מסיבה לא מוצלחת

כולם מכירים את סיימון כטיפוס לא מובן בכלל.
בערב חג המולד סיימון הוכיח שהוא גם האיש הטיפשי ביותר בשכונה.
הכל התחיל בערב חג המולד, כמה דקות לפני שהאורחים דפקו בדלת ביתו, סיימון עמד בהתרגשות מול הלוח שנה מצביע על היום שבו מתקיימת המסיבה.
כיסאות פשוטות עמדו במעגל באמצע הסלון, ושולחן זעיר עמד ליד אחד הכיסאות.
צלצול הפעמון הקפיץ את סיימון במקומו, הוא סידר את הגבות העבות והשיער המוזר שלו ופתח את הדלת.
בחור רזה גבוה עם משקפיים מגושמות ושיער תלתלי הופיע, ולידו עמד בחור נמוך מלא עם שפם.
סיימון לחץ את ידייהם ונתן להם להכנס פנימה
"תורידו את המעילים תרגישו בבית" אמר סיימון בחביבות. הבחורים הורידו מעליהם את המעילים הכבדים והתיישבו בכיסאות שעמדו באמצע הסלון. הבחור עם השפם ישב בחוסר נוחות ושם את שתי ידיו בין הרגליים. הבחור השני סידר את משקפיו והסתכל בשתיקה על סיימון, שהצטרף לשבת איתם.
הבחור עם השפם הביט על הבחור השני שהוא מנסה לשלוח מבטים, סיימון שתק עד שנבהל
"אה שכחתי את הכיבוד" אמר וקם מהכיסא והלך צולע אל המטבח.
סיימון פתח את אחת המגירות הקטנות והוציא את שקית הפופקורן
"מזל שנשאר" אמר סיימון בהנאחה וניגש אל המחבת המלוכלך על הכיריים כשעליו בקבוק שמן גמור.
סיימון פתח את הפקק וניסה לשפוך את טיפות השמן האחרונות, הוא שפך את גרגירי הטירס על המחבת והדליק את הגז. סיימון הסתובב אל המקרר והוציא מתוכו את עוגת השוקולד שהוא כל כך אוהב.
הוא הניח אותה על השיש והוציא את המכסה, חתיכת עוגה מסכנה נשארה בתוך הקופסא.
סיימון ליקק את שפתיו והרגיש שהוא עצבני, הוא העביר את האצבע הגדולה שלו על הקרם הלבן והכניס לפיו.
הבחור סידר את משקפיו על האף והביט על השעון שעל ידו, הבחור השני ישב בשקט ולא הגיב.
סיימון חתך את הלחמניה החלקה באותו הגודל של עוגת השוקולד, ומרח עליה את גלידת השוקולד שהייתה בתוך המקפיא שבוע שלם. עשן התחיל לעלות מהסיר ורעשי הפופקורן נשמעו חזק.
סיימון הלך אל פתח המטבח והביט בשני הבחורים
"סליחה על העשן הלא נעים, עומד להיות פופקורן גוטה גוטה, שיגעון" אמר וחזר לעמוד בתוך המטבח.
בצלחת מבריקה הניח את עוגת השוקולד, ואת הלחמניות המרוחות בגלידת השוקולד הקפואה.
הוא מזג את טיפות היין האחרונות בכוסות והוסיף שתייה מתוקה בתוכם.
סיימון יצא מהמבטח עם מגש גדול והניח על השולחן הקטן, הבחורים הסתכלו עליו ועל השעון שעל הקיר
"אני מצטער שלקח לי הרבה מאוד זמן" אמר סיימון והרים את כוס היין בידו. הבחור עם השפם סימן בידו על האף, סיימון כיווץ את עיניו ונזכר על הפופקורן שעלה באש ורץ במהירות אל המטבח, השעון צלצל וסימן על השעה 00:00
הבחורים הביטו על השעון וצעקו
"הו Happy new year !"


תגובות (1)

מהמם ,אשמח אם תיקרא את חיים לא קלים! ותגיב..

29/05/2013 11:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך