נשות הכותל.

בס"ד
נשות הכותל!!! מה זה השטויות האלה? אתמול הייתה כתבה על נשות הכותל, קבוצה של נשים בגילאים שונים שפשוט החליטו לעצמן: "משעמם לי להיות אישה, בואי נראה איך זה להיות גבר!!!", אז הן ברוב טיפשותן הולכות עם ציצית ועם כיפה ומתעטפות בטלית, בושה וחרפה למדינת ישראל שמאפשרת לקבוצה מוזרה זו לפעול ומצידי במקרה שלהן לזרוק את חופש הביטוי לפח, כי אין כאן שום חופש ביטוי אלא הקנטה לשמה, פשוט חבורת נשים משועממות שלא מקבלות את העובדה שבעולם שלנו יש גברים ונשים והללו יצורים שונים בתכלית, ולכן אני אומר שבמקום לשלוח להן שוטרים לכותל היו צריכים לשלוח להן אחיות לבושות לבן עם חלוקים מתאימים שנקשרים מאחור, שירגיעו אותן ויגידו להן: "כן חמודה..בואי…כן, את רבי, נכון… בואי תעלי חמודה, תעלי לאוטו…". לפי כל אמת מידה נורמטיבית ואפילו חילונית ככל שתהיה אף אחד לא יסכים עם העוף המוזר הזה שנקרא רפורמיות, זה פשוט נוגד כל הגיון בריא, ומי שמסכים עם זה שלבחורה תהיה חצאית, וקוקו, וכיפה וציציות שיקום מייד ( ונזרוק עליו עגבניות ). אז בואו נחזור לאמת היהודית הנכונה, ואני קורא לרשויות להוציא את הרפורמיות מחוץ לחוק, ויפה שעה אחת קודם.


תגובות (4)

אם לא התכוונת לזה – לא מסכימה בכל זאת.
אם התכוונת לזה – אז אתה חזיר שוביניסטי שמעודד דיכוי חופש ביטוי ורצון של נשים. זה ממש לא "לראות איך זה יהיה להיות גבר" או מה שלא אמרת, זה רצון מובן ומקובל של אישה להתפלל כשווה לגבר. למה לגברים מותר יותר? כי…?
אלוהים לא ברא אותנו ברצון לשוויון ולשלום? אלוהים ברא אותנו שווים והעובדה שגברים החליטו שבגלל שהם חזקים יותר פיזית ושנשים יותר מראות את הרגשות שלהן או משהו אז הם העליונים. וזה קורה בכזאת חריפות!!! בראש של כל מוסד חשוב עומד גבר.
!@# $%^&* שחושבים שמגיע להם יותר, זה מה שהם.
אני אלך לשבור דברים.

21/06/2015 14:26

    בס"ד
    הייתה לי הרגשה שהקטע הקטן הזה שכתבתי יעורר תגובות ואני שמח על כך. אני בהחלט לא חזיר שוביניסטי כי האישה לדעתי היא מרכז הבית ומלכת הבית במלוא מובן המילה, החוק פשוט גברים: מי שמתנהג לאישתו כמלכה אז הוא מלך ומי שמתנהג הפןך חלילה אז הוא עבד. תזכרו את זה. יום מקסים.

    21/06/2015 15:22

צורת הביטוי והטענות לא משהו.
אבל אני מסכימה עם הטענה, נשות הכותל זה באמת חבורת משועממות.
רוצה להיות רבנית? לומר דברי תורה? להתקרב לה'? הנה יש דרך ביהדות.
יש הרבה רבניות (אני יכולה להתחיל עם שמות…)
ציצית ותפילין- זה לא משהו שצריך לרצות, זאת חובה של הגברים כי הנשים מטבען במדרגה רוחנית יותר גבוהה ואלו עוזרים להם להגיע למדרגה הזאת.

שינה- אני מבינה מאיפה מגיעה הטענה שביהדות יש שובניסטיות, אבל זה נובע מהסתכלות צרה שהיא לא באמת הסתכלות מלאה והבנה, אם את רוצה הסבר על גישת היהדות לנשים, אני יכולה להסביר אותה מתי שתרצי.

ומחבר יקר, רפורמיות לא מתבטאת רק בזה, רפורמיות היא התפיסה שיהדות לא מעודכנת דיה וצריך לשפר אותה, וכן היא תפיסה די דבילית לדעתי.

21/06/2015 14:45

וואוווווו אחי, תרגיע. תגובה קצת יותר מתונה. יש אנשים שזה יכול לפגוע בהם, כמו הטראנסים. גם אני לא מסכימה בכלל עם האלה, אבל ברצינות, זה יכול לפגוע חזק באנשים מסויומים ומילים חזקות לעיתים ממעשים.

22/06/2015 00:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך