ממלכת הפטרוזיליה- הקדמה\ ניסיון

TheMuffin 20/09/2013 666 צפיות אין תגובות

כפי שכולנו יודעים, אי שם נמצאת ממלכת הפטרוזיליה. וכן, אני היא נסיכת הפטרוזיליה בתו של המלך פטרוזיל והמלכה פטרוזילקה. אני יורשת העצר לכסא המלכות הפטרוזילאי. יש לי חבר שהוא הנסיך מהממלכה השכנה ארטישוקלנד. אבל היום הוא עזב אותי. כי הוא התאהב בנסיכת תפוחי האדמה. אני לא זוכרת מה השם שלה. יש לי אח גדול ושמו פטר. הוא מבלה הרבה בחברתה של מלכת המאפינס הפוזלת שבקושי נמצאת במממלכה שלה כי היא גרה באקווסטריה. ויש גם את אחותי שנמצאת כל הזמן בפגישות מלכותיות עם נסיכות אקווסטריה: סלסטיה,לונה,קיידנס,וטווילייט החננה. כל ממלכת פטרוזיליה שונאת את טווילייט החננה כי היא סתם סתומה סלסטיה עשתה טעות כשהעלתה אותה לכס המלכות. פעם לאבא שלי היתה שיחה רצינית עם הנסיכה סלסטיה אבל היא לא הקשיבה. ועכשיו בואו נדבר על כשפית הקשת המהוללת מאקווסטריה: ריינבו דאש!! אני מעריצה מספר אחת שלה. היא פשוט מושלמת! רצו להפוך אותה לנסיכת הקשת אבל היא לא רצתה. ועכשיו בואו נדבר על הגרבשים. הגרבשים הם האנשים הקשוחים. פעם הם ניסו לחטוף לטווילייט את הכתר ואחרי זה כשהם לא הצליחו הם ניסו לדקור אותה. אבל גם אז הם נכשלו. בקיצור אף אחד לא אוהב את טווילייט…לפעמים אני קצת מרחמת עליה. את מי שאני דווקא כן אוהבת מנסיכות אקווסטריה זאת לונה. היא כזאת מגניבה!!.

לממלכת הפטרוזיליה יש ממלכות אויבות: ממלכת תפוחי האדמה, ממלכת החלזונות,ממלכת העגבניות וממלכת הברוקולי. כרגע הם תוקפים אותנו כל הזמן…יש מלחמה. צריך להתחבא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך