המעודדת
חח מקווה שגם אתם חשבתם WTF?! כשקראתם את זה, כי אפילו אני חשבתי שאת זה... ביי :)

לא שמעתם על חלום כזה מוזר… -_-

המעודדת 16/04/2014 858 צפיות 4 תגובות
חח מקווה שגם אתם חשבתם WTF?! כשקראתם את זה, כי אפילו אני חשבתי שאת זה... ביי :)

שלום חברים, החלטתי לספר לכם על חלום שהיה לי.
אם יהיו לי עוד חלומות, אשמח לעשות מזה סדרה :)
אז ככה, החלום מתחיל במחנה בחדר בבקתה קטנה.
אני יוצאת מהחדר החברות מפוזרות סביב המחנה, פתאום אני דורכת על בור קטן ונופלת על ישבני.
אני מרגישה כאב חד באצבעותיי ברגל שמאל ואני רואה את הדבר הלא יאומן בעליל, יש לי שבר כול כך פריקי, שזה מפחיד!
כאילו חתכו לי חלק מהעור, רק שחתכו לי גם חלק מהעצם בחתך 'מושלם' שנפשר על שלוש אצבעות.
הדבר המוזר הוא, שאין דם בכלל ולמרות שאני אומרת להגר ולרוני שאני פה וכואב לי, לאף אחד לא אכפת.
אני שמה את חתיכת השבר במקומה, על שלוש האצבעות של רגל שמאל שלי (הבוהן ושתי הצמודות אליה) ומנסה לעמוד, ומשום מקום, נתקע לי קוץ ברגל שמאל, וחתיכת אבן ע-נ-ק-י-ת ירוקה (ומלאכותית) ברגל ימין.
אני מוציאה בכאב את הקוץ מתכוננת להוציא את הלבנה המוזרה הזאת.
"1… 2… 3…" משהו מסיח את דעתי ואני מזיזה את ראשי לעבר הגר והבנות.
שום דבר.
אני חוזר למלאכתי, רק שהאבן כבר לא תקועה ברגלי.
אני קמה ומנסה לדרוך כמה שפחות על הרגל.
"יש לכם פה אח או אחות?" אני שואלת את אחת המדריכות.
דנה.
"כן, שם" היא עונה לי.
"הוא יודע לחבוש שברים?" אני שואלת.
דנה הרימה את כתפיה באי ידיעה.
המשכתי לצלוע לעבר חדר עם המום מחשבים ודברים טכנולוגיים ודברים רפואיים מעטים שנאספו בפינת החדר בכניסה.
"אתה יודע איך לחבוש שברים?" שאני שואלת ורואה שעל התג שלו כתוב 'אור גרינבר'.
הוא לא ענה לי לגמרי.
לא הבנתי אם הוא יודע או לא יודע.
"בואי לכאן ותסתכלי על המסך" אמר אור.
הסתכלתי למטה על מסך מלבני שבו היו פלמנקו לבנים.
זה היה כאילו מישהו שלא ראו במסך הקפיץ אותם כמו כדורי גומי קופצים על טרמפולינה בלתי נראית והם חזרו אליו.
הסתכלתי על המסך בזמן שאור שם צימוקים הפוכים ולא הפוכים על מסך קטן יותר.
על מסך מלבני ענק, עמד קרלון ג'פרי וניסה להרוג זומבים וירטואלים (הצימוקים במסך הקטן ששם אור).
כאשר גמר קרלון את כול הזומבים, קיבל אור את הסריקה של גופי ומצא כמה שברים.
הסוף….


תגובות (4)

לי היה סיוט הזוי מהסגנון שלWTF: אני, אח שלי ואבא שלי ביקרנו בגבעה שחורה ביום מלא עננים אפורים וברקים. אני חושבת שלחבר של אבא שלי. לפעמים הייתה מאחורנו טירה מפחידה ולפעמים לא. ישבנו לשולחן האוכל עם מטריה (כמו בברכה) אך משום מה היא נראתה מפחידה.
פתאום זה היה רק אני רואה מחשפה יורדת במהירות מהשמים על מטאטה וחותכת את הראש של אבא שלי לארבע כמו עוגה. אבא שלי מושיט ידיים ומוציא שתי חתיכות (שמבפנים היו בצבע גוף חלק) ומחייך אלי.
קריפי *~*

16/04/2014 15:28

    אמאל'ה!
    לי היה חלום שבו כול מיני תולעים ממש מוזרות, עם ראש שטוח של נחש אבל בלי עיניים, התולעים היו חומות וכאילו היו להן קפלי מתכת כאלה.
    אם ראית את "קפטן אמריקה- חייל החורף" אז כמו היד של באקי, שהיו עליה כמו פסים שבעצם חיברו אותה יחד, רק שלתולעים היה את הקפלים הללו בצע חום מחליד…

    17/04/2014 19:52

    והתולעים היו לי בחדר והיו גדולות והיו קטנות והם ניסו לאכול לי את האצבעות ברגליים!

    17/04/2014 19:53

ואו…

16/04/2014 16:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך