה אדמה, לטאה ששמה גזרקוב ואבק) לא ממש הפריע לו האוויר. הוא הגיע לקצה המנהרה וראה את הלטאה הגדולה ביותר שהוא אי פעם ראה (ויראה) ואז הוא ראה את הכנפיים האדירות שנחו לצד הגוף "זה דרקון! אבל איך, הדרקונים נעלמו לפני שנים… איזה דרקון זה בכלל" אחרי הרבה לילות ארוכים של סיפורי דרקונים מפחידים ידע לזהות את כל הדרקונים החשובים. הוא הלך אל הכנף ובדק אותה ואימה הגיעה לליבו. רכובה על דרקון, פרצה את המבצר שנקרא אומץ והשתלטה עליו וחוקקה חוקים קשים כמו 'אסור לאכול סושי בין שתיים לארבע' (למעשה היא לא עשתה זאת אלא שיחקה ברידג' עם האומץ כך שלא היה שם בשביל מרי-א באותה השנייה)
מרי-א עמד מול הדרקון הישן דראג'.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך