שתי תגובות מאנשים שונים ואני ממשיכה

למה הוא עשה את זה ? פרק 3 (לגילאי 13+)

15/09/2013 684 צפיות 5 תגובות
שתי תגובות מאנשים שונים ואני ממשיכה

"שלא תעז" לחשתי והתקרבתי אליו "לא למשטרה. בחיים לא".
"תגידי, את חושבת שאכפת לי ממנו? סתם דפוק שרוצה להרוס לאחותי את החיים.
איתו את רוצה להיות? עם הנרקומן המזדיין הזה? זה שרצה לאנוס אותך היום?"
פניי נהיו אדומות "רק לא משטרה…". עיניו השחורות התקשחו ונהיו רציניות, שום חמלה לא הייתה בהם, רק נקמה. "אני לא אגיד את מה שקרה היום". הוא הבטיח אבל לבי נמלא געגועים לאחי הישן, זה שהיה חושב פעמיים לפני כל משפט. "אתה גם לא תגיד מה שקרה חודש שעבר. אתה לא אומר, בבקשה" התחננתי אליו, עיניי מלאות בדמעות. "לא." הוא פסק "אני מזמין משטרה".

הצצתי בחלון חדרי, והתפללתי שאני לא אשמע את הסירנות, ולא אראה את האורות המהבהבים. אבל ראיתי אותם. רכב נכנס לחנייה, ושוטר חמוש ייצא ממנו. הוא הלך בשביל הגישה והתקרב לבית שלנו. אח שלי פתח את הדלת, והזמין את השוטר להכנס.
"שלום לך, אדוני.." השוטר פתח ואחי הוסיף "מת'יו. קוראים לי מת'יו אדוני השוטר".
"במה אוכל לעזור לך, מת'יו?" השוטר שאל ועיניו נראו כמחפש עניין, שיערו היה מגולח, והוא נראה נחוש, דבוק למטרה. "יש לאחותי הקטנה חבר, והוא מטריד אותה" הוא אמר בפשטות.
הוא שיקר לי. הוא אמר לשוטר. קמתי מהספה שישבתי עלייה והתקרבתי לאחי.
סטרתי לו, והוא צרח "החבר המזדיין הזה שלך לא מעניין אותי, את לא מבינה?! אני אוהב אותך, אני בחיים לא אתן לו לפגוע בך!!!"…


תגובות (5)

^^

תמשיכייייייייי

15/09/2013 13:07

אני אמשיך שתהיה עוד תגובה :)))

15/09/2013 13:14

בפעם הבאה שיהיה קצת יותר ארוך..
ומומלץ מתח בסוף
אבל בכללי היה נחמד+
מחכה להמשיך!!!

15/09/2013 13:17

תמשיכי

15/09/2013 13:18

המשכתי :)

15/09/2013 14:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך