בקי
צריכים להיות רגישים לזולת, כי אני בשבילך ויתכן כי מחר אצטרך לבקש ממך - מה דעתכם ♥♥♥

מבקשת כי נהפוך להיות אנשים אנושיים

בקי 26/07/2012 630 צפיות אין תגובות
צריכים להיות רגישים לזולת, כי אני בשבילך ויתכן כי מחר אצטרך לבקש ממך - מה דעתכם ♥♥♥

לא רחוק מביתי עמלים פועלים רבים בבניית בנין חדש.
הלחות הרבה מקשה עליהם את העבודה אך הם נחושים בדעתם לעמוד בלוח הזמנים כפי שסוכם עמם.

עברתי לידם וראיתי כיצד הם כורעים תחת הנטל ואחד מהם ניגש אלי ושאל באם אסכים לקנות להם בקבוק מי עדן קרים וכבר פשפש בכיסו כדי לתת לי כסף.

רק שנייה השבתי לו קודם אני אביא את המים ולאחר מכן תשלם.

נ
יגשתי למכולת הסמוכה וביקשתי בקבוק מי עדן קר – החנווני שאל אותי באם אני קונה עבור הבנאים? הופתעתי על השאלה ועניתי בחיוב.

הם כל הזמן שולחים אנשים שיביאו להם מים ולא משלמים בכלל.

עניתי לו שהם רצו לשלם מראש אך אני לא הסכמתי.

אוקי תתני להם את המים ולא תקבלי ולו אגורה שחוקה.

יצאתי מהמכולת והזדרזתי להביא להם את המים הקרים.

אותו פועל שרצה לשלם לי, הכסף היה כבר מוכן בידו וכולם הודו לי מכל הלב.

לקחתי את השקלים שהיו בידי הבנאי חזרתי לחנות והראיתי לבעליו כי הוא אכן שילם לי וביקשתי ממנו עוד בקבוק מי עדן קר ושילמתי וכמו כן שאלתי אותו כמה עולה שישיית מים אבל שיקרר אותם , הוא השיב לי שילמתי עליה ואמרתי לו שישלח את העוזר שלו לאחר כשעה עם שישית מי עדן קרים.

חזתי לפועלים והם כל כך הודו לי כי הבאתי להם בקבוק נוסף ושוב רצו לשלם לי , כמובן שסירבתי ואף אמרתי להם כי בעוד בעוד שעה צריך להגיע העוזר של בעל החנות מכולת עם שישית מי עדן קרים והוספתי כי אני אומר להם כדי שבאם לא יקבלו את שישיית מי העדן שילכו למכולת ויביאו אותה בעצמם ולשים לב שהיא צריכה להיות קרה.

ריבונו של עולם על מה אנחנו מדברים ?? על בקבוק מים ??? כיצד הפכנו לאנשים שונים ולא אמשיך לומר כי מי שהבין למה התכוונתי אולי אולי יקנה בקבוק מים ויתן למי שצמא מאד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך