הדבש השחור
תהנו אשמח לשמוע מה דעתכם

טיפקס

הדבש השחור 13/04/2022 227 צפיות אין תגובות
תהנו אשמח לשמוע מה דעתכם

איך מתחשק לי לפעמים שיהיה לי קצת טיפקס.
לא קרה לכם פעם שקרה לכם משהו נוראי?
אבל ממש נוראי, כזה שאתה נכנס להתקף חרדה ורוצה להקיא, לכבות את האור ולהתכסות עד מעל הראש.
כל מה שאתה רוצה באותו רגע זה פשוט לשכוח , לשכוח מכל היום הזה, לא משנה אם אחר כך היו דברים קצת יותר טובים. כל היום שלך נצבע בשחור ואתה רק רוצה להיכנס למיטה ולישון.
אוי טיפקס, מצרך כל כך נדיר בימנו. כמה שהייתי רוצה פשוט לשכוח דברים, ככה סתם פתאום, להעלים אותם כמו דיו שמוחקים בטיפקס ולא נשאר שום זכר.
מה איתכם ? הייתם רוצים להשיג גם כמה בקבוקים כאלה שיפתרו לכם ברגע את כל בעיותיכם? זאת אומרת הבקבוק לא יפתור אותם. אתם פשוט תשכחו מהם כאילו הן לא יהיו קיימות לעולם.

מצד שני אני עכשיו מתחילה לחשוש, אם באמת הייתה לי יכולת להשיג בקבוק שכזה, הדבר שהיה הכי מטריד אותי הוא לוו דווקא לשכוח דברים רעים.
אני חושבת שהפחד הכי גדול שלי יהיה שמישהו בטעות יפתח את הבקבוק הזה וישפוך אותו דווקא על הדברים הטובים בחיים . ואז אני אשכח פתאום את המשפחה ואת החברים שלי. פתאום אני לא ידע מי אני, ומה אני אוהבת, מה התחביבים שלי, אני אפילו אשכח את הכלבה שלי. אלוהים רק לחשוב על זה, שאני אשכח את היפה הזאת?!
יודעים מה? אולי זה לא רעיון כזה טוב ליצר בקבוק כזה, למרות הכול…
הפחד לשכוח את הדברים הטובים בחיים הרבה יותר גדול מרצון למחוק את הדברים הרעים…
אז אולי בעצם הם לא חלק כל כך משמעותי מהחיים שלי…
מחשבה מעניינת…
מה אתם אומרים?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך