פילי-חמלי
שלום לכולם ^^ מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי. בבקשה תגיבו (גם אם לא אהבתם) כדי שאדע מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים שלי.

העולם האחר | מרד העזים 1

פילי-חמלי 26/06/2015 655 צפיות 2 תגובות
שלום לכולם ^^ מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי. בבקשה תגיבו (גם אם לא אהבתם) כדי שאדע מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים שלי.

בעמק עורב-רקדקר בחלקו הצפוני קיצוני (רחוק מכפר איגני למי ששואל) ישנו כפר קטן ונידח שאף אחד לא יודע עליו כמעט ואפילו ההיסטוריונים חשבו שהכפר הקטן הזדחל אל המפות שלהם ושהם לא שירטטו אותו או ידעו על קיומו. לכפר קוראים וונדלי על שם המקים שלו וונדלי-סטי שהקים את הכפר עם עוד שתי משפחות (היו בכפר הצעיר אז שלושה בתים) אבל וונדלי-סטי בחר במקום שבו שכנו עזים. העזים, אולי כמו שאתם חושבים או לא הן חיות מאוד חכמות, מנת המשכל הממוצעת שלהם היא 87 שזה I.Q יותר גבוהה משל חלק מהאנשים בוונדלי (הייתה אפילו עז שהI.Q שלה היה 172, היא התחרתה בתחרות המדע והמתמטיקה וזכתה. פונקציה היפר-פרבולית טריגונומטריאונית קרויה על שמה) לעזים אפילו הייתה מפלגה ובבחירות ה23.6 נבחר ראש המפלגה העזית לראשות הכפר, אבל משום מה לציבור היה קשה לקבל את זה והם תירצו תירוץ עלוב ביותר, שהתירוץ השני הכי עלוב היה יכול להתרווח, הם אמרו "עז לא יכולה להיות ראש כפר" וכך הדיחו אותו, בני האדם (אבל רק בני אדם שחיים בוונדלי, אז יותר נכון להגיד דמויי האדם) כבר שכחו מזה אבל העזים עדיין זוכרות ונוטרות טינה קלה.
~~~אחרי כמה שנים~~~
טרנד ה'בשר' הגיע לוונדלי וכולם רצו עכשיו לקנות אותו "אני הכנתי לי כובע מבשר, ואכלתי אותו!" "ואני הטסתי 'ציפורי בשר' ישר לתוך הפה של הילדים שלי!" בקיצור, כולם נהנו מהבשר, חוץ מהעזים (הערה, כל השיחות הזיות תורגמו מעזית פוסט-מאוחרת שמיוחדת לעמקים או לעזי מס הכנסה, המבצע להשגת שיחות המקוריות ערך שלושה וחצי חודשים של הישרדות חיים או דגדוג לנצח, מקווה שתעריכו את זה) "מההה נעשה, הבשר הזה לא נראההה לי טוב, אין לו ריח של צמח, זה כנראה ענן או משהו כזה" אמרה העז מההיא, שרת הדשא בעדה העזית "לא, בשר זההה לא אחינו המאומצים הצמחים, בשר זההה דודנינו הרחוקים חיות" אמר ראש עדת העזים (הדי הרבה גדולה) מהמצאב "מהההה נעשה אם כך, מהמצאב?" שאל היועץ לענייני שלום, מרד וחמצוצים נדירים דוגליי, "בינתייים כלום, אאאאבל אם יתקרבו אלייינו ננקוט עמדה" אמר מהמצאב.
כן, זה קרה. יותר מדי זמן לקח לבשר להגיע מקלג'ו-רק והקצב שפמאדום (שהיה בין ה1432 אנשים שידעו מה זה בשר) רצה אותו מהר, אז הוא עשה את הטעות שהשלישית הכי נוראית בהיסטוריית וונדלי, ושחט עז. מועצת העזים התכנסה לקריאת חירום "מהההה נעשה עכשיו אדוניייי?" שאל דוגליי "נצאאא למהההרד" אמר מהמצאב.


תגובות (2)

משעשע מאוד :)
אני מציע לך לרדת שורה כל פעם שמישהו ידבר, זה יקל מאוד על הקריאה.
ובהמשך הסיפור כל האנשים שנמצאים ב'עולם האחר' יפגשו?
אשמח לדעת.

26/06/2015 14:50

אמממ, לא נראה לי
אבל אני יכול לעשות את זה,
וואו תודה אחלה רעיון

26/06/2015 14:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך