איך אני זרקתי את ג’סטין ביבר מהצוק וחחאאאאאאאאא פרק 2: שווים

Lindadrekness 23/12/2014 697 צפיות אין תגובות

עכשיו בקיצור עוברים אלינו שכנים חדשים והם עשו לי את היום שהם הפילו פסנתר על ביתו של שון הזקן סוף סוף הוא התאדה מכאן לזמן הקרוב. כשראיתי מי יצא מהאוטו של השכנים החדשים התחלתי לקלל ולקרוא קדיש לעצמי.

המשך יבוא…

פרק 2:
"מה? הוא עושה כאן לכל הרוחות, כוסאמק מי הזמין אותו לשכונה למה? למה דווקא הוא!! אלוהים איפה חטאתי?" אמרתי עצבנית מאוד. "כוסאמק הערס אשתו הצולעת מה הוא בא לפה." התחלתי להגיד עוד שרשרת קללות ארוכה. "אמן וייפלו עליו טונות של ארמדילים מתים." אמרתי עצבנית וניגשתי לחלון לראות שנפלו עליו פתאום היה בום! ענק והייתי בהלם.
"אהעהההההה!!!" צעקתי כמו מטורפת אני בטוחה שכל השכונה שלי שמעה אותי. אמא שלי ואבא שלי רצו ישר אליי לחדר.
"מאיה מה קורה פה?" אמא שאלה בשוק.
"ולמה יש פה טונות של ארמדילים מתים בחדר שלך?" אבא שלי שאל מופתע.
יחזקאל התחיל לצחוק בקול כמו אידיוט רואה את מה שקרה לי כמעט נשפך על הרצפה.
"אמן וירפו אחריך צבא של עכברושים וחולדות עכשיו!" צעקתי בזעם על אחי פתאום החדר התמלא בצבא של עכברושים וחולדות הם הלכו לכיוון אחי. הוא החניק צחוק וכשראה מתקרב אליו הוא התחיל לרוץ כשאחריו רודפים צבא שלם של עכברושים וחולדות ענקיות. הוא התחיל לרוץ כשהוא רק בתחתונים ברחוב ואני התפוצצתי מצחוק מגיעה לו. זה מה שקורה למי שמתעסק איתי צחקקתי כמו מטורפת ראיתי את האידיוט הזה 'השכן' יוצא ומביט איך אחי ורץ וצחקק לו. כשפתאום מבטו עלה לחלוני על פניו היה חיוך זדוני. יא בן זונה זה הדבר הראשון שחשבתי כשראיתי אותו. "אמן שירדפו אחריך צבא של עכברושים וחולדות שרודפות אחרי אחי." אמרתי עצבנית טילים הוא הביט בי בזעם וראיתי את עכברושים מופנים לכיוון ביתי. אבל מהר מאוד השתלטתי על הכל. "אמן שהעכברושים ייעלמו וביחד איתם החולדות." אמרתי עוצרת את זה. הוא הביט בחיוך ממזרי הבטתי בו במבט מוזר והבנתי שיש לו את אותם הכוחות. סאמק הערס הוא יוכל אותה ואת זה אני מבטיחה אבל אני אהיה חכמה יותר. הלכתי עוזבת את החלון העלמתי את הארמדילים כשאני לבד. הלכתי לכיוון המקלחת אבל השארתי מתנה קטנה ליחזקאל (גלעד). התקלחתי רבע שעה והתלבשתי לי לבית ספר כשאני שמה על עצמי מכנס ג'ינס קרעים צמוד משופשף, ושמתי את התלבושת בית הספר חולצה מכופתרת לבנה, ומעליה אפודה שחורה מעור אספתי את שיערי החום לקוקו גבוה עם צמא סינית משני קצוות השיער. איפרתי את עיניי הדבש שלי בעיפרון שחור אילנר שחור, אחר כך שמתי על שפתי ליפס גלוס בצבע גזר בהיר, שמתי מגפיים נמוכים מעור פראיים. והוספתי צמידים שחורים ושרשרת גולגולת. יצאתי לי בצורה הפראית הרגילה שלי מהחדר שמעתי דלת נטרקת.
"מאיה!!!" שמעתי צעקה של אחי גלעד.
"בוקר טוב לאחי יחזקאל איך הייתה הריצה הבוקר?" שאלתי אותו בחיוך ממזרי.
"בפעם האלף אל תקראי לי יחזקאל שמי גלעד! ועוד דבר בגללך אחותי המפגרת נהרס לי כל המוניטין שלי רוז ראתה אותי רץ בחוץ עם תחתונים כשצבא של עכברושים אחרי וחולדות." הוא צעק עצבני מאוד ואני רק צחקקתי.
"מצטערת אחי אבל ידעת טוב מאוד שלא כדי לך לעצבן אותי, אז תהינה ממקלחת ביי יחזקאל." אמרתי יורדת למטה וצוחקת הוא הביט בי עצבני.
"אני גלעד!!" הוא צעק עליי עצבני בזמן שיצאתי מהבית צוחקת צחוק חסר מעצורים.
"אז מה מצחיק את השכנה שלי?" שמעתי קול עמוק של בחור. הרמתי את מבטי וראיתי את האידיוט הזה איך קוראים לו.. נו מאוון משהו הזה החברה השרוטה שלי אובססיבית כלפיהם.
"לא עניינך." עניתי בקול פראי וזועם הוא תפס את ידי.
"אני ליאם פיין." הוא הציג את עצמו בחיוך ממזרי מעצבן. "ואת?" הוא שאל בחיוך ממזרי הזה שרציתי להכות אותו עד זוב דמו כוסאמק.
"אני סבתא רבה של ג'סטין ביבר." אמרתי צינית והוא התחיל לצחוק.
"ג'סטין דווקא גבר טוב." הוא קרץ לי שיערו היה חום עיניו חומות הוא היה גבוה ודי חסון.
"גבר טוב באסלה שלי." אמרתי בציניות והלכתי.
"אני רואה שאת בדרנית גם אה?" הוא אמר בציניות.
"אני רואה שעוד לא הורידו מים באסלה כי מסריח פה." אמרתי לו בחיוך ממזרי.
"האסלה היחידה שלא נוקתה היא מולי." הוא השיב לי.
"יש לך חבר לאב?" הוא שאל אותי בחיוך ממזרי.
"מאיה," שמעתי את קולו של גלעד הוא התקדם אלינו.
"גלעד מאמי בוקר טוב לך?" אמרתי מחבקת את אחי גלעד זרם לחיבוק.
"תגידי מאיוש את אולי במחזור מה יש לך?" הוא שאל אותי המניאק.
"כלום אח יקר שלי פשוט המחזור שבטעות קיבלת עלה לך למוח והחלטתי להזכיר לך כמה דברים." אמרתי לו בחיוך ממזרי.
"אז אני מבין אתה אח שלה?" הבחור אמר בחיוך ממזרי הבן אלף קלט מה רציתי לעשות לו.
"כן, והיא כל חיי מי שנוגע באחות שלי מת." הוא אמר בקול מאיים מגן עליי ידעתי שגלעד רצה תמורה.
"טוב מאיה עוד נתראה." הוא אמר לי בחיוך ממזרי.
"שונאת אותו." אמרתי מסננת בזעם.
"אחותי הקטנה עכשיו את חייבת לי על ההצלה." הוא אמר בחיוך ממזרי.
"מה אתה רוצה גלעד?" שאלתי אותו בחיוך קרימינלי.
"אני רוצה שתגרמי לכל הבנים בכיתה שירדפו אחריהם עכברושים." הוא אמר בחיוך ממזרי.
"מתאים." אמרתי בחיוך.
"בואי אנחנו עוד נאחר לתיכון מאמי." הוא אמר מחקה אותי הקקה.
"בוא לאב." אחזרתי לו בחיוך ממזרי. נכנסתי לאותו שלו ב.מ.ו שחורה ונסענו לכיוון התיכון.
כשעצרנו ראיתי מכונית צהובה פורש וכשיצא הנהג חשכו עיניי.

המשך יבוא……..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך