מה שהיה הוא שיהיה

20/07/2015 686 צפיות 8 תגובות

אני יושב בפאב ורואה מכוניות נוסעות לכיוון אחד ואז חוזרות לצד השני.
אני יושב בעצמי במכונית אבל במקום לזוז, הכביש זז מתחתיי, הנוף חולף לידי, בסך הכל סימולציה אחת גדולה.

הפער בייננו לבין האנשים בעבר הוא לא באמת כל כך גדול.
את האדמה כיסינו בשחור ואת והשמיים מילאנו באור, אבל הכוכבים הם אותם כוכבים והאדמה היא אותה אדמה, פשוט פחות רואים אותם.

פעם אנשים מתו הרבה יותר, תינוקות שנולדו מתו הרבה יותר. ואנשים לא יכלו לברוח מהכאב.
אם יש אלוהים או אין זה לא באמת משנה, אנחנו כלואים במילים של עצמנו במחשבות הקטנות שלנו.

המוות מגלה לנו דבר אחד פשוט, מה שחשבנו על העולם ועל עצמנו לא נכון.
אנחנו לא יודעים ולא נדע כל עוד אנחנו חיים. וזהו.
והכאב הוא שם ולעולם לא יעלם, כמו אדם וחווה שלא יחזרו לגן עדן אחרי שאכלו מעץ הדעת.

לכעוס על האנשים לא יעזור וגם לא על אלוהים, לפגוע בעצמך לא ישחרר אותך גם כן.

אבל, תמיד יש אבל בדברים האלה, כאשר המוות נהיה מציאות, אז כל מה שנשאר זה להביט על העולם בתמיהה.
על חיוך של תינוק ועל הגשם הראשון,
הם לפתע נהיו הדבר המסתורי ביותר.

לילה טוב.


תגובות (8)

מדהים .. ולגמריי מה שהייתי צריכה לקרוא עכשיו

20/07/2015 02:29

    תודה. שמח שעזרתי.

    20/07/2015 11:07

בס"ד וואוווו… איזה יפהה!! והסוף זה פשוט דבר שבא לי לעשות ממנו פוסטר ולתלות בחדר שלי. זה מביא דמעות! ממש אהבתי!! (ויש אלוקים.. חח..) זה היה קסום ומופלא, ואני רצינית. לדעתי בחירת העורכים. לילה טוב!

20/07/2015 03:14

מאוד אהבתי את הסיפור, אבל לא הבנתי איך השם התקשר אליו…
בכל מקרה, אני שמחה מאוד שנכנסתי לקרוא אותו כי הוא לא היה בכלל מה שחשבתי שיהיה.

20/07/2015 03:21

    הטקסט המקורי היה ארוך יותר והסביר את הכותרת. בכל מקרה, שיניתי את השם.
    שמח שנכנסת בסוף.

    20/07/2015 11:10

כן, השם נשמע קצת לא קשור.
אבל אני בטוחה שיש לך הסבר מעניין ופילוסופי כזה.
אם כך, אשמח לשמוע אותו.

אהבתי מאוד… מהמם!
כתיבה יפהפייה ועצובה.

20/07/2015 06:35

הטקסט מדבר בין השאר על תחושת הניכור שאתה מרגיש לפעמים כשאתה מסתובב בעיר.
בכל מקרה, שיניתי את השם של הכותרת.

20/07/2015 11:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך