Taly73
אני יודעת.... קצר ומוזר חחח אבל מה לעשות זה עלה לי בראש באמצע שטיפת כלים , טוב נו גם ככה זה סיפור ראשון...
מקווה באהבתם , אשמח לקבל כל תגובה , מדעה ועד עצה !

עלילותיהם של שרלוק הולמס וידידו.

Taly73 27/11/2011 821 צפיות 3 תגובות
אני יודעת.... קצר ומוזר חחח אבל מה לעשות זה עלה לי בראש באמצע שטיפת כלים , טוב נו גם ככה זה סיפור ראשון...
מקווה באהבתם , אשמח לקבל כל תגובה , מדעה ועד עצה !

עליתי מהר ככול שיכולתי , לאחר ששמעתי את קולות הירי הנורו לכוון הקיר.
נכנסתי לחדרו חשכו עיני.
שפשפתי בחוזקה ובדקתי אם הוזה אני , אך טעות בידי כשאני אני רואה את עמיתי הולמס לבוש בשמלת נשים ורודה , עיניו מאופרות בצללית כחולה , בידו אקדח ובפיו מקטרת שחורה.
"הולמס?? מה מעשייך בבגדי נשים ואקדח?" שאלתי בדאגה.
"הו!, טוב ששאלת שאלה זו ידידי היקר, כפי שעינייך רואות עליתי על שאלה שדכדכה את רוחי כבר כמה ימים טובות והייתי חייב לדעת את תשובה לכך."
הולמס התחיל להסתובב בחדר עם שמלתו הנכנסת בין רגליו והמשיך בדיבורו : " אתה רואה ווטסון , שאלתי הייתה האם נוח לנשים לירות בשמלות כה גדולות?"
"ובכך גם ללבוש את מחוכה של אישתי??" שאלתי בבהלה .
" הא , תשומת לבך נכונה כמו שחשבתי , והמחוך הוא סתם להוספה פשוטה."
הולמס התיישב על כורסתו החומה וליטף את שמלתו , "אך הדבר העיקרי " אמר הולמס , " הוא שזה דיי מאתגר , הרי אתה יכול להחביא את אקדחך בכל מקום בשמלה!".
"לדעתי דבריך מגוחכים בעיני , תוריד את שמלתך ורד לארוחה , העוזרת הכינה אווז ותפוחי אדמה."
הולמס התחיל להוריד את נעליו בזמן כשפתחתי את הדלת ומלמל :" איך הנשים הולכות עם נעליים כה גבוהות? , והכאבים….הרחק אותן ממני!" התחנן הולמס .
גיחכתי קלות והתחלתי לרדת במדרגות :" אז אכן לבשת עקבים גבוהים… וחשבתי שזה נמצא בדמיוני ."
"מה רצונך? , ענייני אינו עניינך!" קרא הולמס.
הולמס זרק את הנעליים לכיווני וסגר את דלתו.
הגעתי לסף המדרגות ושמעתי ירייה אחת נוספת הנורית לכיוון הקיר.
"הולמס!!!!".


תגובות (3)

מאוד יפה.
בתור חובבת הולמס מושבעת, מאוד נהנתי לקרוא את היצירה, נראה היה שמאוד השתלת להשתמש בשפת הסופר, ואף הצלחת לעשות זאת.
אמנם הולמס עדיין בבנייה אצלך, שכן הוא אמור להיות איש שחצן, גאה, חסר סבלנות, אנוכי וכן הלאה, ומאוד קשה ליצור את הדמות שלו בהתחשב שהוא גם חייב להיות חכם, אבל את הצלחת לעשות זאת במידה רבה.
לא מוזר בכלל: מהנה היא המילה הנכונה.

כל הכבוד, חזק ואמץ!
ממני: ליסה.

27/11/2011 22:57

בקר אור Taly73 לא קצר ולא מוזר ממש ממש 100המם אהבתי ♥♥♥ ממני בקי ♥♥

28/11/2011 00:28

חחח טוב דבר אחד אפשר לראות מהדבר הזה…
חח לשכוח מלכתוב סיפורים!!

24/01/2012 07:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך