אודרי הזאת'י

Someone Like You 23/07/2013 659 צפיות תגובה אחת

"סמנת'ה!" היא רצה ברחבי הבית.
"סמנת'ה! ראית את התיק שלי? אני לא זוכרת איפה שמתי אותו אתמול בלילה…"
סמנת'ה יצאה מהמטבח:"איפה ראית אותו לאחרונה?"
"זרוק על בחור שניסה לגעת בי במועדון. אחרי זה יש לי בלאקאאוט." אודרי התיישבה.
היא הרגישה משהו גושי מתחת לספה. היא הרימה את הכריות:"היי!" הרימה את התיק שלה,"הנה הוא! מה הוא עשה שם???"
סמנת'ה אמרה:"אחרי המסיבה רצת בכל הבית וצעקת 'הבריטים באים! הבריטים באים!' והתחלת להחביא את התיק שלך אשר- לטענתך- יש שם סודות מדיניים."

"שוב?!" אודרי נאנחה. "פעם אחרונה שאני שותה טקילה."
"וגם פעם שעברה אמרת את זה…" היא ניגבה את הידיים שלה בסינר. "מה את צריכה שאני אעשה בבית היום?"

"אה, לא הרבה…" אודרי אמרה ונשכבה על הספה "רק צריך לשטוף, לטאטא, לקרצף, לנקות, לזרוק, לשפשף, להוציא זבל בכל הבית רק כדי שאוכל ללכלך שוב!" אודרי צחקה.
סמנת'ה גלגלה עיניים ושאלה:"היום את לא הולכת לעבודה?"
"יש לי יום חופש"
"למה?… זה אמצע השבוע"
"אמצע השבוע זה ה'שבס' שלי, כמו שיש ליהודים, גם אני צריכה אחד."
סמנת'ה צחקה: "שבת שלום"
"מה את צוחקת? היום זה יום קדוש! רק שבמקום לקדש עם יין אני מקללת עם וודקה. זה בדיוק אותו דבר."
"כן," סמנת'ה צחקה "ובמקום ללכת לבית כנסת, את הולכת לפאב. שזה מקום התפילות הכי מבוקש של רווקות."

"היי!" אודרי קמה מהספה "אני לא רווקה! אני פשוט… נמצאת במערכות יחסים קצרות טווח. זה גם משהו."
"כן… משהו…"
"לא מדברים ככה ביום קודש! עכשיו, בבקשה תנקי את הספה הזאת'י היא מריחה כאילו מישהו שפך כאן אלכוהול."
"טוב… את הרי שכבת עליה…"
אודרי צחקה."את חושבת שאת מצחיקה. אבל את לא. פשוט האלכוהול גרם לי לחשוב שכן."
אודרי לקחה את התיק שלה ויצאה:"אני לא צריכה להישאר כאן, יש לי דברים טובים יותר לעשות."
סמנת'ה שאלה:"כמו מה? ללכת 'להתפלל' בפאב?"
אודרי סובבה את הראש לאחור.
"שתקי."
ויצאה מהר מהבית.


תגובות (1)

חחחח משוגעות :O
XDDD

23/07/2013 05:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך