הייתי שם את זה בסיפורים מצחיקים, אבל אני לא בטוח שזה מצחיק.
תגיבו בבקשה תגובות בונות וכנות, אני רוצה להשתפר (:

חייו של ג'ק ספארו

14/02/2013 948 צפיות 9 תגובות
הייתי שם את זה בסיפורים מצחיקים, אבל אני לא בטוח שזה מצחיק.
תגיבו בבקשה תגובות בונות וכנות, אני רוצה להשתפר (:

ג'ק ספארו נולד בשנת 1690 בעיירה ישו שבאנגליה. יש כאלה שאומרים שהעיירה נקראה ככה משום שתושביה היו נוצרים, אבל חוקר שפות מצליח הוכיח שהעיירה נקראה ככה משום ש"ישו" נשמע כמו "מיצי" ובגלל זה אנחנו סבורים שתושבי העיירה היו חתולי אדם.
לאביו קראו איציק נחמיה ברקוביץ, ורק בשלב מאוחר יותר ג'ק שינה את שמו מג'ק נחמיה ברקוביץ לג'ק ספארו. אמו של ג'ק זרקה את אביו לאחר שגילתה שהוא בהריון.
כשג'ק נולד עבד אביו במספרת נשים, אבל קצת אחרי הולדתו עבר לעסקי השעשועים, כנראה לאחר שהוא גילה שיש לו לשון זוהרת בחושך (אחת מתופעות הלוואי של אכילת קציצות סרטן צבעוניות).
כשג'ק היה בן 4 אבא שלו עשה עוד החלפת מיקוצע והפך לפיראט.
בילדותו ג'ק אהב מאוד מתמטיקה ורום. הוא חשב לפתוח קרירה כמתמטיקאי, אבל נטש אותה ופתח קרירה כמכור לרום אחרי שזכה בתואר "השיכור המוצלח ביותר – אליפות הברים על שם אנטיוכוס" ב1706.
כשג'ק עזב את אביו בגיל 18 (1708) ופתח קרירה משלו כפיראט, הוא נודע כפיראט מסוג "הפיראטים הסגולים" כלומר פיראט בדם ובנשמה. הפיראטים האלה מקעקעים את עצמם באות פי, מתפללים למפלצת הספגטי המעופפת, מצביעים למפלגת הפיראטים, ושותים רום עד שהם הופכים שיכורים (להלהלהלהלה יאלה עוד רום).
כג'ק הגיע לגיל 28 הוא נהנה מהחיים, אכל אורז, וכרת ברית עם דייויד ג'ונס (או בשמו הישראלי – דויד צונקוש). דייויד טען שהוא לא נהנה מהברית שג'ק כרת לו ושג'ק לא חתך את החלק הנכון.
11 שנים אחרי הברית קרה מרד על הפנינה השחורה (שידועה גם כהשחורה פנינה), וג'ק הודח מתפקידו כקפטן ונזרק לאי בודד עם אקדח ובו כדור אחד. קרו כל מיני דברים ויצא שכעבור שנה הוא ניסה לשדוד ספינה. שני חיילים שהיו במקרה באזור תפסו אותו שודד את הספינה, וג'ק טען שהוא עיוור ושהוא לא ראה שהוא שודד ספינה, ושהוא חשב שהוא בכלל נותן נדבות לנזקקים.
בהמשך היום ג'ק הציל את הבת של המושל, אליזבת, ובתמורה שלחו אותו לעשות חפלות עם רום וסמים בכלא. כשהוא ניסה לברוח הוא נתפס על ידי וויליאם טרנר הנפח. כשטרנר גילה שג'ק יודע לנגן בבנג'ו עם האצבעות ברגליים הוא עזר לו להשתחרר. ביחד הם יצאו למסע, ותוך כדיי זה הם כמעט מתו או משהו, ובסוף המסע ג'ק ירה בקפטן ג'ון ברבוסה. הדבר האחרון שברבוסה אמר היה "ג'ק, לא הייתה צריך לירות בי. יש לי מחלת עור."
כעבור שנה ג'ק נהנה מתפקיד כקפטן של הפנינה השחורה, עד שדייויד ג'ונס קילל אותו בקללה נוראית. דייויד אמר שהוא לא יבטל את הקללה עד שג'ק לא יגיד סליחה שהוא תפס אותו כשהם שיחקו תופסת ויביא לו מאה נשמות. ג'ק ניסה לגייס מאה נשמות, לא הצליח, ולבסוף מת. המוות היה כנראה מהעקיצה של עקרבוט הים הנוראי ששלח לו דייויד ג'ונס.
בהמשך ג'ק חזר מהמתים. הוא סיפר שהיה לו שם נעים מאוד ושיש שם בר משקאות על חשבון הבית. כשהוא ניסה לחזור לשם אמר לו ג'ון ברבוסה (כן כן, גם הוא חזר מהמתים. אם כי לא ידוע מה קורה עם מחלת העור שלו) "על הזין שלי" ושלף אקדח "אם אתה מתאבד אני יורה בך, שמעת?" מהפחד ג'ק החליט להמשיך לחיות. ג'ק החליט להתארגן לקרב, אבל הוא גילה שכל מה שיש לו הוא נוצה של תרנגול. הוא ידע שזה יכול ליהיות נשק קטלני, לכן הוא עלה על ספינה ודגדג את הספינות היריבות למוות, ותוך כדיי זה הרג את האוייב המושבע שלו – הבורקעס של השכנה ממול.
כל החוויות האלה גרמו לו להבין שבני האדם לא חיים לנצח (תגלית ענקית), אז הוא החליט למצוא דרך לחיות לנצח. כשהוא מצא הוא עשה עליה מסע גדול למעיין הנעורים, מעיין שיש בו נעורים. הוא גילה שבשביל הפולחן למעיין צריך דמעה של ציפור וכוס פלסטיק רגילה. ג'ק הראה תושיה רבה במסע הזה, וחברו התיש הראה אדמיה רבה. בסוף המסע הוא אנס את עצמו מרוב תשוקה למין. טוב חפרתי לכם ביי (:


תגובות (9)

זה גרם לי לצחוק קצת.. אהבתי :)

14/02/2013 11:35

חחחחחחחחחח אהבתי :)
הסוף הצחיק אותי.
אבל אחי!אף אחד לא צוחק על ג'ק ספארו!ג'ק ספארו הוא נשמה!ג'ק ספארו זה יותר משודד ים עלוב עם אקדח בעל כדור אחד!ג'ק ספארו הוא ג'ק ספארו!(משום מה)
אל תיקח את זה אישית.פשוט אני מעריץ של ג'ק :))))))))))))))))))))))))
יש לו מלא סנטרים…

14/02/2013 11:38

אני מבין מהתגובות שלכם שאני לא הפיקאסו של הצחוק, אבל לא נורא
אופק – תודה רבה, אני שמח
אופיר – אנוכי באותה דעה כשלך, ג'ק ספארו הינו מדגולי הפיראטים בימנו הנאורים. בקיצור, אני מת על שודדי הקאריביים.

14/02/2013 12:02

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דווקא צחקתי לזה קוראים "הומור שחור" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי!

14/02/2013 12:08

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דווקא צחקתי לזה קוראים "הומור שחור" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי!

14/02/2013 12:08

חחחחחחחחחחחחחחחח דייי הרגת!!!!!
אני פה קוראת מהאייפד בסלון וכל המשפחה שלי פה, ואני פשוט צוחקת כמו סתומה.. אח שלי שואל מה מצחיק אותי אז אני אומרת לו ״הבורקעס של השכנה הוא האויב המושבע של ג׳ק ספארו!״
XDDDDDDDD

14/02/2013 12:52

יו, איזה כיף, איך שימחתם אותי עכשיו D:
ותומר, אני לא יודע אם זה הומור שחור, אבל סבבה D:

15/02/2013 01:21

די אני בוכה מצחוק
הרגת אותי
חחחחחחחחחחחחחח
אלוהים אווץ' כואב לי הצד
אח אח אח אח
הבורקס של השכנה ממול ~קורע~ XD

15/02/2013 01:26

תודה רבה רבה, ממש כיף לשמוע D:

15/02/2013 01:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך