בקי
מצעד הגאווה -



כלה זכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לשכתב לצלם או לעשות שימוש כל שהו בכל הסיפורים שכתבתי עד כה ואלה שאני ממשיכה בשלב הזה בע"ה לכתוב תודה ממני בקי ♥♥

מצעד הגאווה ביום ו' הקרוב ברחבי תל אביב

בקי 06/06/2012 565 צפיות 2 תגובות
מצעד הגאווה -



כלה זכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לשכתב לצלם או לעשות שימוש כל שהו בכל הסיפורים שכתבתי עד כה ואלה שאני ממשיכה בשלב הזה בע"ה לכתוב תודה ממני בקי ♥♥

מצעד הגאווה

ביום שישי הקרוב משעות הבקר המוקדמות ועד שעות אחר הצהריים הדרכים תיסגרנה למעבר רכבים וכמובן גם התנועה הציבורית לא תפעל בגלל מצעד הגאווה שיתקיים.

אינני שופטת איש על חייו האישיים ואיש באמונתו ורצונו יחיה.

ההסגר שכפו עלינו זה עושה מעט טרדה אך ממילא אין זה קורה יום יום ולא כל חדש אז פעם בשנה ניתן את הבמה לאותם אנשים שמאושרים בחייהם.

היה לי פעם ויכווח מאד סוער עם איש משכיל מעין כמותו אשר החל לדבר בצורה לא יפה לגבי אנשים אלה.

אני טענתי כי זה דבר מולד והוא לא קיבל את דברי ואמר שאין שום קשר למולד , הם נולדו כמוני כמוך כך אמר לי אך רצונותיהם המיניות שונות ופשוט לא נאות וזאת בלשון המעטה.

לאחר שהלך כל אחד לדרכו חשבתי מאד על הדיאלוג שהיה בינינו וכאן כבר לא הצלחתי להבין אם זה מולד או לאו אם זה משהו שנובע מפניותם של אותם אנשים או משהו אחר שאינני יודעת את הסיבה.

אני מכירה גבר שהיה נשוי והוליד ילדים אך תמיד היה עצוב ומכונס בתוך עצמו. כשאשתו שבה ושאלה אותו מדוע קודרים כל כך פניו השיב לה שהכל בסדר.

וביום בהיר אחד לאחר כמה שנות נישואין די רבות ולאחר הולדת 3 ילדים אזר עוז והחליט "לצאת מהארון" וגילו לרעייתו מה עובר עליו.

למרבה הפלא רעייתו שמחה כי זו הסיבה לקדרותו התמידית ומיד שחררה אותו ללכת בדרכו אשר תשמח את לבו.

לשנים מילדיה היא הסבירה בדיוק מה קורה עם אביהם ושהוא לא יפסיק לאהוב אותם ועוד ועוד ורק לצעיר שבילדיה אמרה שאבא נוסע למספר שנים ורק ישלח מתנות ונשיקות.

כן כך זה נגמר אצל משפחה אצל בת זוג אצילה אשר הבינה ולא רבה ולא התווכחה פתחה בפניו את הצוהר ונתנה לו לעוף למחוזות בהם יהיה שמח ומאושר.

מעשה בבת זוג נאורה אצילה ומפרגנת – כל הכבוד


תגובות (2)

בקי היקרה
את צודקת זה נושא מאוד חשוב וצריך לכבד כל אחד לפי דרכו שבחר לחיים :)

07/06/2012 22:49

בקר אור סיסי החביבה וברוכה המצטרפת הכתיבה שלך משכה את לבי נערה צעירה שכמותך ויוצרת נפלאה תמשיכי כך והמון בהצלחה ♥

חן חן על התגובה שלך לגבי הסיפור שלי ושמחה ששתינו תמימות דעים לגבי נושא זה שהוא שנוי במחלוקת.

שבת ברוכה ממני בקי ♥♥♥

08/06/2012 02:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך