odelya
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ><
לא יודעת מה איתכם..כשחברה שלי הקריאה לי את זה (מהפייסבוק) אני הייתי בריצפה !!

איש העסקים חסר המזל…

odelya 24/01/2013 778 צפיות 7 תגובות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ><
לא יודעת מה איתכם..כשחברה שלי הקריאה לי את זה (מהפייסבוק) אני הייתי בריצפה !!

איש עסקים אחד נסע לרגל עסקים לחו"ל , לפני הנסיעה הוא לוקח את סעיד האחראי על משק הבית ומעביר לו תדרוך:
– "אני נוסע לחו"ל לכמה ימים , שים לב היטב שהכל כשורה , ואם יש בעיה הכי קטנה – תתקשר אלי מיד!".
– "אין בעיה אדון , אתה לא לדאוג".
אחרי כמה ימי שקט , מתקשר האיש לסעיד לוודא שהכל בסדר: – "הלו סעיד ,! מה המצב?" – "אל תשאל , רע מאוד…" – "למה? מה קרה?"
– "ידית של את חפירה נשבר"
– "תגיד אתה מטומטם ? כמעט קיבלתי התקף לב בגללך! בגלל ידית של את חפירה אתה ככה מפחיד אותי??" אחרי רגע של שקט מתחרט האיש על ההתפרצות כלפי סעיד ומנסה לפייס אותו: – "אז מה , איך בדיוק נשברה הידית ? " – "אה , שום דבר אדון , בדיוק נשברה הידית כשכבר גמרתי לקבור את כלב שלך." – "מה?? הכלב שלי שאהבתי כמו בן מת ? איך זה קרה ?" – "נפל בתוך בריכה"
– "אבל זה כלב מאולף , הוא יודע לשחות" – "כן, אבל אין מים בבריכה. כלב מת ממכה בראש כשנופל"
– "מה אין מים ? לפני שבועיים ניקינו ביחד את הבריכה ומילאנו אותה לקראת הקיץ" -"כן אבל כבאים לוקחים כל מים מבריכה לכבות השריפה!" – "איזה שריפה??"
– "בית של אדון נשרף"
– "סעיד אתה רציני ? איך קרה דבר כזה ?" – "בזמן שבעה של גברת אמא , אחד אורח מפיל נר ליד וילון ושורף כל בית" – "איזה שבעה ?? אמא מתה ?רק לפני שבוע חגגנו לה יום הולדת 70 , והיא רקדה כל הערב ובמצב מצויין!!" – "כן אדון , אבל לפני כמה לילות גברת אמא לא הצליחה לישון , אז היא יורדת לסלון להביא כדורים , ואז רואה גברת אישה שלך מתנשקת עירומה עם חבר הכי טוב שלך, אז גברת אמא תכף מקבלת התקף לב ומתה במקום" -"אתה רוצה להגיד לי שאשתי בוגדת בי עם החבר הכי טוב שלי ?? לא באמת , סעיד , אני יוצא מהבית לחמישה ימים וכל החיים שלי נחרבים… באמת לא קרה שום דבר חיובי בימים האלה שלא הייתי ?" – "בטח אדון. זוכר בדיקה עשית לאיידס ? "
– "כן, נו…"
– "זה חיובי !! "


תגובות (7)

חחחחחח גאאדד אמלה אנייי מתהה XDDDDDDD

24/01/2013 10:26

חחחחחחחחחחחחחחח ווווואייי אימלהההה אני נחנקת פה !!!

24/01/2013 10:36

חחחחחחחחחחחח ווואייי אני ברצפה!!! XD

26/01/2013 08:35

איזה עצוב …
אני לא סגורה עם זה מצחיק אותי או שבא לי לבכות :/

26/01/2013 08:37

חחחחחחחחחחח רואים שזה מהפייס!
אני פה נקרעת!
(:

26/01/2013 08:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מצחיק אבל באמא שלך תמשיכי תסיפורים

הכל מאהבההה <3

27/01/2013 06:21

חחחחח שובל.. איזה סיפור באלך ?

29/01/2013 08:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך