סימונה פרק 9

DarkBear 11/03/2017 741 צפיות 2 תגובות

עבר יום, הלכתי לבית הספר כרגיל, ראיתי את ריבה, המורה לחקלאות, מעשנת נרגילה בצד עם טובה.
פתאום יקותיאל התקרב אליהם, ריבה נישקה אותו בחד הגבה שלו ואז טובה עשתה עליו גרעפס רדיואקטיבי, יקותיאל התעלף בזמן שהוא ממלמל תפילה בהונגרית.
לאחר מכן באה סימונה עם בגד ים וצחקה על זה שיש לה יותר קלפי סופרגול מריבה, ריבה התחרפנה, לקחה את הטלפון שלה והתקשרה למישהו.
"הלו, תמר, תביאי את שושי, הפרענקל'ה הזאת מעצבנת אותי".
לאחר כחצי שנייה תמר הגיעה עם שק מלא בסלעים ומאחוריה יורם מצלם אותה, לצידה עמדה שושי, המורה לקולנוע, בתחפושת של צב נינג'ה צורחת פתגמים בהודית.
ריבה עמדה מול סימונה בגאווה, לקחה את הנרגילה של טובה, שתתה את המים שהיו בתוכה ואז עשתה קנאקים בצוואר.
"גם לי יש חיילים פרחחית שכמותך!" צעקה סימונה ושרקה, פתאום צביקה הגיע רוכב עם דינוזאור.
"תגידו שלום למיצי שלי" אמר צביקה מלטף את הדינוזאור שלו, "שלום" אמרתי לדינוזאור ואז הדינוזאור ענה "בעזרת השם אנחנו נעשה לכם פרעות".
הדינוזאור עשה גרעפס ומהפה שלו יצאה עמליה ובידיה חומרים רדיואקטיבים.
"אלה החיילים שלך?" צחקה ריבה, "ממש לא" ענתה סימונה, שאגה משהו ביידיש ופתאום מאחוריה הופיעו שמונה כפילים של אבישלום, המורה לשחמט, הוא מבוגר, ויש לו בגדים שקטנים עליו באיזה 5 מידות. לכפילים לא היו עיניים רגילות ירקרקות כמו של אבישלום הטבעי (הוא בוכרי), הן היו אדומות, אפילו החלק הלבן היה אדום, ראיתי שריבה מסמיקה.
מיצי גם הסמיקה, טוב נו, גם אני הסמקתי קצת.
שושי צעקה משהו בערבית ואז הם החלו להתקוטט, מיצי נפנפה בריבה עם הזנב שלה, תמר זרקה סלעים על צביקה בזמן שיורם מצלם את זה.
פתאום יקותיאל התעורר, אמר שהוא צריך לשירותים והלך, לאחר כ5 דקות הגיע חתולאוב, הוא החזיק חרב מאלומיניום ודקר את עמליה. "כן, חזק יותר" עמליה נראתה כנהנית מזה.
טובה עשתה פלוץ וכולם התעלפו, גם אני.
לאחר כמה זמן התעוררתי במרפאה, ראיתי במיטה לידי את אלברטו קשור ותפוח בתוך פיו.
"אבוי, הילדה התעוררה" שמעתי את הסבתא.
"את לא צריכה ללמד את הכיתה עכשיו?" שאלתי את הסבתא, "שקט, פשוש קטן שלי" אמרה הסבתא ונתנה לי סוכריה, ניסיתי לאכול את הסוכריה אבל משה עצרה אותי, "אל תעשי את זה מאמי שלי, היא משוגעת" אמרה משה והכניסה את הסוכריה לאף שלה.
פתאום יורם נכנס למרפאה, "אמילי, בואי, יש לנו שיחת משמעת" אמר, יורם הוא עכשיו היועץ שלי.
ישבתי במשרד שלו וניסיתי להתעלם מהעובדה שיש 8 מצלמות שמצלמות אותי, "את רגועה אמילי?" שאל "לא" עניתי, אז הוא כיבה מצלמה אחת. "יותר טוב?" שאל "כן" עניתי.
לאחר כחצי שעה של שקט, רונית קפלן העלתה לייב בפייסבוק, הוא התחיל לדבר. "אמילי, ציפור קטנה לחשה לי שאת גנבת לצביה את הכדורים" אמר, "מי המלשן?!" התעצבנתי.
"אני, למה מה תעשי לי" ראיתי ציפור מהחלון עם חד גבה, "זכריה איך התגעגעתי אליך" אמר יורם והתנשק עם הציפור.
פתאום מיקי נכנס למשרד, "יש מכות" הוא צעק ואני ויורם יצאנו החוצה למסדרון.
ראינו את פתחי והברווזן בנשיקה לוהטת, "לא זה, בצד השני" אמר מיקי.
הסתכלתי לצד השני וראיתי את רמי חונק את טוס "אתה לא תגנוב לי את גדעון, שתדע לך שהוא הראשון שלי" צעק רמי בזמן שטוס שוכב על הרצפה בוכה, דוד חורש הפריד בינהם "שתדעו שקנינו המון פיצות ואף אחד עדיין לא קנה בקפיטריה, בסוף תמר אכלה הכל, אני מאוד מאוכזב מכם" אמר ואז נתן להם להמשיך להתקוטט, הלכתי עם דוד חורש על מנת שיורם לא ימשיך בשיחה, לא יודעת איך, אבל התנשקנו…


תגובות (2)

קקי

11/03/2017 23:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך