סול נגד ג'יידי: קרב מיוחד!

Mrs. Pancakes 01/10/2013 753 צפיות 5 תגובות

סול שיחקה במחשב בהנאה בעודה מתעלמת מצרחותיו של מאקס (שבמקרה היה אצלה בבית עם לורן ואורין), היא הצליחה להרוג זומבי אחד.
"ווהו!!!" סול צעקה "אני הצלחתי להרוג זומבי!!! ראיתם את זה?! ראיתם?!" סול התלהבה.
"סוליריה מינומיליה עכביש!" צעקה אימא של סול. "ארוחת ערב!" הוסיפה.
"אבל אימא! אני רוצחת זומבים!" צעקה סול, לפתע מאקס בעט את הדלת ולורן ואורין באו מאחוריו.
"קליאו!" שרק מאקס, אורין הייתה עסוקה בלצרוח על אחותה בטלפון ולורן אכלה באגט.
"לינדה!" שרקה סול ותוך דקות מאקס מצא את עצמו תלוי בתקרה של השירותים, קשור בקוריי עכביש וכמעט נופל לאסלה.
"היי! חייל צרפתי!" לורן התלהבה כשראתה חייל צרפתי עובר מאחוריי זומבי, היא כל כך התלהבה עד שבטעות לחצה על כפתור במקלדת.
מאקס חזר רטוב לחדר. "אעא לא!" צעקה סול כאשר היא והשאר נשאבו לתוך המסך.
"יופי לורנטוס!!!" סול רטנה "איפה אנחנו עכשיו?!" הוסיפה סול.
"אני לא יודעת" התערבה אורין, פתאום הארבעה קלטו את קליאו עוברת ליידיהם.
"suspect1" נאנחה לורן.
"היי קליאו!" מאקס התחיל לנפנף לעבר קליאו, קליאו נאנחה.
"הא?" ענתה, פתאום סול הרגישה תחושת אושר וקפצה לשמיים.
"יאאאאא אני רואה את קליאו!" היא קפצה כל כך גבוהה עד שנחתה על שיער ירוק.
שיער ירוק?!
היא קלטה שהיא נחתה על מימה.
"אופס" אמרה סול וקמה באיטיות ממימה.
"אופס?! מה אופס?! פעם שלישית שאני נופלת על הפנים!!" התעצבנה מימה, לפתע היא קלטה את קליאו רצה לעבר מישהי עם עגילים כחולים זוהרים.
"אנחנו חייבים לטוס. ביי מימו!" צעקה אורין וחייכה למימה, הארבעה רצו לעבר קליאו, פתאום סול הבחינה בג'יידי מסובבת את החרב בבטן של קליאו, היא פלטה הרבה דם.
סול קפצה ושלפה את החרב.
"קבלי את זעמה של העכבישית!!" צעקה קליאו וקפצה על ג'יידי, אורין גררה את לוסי ושון לשם.
"תמותי!" צעקה ג'יידי ושלוש קוצים עפו לעבר סול, הקוצים כמעט פגעו בה, סול שלחה לעברה מבט רצחני ומעגל של מזלגות הקיף את ג'יידי.
"תודה, תודה!, אורין חטפה את העגילים והגרזן, המזלגות ננעצו בג'יידי ואורין תקעה את הגרזן והעגילים בג'יידי.
"עכשיו אין יוצאים מפה?" מאקס אכל מיץ קוקוסים, אורין, סול ולורן חייכו אליו חיוך סדיסטי.
"מאקס יא נוב!" קראו שלושתייהן.


תגובות (5)

נחמד למאקס שיש לו פאנפיק לZEX…
XD

01/10/2013 09:33

הממ…אם את מורידה לג'יידי את העגילים,הרעל משפיע אוטומטית והיא כבר מתה,לא צריך את כל זה.

01/10/2013 09:51

מאיפה לה לדעת את זה?!
לא הזכרת את זה! XD

01/10/2013 10:03

XDDDDD

01/10/2013 10:35

אני רוצה שיהיה לי קרב!!!
מול אחותו של קראש בנדיקוט קוקו!!!
בבקשה?

01/10/2013 11:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך