פילי-חמלי
היוס לקוראים, מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי במטוטה ממכם תגיבו כדי שאדע מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים ^^

העולם האחר | הנפש והשאר (שניים)

פילי-חמלי 21/06/2015 681 צפיות 2 תגובות
היוס לקוראים, מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי במטוטה ממכם תגיבו כדי שאדע מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים ^^

אחרי שהזקן נעלם המשיך האמוות לאיש הבא, "-זה בטח יהיה מאתגר-" חשב האמוות "-לקחת אלכימאי-" הוא נעלם מעבר לפינה והלך (אבל קודם ברור שעצר בפינת הקרקס הנודד הטרראוקיאני ואכל שם פופקורן)
בינתיים מוות היה בפונדק פריארוק וניהל שיחה עם המוזג "…אתה מבין, אף אחד לא אהב אותי בעבודה וכולם (רובם, הוא היה צריך לומר. טומותא 'המתאבד' לא שנא את המוות ואפילו רצה שיבוא, מה שכן זכה או הפסיד לחיות 98 שנים אחרי 197 נסיונות מוות ו34 נסיונות התנקשות {שנשכרו על ידיו}) שונאים ופוחדים ממני" "במה עבדת?" שאל המוכר "שוער לדלת אני חושב, איזה דיכאון" "כן, אנחה. (שתיקה) אתה רוצה לעבוד פה?"
טוק טוק טוק "חכה רגע, אררר. שלום אדוני" "-שלום לך, אני הוא…-" "כן אני יודע, כוס תה?" שאל האלכימאי ישנטוב "-אממ, יש לך זמן?-" "אהה, מה בוער לך, יש לך נצח שלם. כמה סוכר?" "-רק אני פחדתי מעצמי? מהמוות? מה קרה פה-" חשב האמוות בזמן שישנטוב הכין את התה. "אני מקווה שאתה אוהב לואיזה כי זה מה שהיה לי. אני כבר זקן ולא יכול לקטוף עלים נמוכים" אחרי כמה דקות של תה (שהיה מצויין, אחרי כמה שנים השתמר תה שלו בבקבוק, ונכדו הקים את בית התה המפורסם בארץ 'לישון ולשתות, לזכרו של ישנטוב' בית התה הטוב ביבשת) אמר האמוות "- אוקי ישנטוב, התה היה מצויין אבל עכשיו הגיע זמנך-" "סבבה אגוזי מלך בכיף של האחוקיות שלך" אמר ישנטוב "-אם היה לך זמן הייתי ממליץ על פחות לואיזה בתה שלך, זה גורם למלמולים מטומטמים, מה זה בכלל אגוזי מלך?-" "אני לא יודע, זה פשוט יצא לי. אויאויאוי, קדימה כבר תעשה את זה" ואז קרה מקרה של 126:437 ואחד הצמחים הפלאמוסינטזים שלו נדלק ובצמח המסויים שבער יכל לשרוף את כל שדה החיטה (הסתברות מתמטית מופרכת) "חכה רק רגע, נו באמת אגנימגנודלי…" רטן ישנטוב כשכיבה את הצמח "-אתה מוכן?-" "רגע, אני יכול לבקש ממך שתשמור על פהרטוב בשבילי?" והוא הרים כלב מהרצפה "-בסדר, עכשיו נגמור אם זה. רגע, אתה רוצה אולי גלגול נשמות?-" "לא" "-אם ככה-" אמר האמוות והכה. ישנטוב התפוגג, מותיר את גופו על הרצפה. "-פהרטוב? אני אקרא לך עצמצוצה-" אמר האמוות.
"אהההה!" צרח הלקוח השמיני שמוות הבריח בשלוש שעות האחרונות "נו באמת, מה קרה עכשיו!?" צרח עליו בעל החנות באליבו "רק שאלתי אותו אם הוא יודע מה זה יעשה לגוף שלו אם ישתה יותר מ43 מיליליטר מהמשקה הזה" אמר מוות "אתה מה! חובבן! לא אומרים את זה! אתה מפוטר!!!!!!"


תגובות (2)

זה נחמד מאוד.
אני אשמח לדעת אם הסיפורים שלך בתגית "העולם האחר" הם סיפור אחד, או שהם בכלל הרבה סיפורים קצרים שלא קשורים אחד לשני.

21/06/2015 20:44

הם נמצאים באותו עולם, לא קשורים אחד לשני

21/06/2015 21:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך