ג'סתין והארי רבים אליי פרק 3- החרם :((((

דיירקשנית בלבלב 20/04/2014 1522 צפיות 39 תגובות

אוקי ראיתי טגובות חמימות ואוטפות אז אני ימשיך למאן המאריצים ויהיה 100מם.

טוב אז אקיצושש מירים הקחבה אמרה שהיא תילך לספר לכולם ואכול והיא באמת אלכההה סיפרה לכול החברים ניסתה לאסות סינאה באולםםם ודברים כאלה לשון הרע והכל. היו ילדים שסנאו אותי כי היתי אחי יפה בשיכבה שיאר בלונדיני עינים כחולות ומלא צמידים של ואן דירקשן והיתי גם שרה יפה ומכינה צמידי גומילום מושלמים. ג'סתין אמר: אל תידגאי אהבה תנצח באולם שלנו כי AL OUY MID IS LOV שזה מישפת שאני הימצאתי. נתתי לו נשיקה כי הוא הגבר המושלם אבורי קיצד לא אבנתי את זה קודםםם???? הוא אמר למירים שהוא לא יתן לה חטימה כי הוא בידיוק היתחיל להקלית שיר בשם BABY שקולם אמרו שהו מושלם והיו לו מיליונייים של אלפים של מאריצות אבל הוא היה רק שלי ונישבא לי שיום אחד ניתחתן. קיצוש היצתרף לכיתה ילד אחד יפה מי להקת ואן דירקשן בשם הארי ומישם הסיפור היסתבך…


תגובות (39)

אני מתחננת שתפסיקי לכתוב.

20/04/2014 15:48

אוקי .. אני לא יודעת עם זאת מתיחה או ברצינות אבל עם את נסתלבט אני כועסת

20/04/2014 15:48

    אין לכם מה להתאמץ, זאת בדיחה גרועה.
    רואים שזה משהוא משועמם, שאין לו חיים ושנרשם בשביל להשתעשע.

    20/04/2014 15:52

דומה למה שאני כתבתי

20/04/2014 15:50

אוקיי, זה כבר מוגזם.
פשוט… תפסיקי לכתוב. זה אפילו כבר לא מצחיק.

20/04/2014 15:50

טוב ששינית את הקטגוריה לסיפורים מצחיקים.
בהחלט הצלחת להצחיק אותי היום.
ובבקשהה אני מבקשתת ממךך תפסיקי לכתובב זה סתם מביך אותך..

20/04/2014 15:52

האמת?…
לא הצלחתי לקרוא את זה…

20/04/2014 15:52

היי עד הארי אל תערבי את האידול שלי זה לא מצחיק אף אחד תגובה חמימות אנשים ירדו עליך עליך חמימות בציניות אם לא הבנת תפסיקי את עושה בושות לעצמך אני מבקשת תפסיקי ראיתם שהיא דורשת
עלק כולם שנאו אותי בגלל שעשית ים צמידים מגומילום הכי יפים ושרתי הכי יפה אה בסדר תפסיקייי לעשות לעצמך פדיחות

20/04/2014 15:53

סיפורים מצחיקים.
תקלטו שהיא לא באמת כותבת ככה, זה בשביל הצחוקים.
וזה לתשומת לב, ונספר לך שאם את באמת רוצה להצחיק מישהו- אל תנסי בשגיאות כתיב ובכתיב גרוע בכללי, תנסי ברעיון באמת מצחיק.

20/04/2014 15:54

עזבו תחסכו לעצמכן, כנראה שהיא באה לאתר בשביל צומי, והיא קיבלה.
שתמשיך לכתוב כרצונה, היא סתם מביכה את עצמה.

20/04/2014 15:55

מילה שניסיתי לקרוא, פשוט לא הצלחתי.
לא הבנתי כלום חוץ מזה שהארי ניכנס לכיתה.
יש לי שאלההההה!: הארי וג'סטין באותו גיל? לא ניראלי…

20/04/2014 15:56

    סתם בשביל הקטע, הארי סטיילס וג׳סטין ביבר באותו גיל, הם בני 20:)
    חוץ מזה את צודקת

    20/04/2014 16:00

באמת. תקשיבי, תקשיב, תקשיבו או מי שזה לא יהיה.
אני יודעת מה זה לכתוב, מה זה לכתוב מהלב, הכתיבה זה מקום המפלט שלי ואני משקיעה בכל פרק ופרק, מתפרקת בכתיבה וחולקת חוויות טובות אך זה באמת תת רמה. .. אני לא אומר לך להפסיק לכתוב, אם הכתיבה חשובה לך כי היא עוזרת לך ונותנת לך אושר ושמחה אז אל תפסיקי, אך לא באתר הזה. כתיבתך חסרת ניסיון לגמרי- של רובנו אך אנו משתפרים, לרוב כותבים פרקים ארוכים, ובלי שגיאות
כתיב (לפעמים יש כמה בטעות אך כמה ספורות- לא כל הסיפור. ) בבקשה – אם זו בדיחה תפסיקי, פשוט תפסיקי, זה סתם מבייש אותך והפרקים חסרי משמעות… אם זו לא בדיחה, אמרתי לך, תמשיכי לכתוב אך לא באתר הזה. .. זה פשוט לא מתאים.. יש כתיבות שהם לא הכי טובות ואולי משעממות, אבל באמת, זה תת רמה. …

20/04/2014 16:00

    לא יכולתי לתאר יותר טוב, ואת יודעת. לא נראלי שג'סטין והארי הם בכיתה ד' ומכינים צמידי גומילום .-.

    20/04/2014 16:48

אל אוי מיד זה לוב

20/04/2014 16:00

זה לא מצחיק. זה פשוט נורא. זה נורא. זה נורא.
אם את רוצה להצחיק אנשים – לכתוב לא מובן ועם כ"כ הרבה שגיאות זו לא הדרך.
סיפור מצחיק זה אחד שיש לו רעיון מצחיק, לא כתיבה נוראית (ואיומה).
זה פשוט… לא. לא יצליח לך.
אם זו לא בדיחה, תמצאי מקום אחר (רמז: לא באתר) לכתוב את זה, ואחרי שתשתפרי, תחזרי לכאן. אם זו בדיחה – אין טעם שתמשיכי. זה סתם מבייש את עצמך.

20/04/2014 16:03

מוווסלמטטטטטט ~אל~ תמסייייחיייי !!!
עאסה אילדימ מגילים כעאם אוסים חארם !!!!
אל תתאחשי, עת אחי מוסלמת סייאאס

20/04/2014 16:03

באמא שלך מה אתה רוצה מכות בכוונה כיאלו שתבין שאני צוחקת פה שעות בסדר זה מהסרט שאנחנו לא יודעים שזה בן מטומטןם ואם זה בת אז גם אם מטומטמת ואם זה חייה אז טוב יחסית זה חכם
אבל יאללה אל תעוף כפרה ואם אתה באמת רוצה לעוך אז בוא/י ואני ייתן לך בעיטה על לחמאס
אז לך לג'סתין ותליתו ביחד שיאר בלונדיני חחחחחחחחחח

20/04/2014 16:04

תפסיקו להגיב לה והיא תפסיק לפרסם זה כל כך טיפשי ומפגר רדי מהארי וג׳סטין טוב?

20/04/2014 16:05

חחחחחחחחחח גם הסיפור לא הגיוני!!! כאילו באמת!!!! ג'סטין- כיתה ד', שר את baby ואז הארי שהוא כנראה גם בכיתה ד *סמיילי מתפקע מצחוק של ווצאפ* כבר בוואן דירקשן והגיע לכיתה ד' וכבר הספיק להוציא דיסק. וואו….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מבינה שזו בדיחה על פי הז'אנר שהשתנה…..(ותודה לאל שכך……)

20/04/2014 16:09

חחחחחחחחח צודקות

20/04/2014 16:24

חחחחחחחח מסכימה לוליטה הסיפור בכלל לא הגיוני!!!!
1 קודם כל בכלל לא מבינים מה רשמת!
*אני מודה יש לי שגיאות כתיב לפעמים.
אבל לא ככה מכל מילה !
2 זה לא הגיוני שארי מוואן דיירקשן בגיל כל כך קטן -וגם גסטין .
חחחחחחח …את עושה מעצמך בדיחה כמו שכולם אומרים!

20/04/2014 16:26

פאדיחה אני כבר חצי שעה מנסה להבין מה הקשר בהארי פוטר ל ג׳סטין

20/04/2014 16:31

    חחחחחחחחחח והארי פוטר זה אהבהההה

    20/04/2014 16:37

    אם זה היה על הארי פוטר הייתי כותבת פה נאום ארוך על כמה שזה מטופש, וזה מטופש ומביך. כל עוד הסיפור על אלה אני בסדר. (הסיפור איום. זאת לא דרך להצחיק. פשוט מטופש.)

    16/05/2014 09:43

מה בדיוק קראתי…?
לא הצלחתי לקרוא, כל כך הרבה שגיאות!
הסיפור באמת ממש לא הגיוני, את עושה מעצמך בדיחה (כן, כולם אומרים את זה).

20/04/2014 16:33

תקשיבי….
אני לא יודעת מי את, בת כמה את והאם הקטעים יוצאים מנשמתך או שזאת סתם הלצה. לא חושבת שיש לאף אחד זכות לשפוט אותך, אבל המהות של האתר היא קצת יותר ברמה.
כן, יש פה גם סיפורים רבים שאינם נכתבים על ידי סופרים מחוננים, אבל אני חושבת שאת צריכה לעבוד על זה.
אני מבקשת ממך להפסיק לכתוב לחצי שנה שנה, ולהתחיל לקרוא(ספרים אמתיים לשם שינוי, ולא פאנפיקים וכאלה) ולעבוד על טעויות כתיב. לאחר מכן, תתחילי לאט לאט ואני מבטיחה לך שתצליחי להשתפר.
מאחלת לך בהצלחה3>

20/04/2014 16:50

יואוווווווו איזה מפגרטטט!!!! עני סונאטטטט את מירים האהבהלה הזוטייי היא כזות תפוכה וחסרת חיים!!! הבל הארי וג'סתין כאלה מגניבים כי אם אוסים גומילום!!!!!!!
וגם המישפת של ג'סתין AL OUY MID IS LOV מושללםםם תמשיחי בישבילי אני במטך!!!

20/04/2014 17:46

    עכשיו רציני. פרק ראשון – ניסיתי לתת תיקונים, פרק שני – התגלגלתי מצחוק באמת שנפלתי מהכיסא (לא מנסה להעליב אבל כולם נתנו לך תיקונים ובכל מיקרה לא תיקנת, סימן שמשהו כאן לא בסדר)
    פרק שלישי – את אשכרה ממשיכה תסיפור הזה?
    סבבה, אם באלך לכתוב סיפור כזה תעשי את זה אני גם רואה שהעברת את זה לזאנר 'סיפורים מצחיקים' – מה שאומר שאת מבינה שצוחקים על הסיפור ומבינים שהוא לא נכתב בשביל באמת קריאה איכותית.
    אבל חלאס, זה לא מצחיק וזה סתם מושך צומי ומעצבן. אם את דווקא 'כן' רוצה לעשות את הסיפור הזה איכותי וכמו שצריך אז רבאק תלמדי ממה שרושמים לך! אף אחד לא בא להעליב אלא רק לעזור. אבל כדאי לך להקשיב. ואם לא אז חבל… אבל את גם לא יכולה לרשום שאנחנו אומרות את זה כי את מושלמת ואנחנו מקנאות. כי אין מה לקנא בדבר כזה.
    קיצר תתבגרי, ואם את ממשיכה לפרק ארבע וצריכה עזרה כולנו כאן כדי לתקן אבל רדי מהבדיחה הזו כי זה אתר לסיפורים ולא לבדיחות כאלה.

    20/04/2014 17:53

ואו,כל כך הרבה לומר אבל לא יכולתי כי לא הייתי במחשב שלי.
*את רצינית? כל כך הרבה שגיאות כתיב, אבל תרדי מהמפורסמים ותילמדי לכתוב. ברגע שתדעי לכתוב את השמות שלהם, תתחילי עם העסקה.
*את ברצינות חושבת שתוציאי ספר לאור?או שברצינות התכוונת להוציא ספר לדבר שעוטף את גופנו? אם את רוצה להוציא ספר לאור, תיקראי אחד!
*אולי את מנסה לכתוב סיפור בשפה גבוהה,קודם תילמדי את הרגילה לכתוב נכון.
*עד שיתקנו לך את שגיאות הכתיב כבר יהיה אקופליפסת זומבים.
*מה הקטע לרשום שילדים בכיתה ד' מתנשקים. בסדר להחזיק ידיים,אבל להתנשק? ועוד לקרוא לזה חבר וחברה?עשו מצב כזה כדי שאנשים יוכלו לגלות יותר דברים על אנשים שהם חושבים שהם אוהבים כדי שיוכלו לדעת אם זה רעיון טוב לעלות איתם רמה.
*חיידקי בנים?את רצינית איתי? חיידקי בנים. טוב חמודה יש לכם את אותו חיידקים, אבל מין שונה, בכללי, זה השוני היחיד. המיניות.
*להגיד שמישהי לא מקובלת כי אין לה צמידי גומי מפגרים או בגלל שאין לה דיסק של להקה (שלדעתי האישית, לא טובה. לא הטעם) כל שהיא. אז היו שונאים אותי הרבה אנשים.
*שונאים מישהי כי היא הכי יפה ושרה הכי יפה? יופי זה דעה. אולי למישהו היא יפה, ואולי אחר היא מחליאה.ועוד עם קול, תמיד כששרים חושבים שהקול טוב, כשמזייפים.
*אם כבר לעשות סיפור מפגר, אז תעשי אותו לפחות ארוך טיפה יותר.
*עם המצב שכשג'סטין כתב את השיר BABY, אז הוא פדופיל בשביל הנערה בלי השם שאת כותבת על.
*לומר את האמת,חשבתי שאת בת 6 לפחות. כי אם את עד כדי כך מטומטמת שאת חושבת שאת מצחיקה אנשים עם מה שאת כותבת, זה עצוב. את לא מבינה כנראה כלום. אנשים סובלים את הקריאה של הסיפור הזה, רק כדי להבין על מה התגובות! מה את לא מבינה ילדה מטומטמת?! אף אחד לא ניהנה מהסיפור שלך!הם ניהנים בזה שהם צוחקים עלייך ועל הטמטום שלך להמשיך.
*את באמת רוצה לדעת למה יש לך כל כך הרבה תגובות וצפיות?כי את מטומטמת! את כותבת כמו משהו שמוצאים אצל ילדה בת 6 שמעריצה שני מפורסמים!
אנשים פשוט מגיבים כדי לעזור לך,כי את עושה מעצמך צחוק! אבל את אומרת שאנחנו מקנאים בך, כן, אנחנו מקנאים במישהי שחושבת שהיא כותבת נפלאה כשהיא לא קראה ספר אחד בחיים שלה. ואז כשאומרים לך, יש הרבה צפיות בגלל שאנשים מתעניינים לדעת מה כתבו לך!לא כי הרבה קוראים וחושבים שזה מדהים, אלא כדי לצחוק מהתגובות.
*אמהות תמיד אומרות שמה שהילדים שלהם עשו זה נפלא או יפה,במיוחד בגיל 6,כי נראה לי שיקרת בקשר לגיל שלך. אז בגלל שהיא אמרה שזה מהממת,לא אומר שזה יהיה נפלא באתר הזה כשאנשים משקיעים הרבה זמן,כדי שיוכלו לקבל לפחות 50 צפיות.
*הדבר היחיד שמצחיק כאן, זה התגובות. הסיפור שלך עצוב. לא מה שאת כותבת גורם לבכות,זה גורם לחשוב עד כמה את יוצאת מטומטמת כשאת כותבת את זה.
עם זאת, את עושה טעויות ניסוח רציניות.אם היית רושמת 'קיצר' בשיחה של מישהו, אז זה בסדר, אבל אם את מסבירה משהו בעלילה, אז זו טעות חמורה באתר הזה.
אני רק אומרת לך, תפסיקי לכתוב. כי את מוציאה את עצמך יותר מטומטמת בזה שאת מפרשת את התגובות שלנו בעידודים להמשיך. תיכתבי במחברת ותיתני לחברות שלך לקרוא, כי תיהיה להן אותה אינטליגנציה כמו שלך.
תפסיקי לכתוב כאן, את מביכה את האתר הזה. לפחות קצת רצינות, היה עדיף שהיית רושמת כמה בדיחות, זה היה הגיוני יותר, אבל להתנהג כמו מפגרת ולרשום סיפורים כאלו גרועים עם שגיאות כתיב ילדותיות, זה פשוט עצוב.
ואם מישהו אחר קרא ויגיד לי שהייתי קשה מידי, ושכנראה באמת פגעתי בה, אז לא מעניין אותי. שתקרא ותבין, בהתחלה עזרנו לה, והיא אומרת שאנחנו מקנאים בה. זה כבר גרם לי להתצבן. זו בעיה שלה כבר. היא הרסה לעצמה את השם באתר הזה. אם אני הייתי עושה את זה הייתי עושה התחלה חדשה כאן.

20/04/2014 20:52

ALL YOU NEED IS LOVE
הביטלס המציאו. יש שיר כזה למען השם. הם אגדה יותר גדולה מביבר….

20/04/2014 21:05

אני מציעה, שתיקחי הפסקה-ארוכה- מכתיבה.
אבל היי אנשים, אתם לא מבינים שכל זה בשביל צומי? לא צריך לקרוא לה מפגרת ולהתחיל לקלל. זה אתר רציני נכון, אבל עד שמגיעים לקללות בגלל ילדה שרוצה צומי.
לפי דעתי, רשמנו, היא לא הקשיבה, תקבלו את זה.
סבבה? כי זה באמת מפגר להתחיל להעליב אותה ולקרוא לה מפגרת, מטומטמת וכולי.
PEACE AND LOVE

21/04/2014 10:46

כתבתי את זה גם בסיפור הקודם
גם אם היא צוחקת או פתחה משתמש רק בשביל לצחוק או לא
תקשיבו, זה ממש לא סיבה לכתוב את מה שכתבתם. בכול מקרה גם מי שעומד מאחורי המסך יש לו רגשות וגם אם היא בחרה לעשות את זה ובהגזמה זה נורא מעליב .
אז פשוט "דיירקשנית בלבלב" אם זה בגדר צחוק , צומי לא משנה מה ,תמחקי את הסיפור כי זה גורם למה שזה גרם ותשתדלי להיות *יותר* צנועה במה שהיכולות שלך מסוגלות. ואולי כדאי שתחזרי לפה בעוד שנה או שנתיים .
פשוט תתבגרו ותעברו הלאה להתעסק בילדה בכיתה ד' שרוצה קצת צומי , נו באמת !

21/04/2014 15:35

מה?…
לא הצלחתי לקרוא. יש לך מלא שגיאות כתיב

21/04/2014 15:38

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחןןחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אימאלה אני מתה

22/04/2014 10:54

אני לא מאמינה שבאמת קראתי את זה.
זה הדבר הכי מפגר ומטומטם שאי פעם קראתי.
תפסיקי לעשות מעצמך צחוק. את בדיחה מהלכת.
תפסיקי לכתוב את החרא הזה.
פשוט תפסיקי.

16/05/2014 09:51

אוקיי.
זה לא יפה. למה? כי את לא מקבלת ביקורות בונות.
למה? כי את לא קוראת ספרים *אמיתיים*.
למה? כי יש כל כך הרבה שגיאות.
למה? כי יש המון מה לתקן ולך אין כוח רצון.
למה? כי אין לי כוח להמשיך לכתוב.

16/05/2014 10:19

וואי :
1. נשבעת לך זה לא מגיע להארי שהוא מופיע בסיפור כזה .
2 . בהתחלה של הסיפור אמרת שהם בכיתה ד' והארי פאקינג בן עשרים והלהקה הוקמה כשהוא היה בן 15 לא בן 10 .
3. אם את כבר כותבת סיפורים טיפשיים כאלה תכתבי משהו מצחיק ואל תשימי את זה בסיפורי מפורסמים תשימי את זה בסיפורים מצחיקים .
4 . זה לא בא לי בטוב כל השגיאות האלה שלך .
5 . כותבים וואן דיירקשן לא ואן דירקשן ואם את קוראת לעצמך דיירקשנית ואת לא יודעת את זה אז את דיירקשנית מזן נדיר – כנראה ממאדים *ניחוש~ניחוש~ניחוש* .
6 . כותבים *ג'סטין .
7 . אני לא מבינה למה את באתר הזה וסתם מפיצה סיפורים טיפשיים קיטשים וצפויים .
8 . ביי .

18/07/2014 20:57

    אע ועוד דבר חשוב :
    9 . אם הסיפור הזה זה החלום שלך – אז החלום שלך מפגר תעשי עם עצמך משהו ^.^

    18/07/2014 20:59
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך