נדמה לי, או שיש לי מרוץ אלפקות סביב הראש...?
או שזו סתם התוצאה של זה שדפקתי את הראש בקיר...?

גיבן מחמד! רק עכשיו – בכל רשת חנויות הטמטום!

25/06/2013 664 צפיות 5 תגובות
נדמה לי, או שיש לי מרוץ אלפקות סביב הראש...?
או שזו סתם התוצאה של זה שדפקתי את הראש בקיר...?

רק כאן, רק עכשיו!
מבצע מוגבל של 69 דקות!
גיבן – מחמד!
תוכלו לרכוש אותו בכל צבעים, במגוון ושלל דגמים וצורות, מינים ודתות, הוא יגיע לביתכם באמצעות משלוח שהחברה עושה (לא כמו העסק המאכזב של צ'ירונו), הוא ידפוק לכם שלוש דפיקות חזקות בדלת, וברביעית הוא ישבור אותה!
אולי הוא לא חכם כמו שהוא ניראה, אבל הוא יעזור לכם בשיעורים בחשבון ויפתור לכם את כל התרגילים, הוא ישרת אותכם ו… ההפתעה המיוחדת – הוא גם יכול להפוך לפייבוריט שלכם מוואן דיירקשן או לאדם אחד שהייתם מתים שיעמוד אצלכם בסלון, לדבר איתכם בעברית (אם הוא אמריקאי) ולהיות איתכם כאילו אתם הבי אף אף שלו!!!!!!
איזה אדיר זה, נכון?!
אפילו שהעסק שלי, אני רצה להזמין אחד!
.
.
.
אה, שחכתי להזכיר, או בא עם מין כזה עליונית חסרת שרוולים, גם לה יש כל מיני דוגמאות מהם אתם יולים לבחור, אז מי שרוצה אותה שיכתוב בתגובה את שם הגיבן שלו, את העיצוב של הוסט ל הגיבן, את הצבע והצורה שלו, מין ודת, וכמה הוא מתכוון לשלם לי!
אני כלכך הולכת להפוך אותו להאזה!!!!!!! עאעאעאעאעא כיף לי ^-^
.
.
.
הוא כמו המשרת שלכם!
כדי להזמין, תכתבו בתגובה פה, תתקשרו למספר 0507563756 (מספר הנייד האוטומטי של פס הייצור, כל פעם שהוא מקבל שיחה הוא עושה עוד גיבן-מחמד) או תיכנסו לאתר הבא: http\\giben – mahmad – shelahem ותזמינו את הגיבן-מחמד שלכם!!!!!


תגובות (5)

אעאארעאר
אני רוצה גיבן כתום מרקר עם נצנצים וגרב על הראש

25/06/2013 11:03

מעולה… עוף באיזה צבע הווסט?
והוא יבוא אלייך תוך שבע דקות…
אני אגיד לך מתי לפתוח את הדלת!
חחחחח מקווה שתבואי לבקר בשירותי טימטום שוב!

25/06/2013 11:06

בצבע כתום מרקר

25/06/2013 11:06

אפשר נוצץ שכתוב עליו וואן דיירקשן

25/06/2013 11:07

סבבה זואי ועוף עוד שבע דקות אני אגיד לכן לפתוח את הדלת טוב?

25/06/2013 11:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך