חשבתי על זה מספר שבועות רציתי לכתוב אבל לא היה לי זמן

ימית-ושני התאומים

04/03/2011 936 צפיות 2 תגובות
חשבתי על זה מספר שבועות רציתי לכתוב אבל לא היה לי זמן

כעבור 2 ימים הבית היה מסודר אני המשכתי לכעוס על אמא ואז אמא באה עם אחי הביתה והיה קופסה עם נביחות אז הבנתי שזה היה כלב אמי סיפרה שהוא כמעט נדרס אבל הוא הוצל על ידי אמא שלי ועכשיו כתוב בעיתון ,נלה הצילה גור כלב מהדריסה,אני לא ידעתי איזה כלב היה כשאמי פתחה את הקופסה ראיתי כלב פקינז חמודי התחלתי לסדר לו דברים ליד המיטתי אמי הלכה לדבר עם השכנה השכנה סיפרה שהיא נוסעת לשבוע ואסור לשם ילדים להכניס והיא ביקשה ששני ילדיה התאומים אחד שקוראים לו דני ולשני ינד הם היו מאוהבים בי היה לי מקום לשני אנשים במיטה ואמא שלי לא הרשתה להם לישון על מיטתה אז הם ישנו איתי החבאתי את הכלב ולבשתי כתונת לילה שחורה ואחי בא ואמר יש לה שני חדרים מחוברים.כשישנתי הייתי בצד(קודם) דני הוא חפר לי עם השיר מהגן שלו ואז כשהסתובבתי הייתי בצד של ינד הוא נגע לי בשיער והם לא נתנו לי להמשיך לישון כשהיה בוקר אני קמתי והסתכלתי ששניהם היו על המיטה שלי ושמתי בובה כמעט בגודל שלי באמצע ואז שניהם חיבקו אותה והם חשבו שזאת אני חחח ואז הלכתי בשקט להתארגן לבית ספר היה כבר שעה 7:40 ושמעתי את הקול שלהם שהם קוראים לי התחלתי לברוח מהבית ואז ניתקלתי ברוני ונפלתי איתו אני קמתי והרמתי אותו ואמרתי סליחה סיפרתי לו על שני הטמבלים רוני אמר שקט וחיבק אותי ונתן לי נשיקה במצח הלכתי איתו לבית ספר אבל היה הודעה על השער שכתוב שאין בית ספר היום אני נבהלתי התחלתי להתרוצץ ורוני אמר לי עוד פעם שקט ואיכשהוא הוא תמיד מרגיע אותי עם קול היפה שלו התקשרתי לאמא ובמקומם אנו הטמבלים ואמרו ימית!!! איפה את יפה שלי אמרתי אפשר את אמא הם נתנו לאמי את הטלפון ואמרתי לה שאני הולכת לרוני אמי הסכימה ואני צעקתי ישששש!!!!!!! וסגרתי את הטלפון כשהגעתי הביתה אליו אחותו הקטנה לא הייתה כמו אחי היא הייתה ילדה שקטה וחמודה אני והוא הלכנו לחדרו והיה לו קירות היו צבועים עם צבע כחול והיו קישוטים גיטרות ועוד דברים בחדרו התישבתי על מיטתו וגם הוא והסתכל בעיניי ואני פשוט נישקתי אותו והוא אמר איזה עיניים יפות יש לי אמרתי תודה והוא אמר תודה על הנשיקה אני אמרתי אין בעד מה הייתי צריכה ללכת הביתה אני רציתי להישאר אצל רוני אבל אמי צלצלה כי שני הטמבלים חיכו לי אני אמרתי ביי לרוני ורצתי הביתה ואז הלכתי לחצר אחורי ונכנסתי משם הביתה המקום היה פנוי אני עליתי מהר במדרגות ושני הטמבלים ראו אותי התחלתי לברוח והתחבאתי בחדר הכי קטן המעבר הסודי שלי ואני שם תמיד כמו נסיכה היה קוד לחדר הטמבלים לא ידעו מה הקוד אני הסתכלתי במצלמה והם היו עם פרחים אני פתחתי להם את הדלת והם אמרו רצינו להביא פרחים בישבילך אז הנה אני לקחתי ואמרתי לא תודה והרסתי אותה וזרקתי מהחלון הסתתרתי שם עד שהם ילכו ממני כלבלבי בא אלי היה לו דלת קטנה למטה איפה שהדלת שלי והטמבלים הלכו משם.


תגובות (2)

כתבת קובי במקום רוני , אני מבינה מאיפה לקחת את ההשראה לסיפור , מהסיפור של ליה וימית נכון ?

12/04/2011 09:47

לא חשבתי על זה חחחח

20/06/2011 23:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך