מישהי-תקועה-שאתם-לא-אמורים-להכיר-חחח_דאא~
אני חולה על שודדי הקאריביים!!!!!!!!!
ועל ג'ק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הקוף!!!!!!!!!!!!!!!!!סתם סתם גם ספארו!
וויל החתיך 3>

דרכים לעצבן את ג'ק ספארו-שודדי הקאריביים.

אני חולה על שודדי הקאריביים!!!!!!!!!
ועל ג'ק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הקוף!!!!!!!!!!!!!!!!!סתם סתם גם ספארו!
וויל החתיך 3>

דרכים לעצבן את ג'ק ספארו-שודדי הקאריביים.

לכול הקוראים והקוראות, אני מזהירה אתכם, יש בדיחות שסביר להניח שאתם לא תבינו אלה עם כן אתם ראיתם שודדי הקאריביים. מקווה שתיהנו.
פרק 1: קפטן ג'ק ספארו

כאשר הוא אומר לך לקרוא לו 'קפטן ג'ק ספארו', אתה בכוונה מתעלם מזה ואומר, "בטח ג'ק."

לרדוף אחריו עם השבט הקניבלי קונסטנץ.

כשג'ק משאיר אותך אחראי על הספינה 'הפנינה השחורה' ואתה לא רוצה, לגרור את העוגן ולשלוח אותו להיסחף בזרמים, ואז לצעוק. כשהוא מגיע בריצה, לספר לו על העוגן ולקחת את האחריות על זה, אני מבטיחה לך, הוא לא יעזוב אותך אחראי שוב או…שהוא פשוט ירה בך. אם הוא אומר שוב פעם שאתה האחראי ומבקש ממך לא לעשות את המתיחה הפעם, אז תגיד, "אני לא מבטיח שום דבר!" וזה כבר יעשה את העבודה.

קח את כובעו והניח אותו על ראשך, ותגיד: "אני קפטן ג'ק ספארו, אני להפליג בפנינה השחורה האדירה, קופים מעופשים!" כשהוא לוקח את הכובע חזרה, ותאמר, "אני רק חיקוי הגדולַה שלך."

שאל אותו, "אז איך אבא שלך?"

באופן אקראי לנשק אותו (בנות בלבד), ואז לתת לו כאפה שתשאיר לו סימן לשבוע וללכת.

במקרה של ספק, לצעוק, "לנטוש את הספינה! כולנו הולכים למות!" ואז להתחיל לבכות בכי מזויף. (אתה יודע, הצוות של ג'ק ספארו-תרנגולות שיכורות.)

לצעוק עליו, "חשבתי שאתה אוהב אותי!" באופן אקראי.

לתפוס את תשומת הלב של הצוות כולו, ואז להגיד,(לוודא ג'ק עומד לידך.) "ג'ק אני מאוהבת בך." אחר כך לחייך להסתכל על הפנים המופתעים שלהם, ובמיוחד של ג'ק.

להסתתר מאחורי מישהו, כאשר ג'ק עובר לידי, ולומר את שמו בקול מפחיד.

לצעוק עליו בשפה שונה כל חמש דקות.

קבל הקלטה של הקול של דייווי ג'ונס ואחר כך להסתיר את זה בכיס שלך ולהפעיל אותה ליד ג'ק. ולראות אם הוא נבהל.

בזמן שהוא ישן, לצייר נקודה שחורה על ידו. כאשר הוא מתעורר הוא יראה את זה ויתחרפן. (אבל מבטיחה לך שאני אגיד לו את האמת מאוחר יותר, ואולי לא.)

לנעול אותו בחדר עם לורד בקאט המעצבן.

לזרוק את האוצר למים.

העתק כל מילה שהוא אומר.

תגיד לו, "נגמר הרום!!".

תשרוף חביות ריקות ולומר לו שזה רום.

להביא לו את כול האקסיות שלו שיתנו לו סטירה.

להגיד לו, "אנג'ליקה בהריון!! אתה אבא!!, זה לא נפלא?! מר ספארו וגברת ספארו וג'וניור הקטן, משפחה מאושרת. מעכשיו אתה מחוייב!" ולשיר לו שירים משמחים ולתת לו עצות לגבי תינוקות. הוא כבר יתחרפן. בשבילו זה גזר דין מוות.

להגיד לו שדיווי ג'ונס חזר, כי הרי הוא שליח המתים, והוא יוצא לנקמה. ולהגיד לו שהקראקן חזר ביחד עם ג'ונס.

לתת לו לחיות באשליות שאליזבת נפרדה מוויל ושהיא רוצה אותו. או שהוא יקפוץ מספינה ויתאבד או שהוא יתחיל לרקוד, לשיר ולשתות רום בכמויות.

כשהוא ירד לנמל טורטוגה (הוא חייב לרדת) לומר לו שהפנינה השחורה התפוצצה והוא צריך לעשות עוד פעם עסקה אבל הפעם עם וויל שיחזיר את הפנינה.

לומר ששחור הזקן רוצה את חייו (של ג'ק). ושהוא רוצה לנקום בעד ביתו ובעדו (הבת שלו=אנג'ליקה).

לשקר לו שהוא חוזה עתידות כמו טיה דאלמה ושגורלו למות בעוד שלושה ימים.

לומר לו באגביות, "ג'ק!!, אבא שלך כאן עם אקדח טעון!"

בזמן שהוא נימצא בטורטוגה. לומר לו שברבוסה גנב לו שוב את הספינה.

לומר לו, "יש אספת פיראטים חדשה רק בשבילך ג'ק, גם אם אתה לא רוצה וגם עם אתה כן רוצה, אתה חייב לבוא. הדיון הוא החזרת החובות שלך לכולם ואם לא…"

לומר לו שהקניבלים רוצים אותו חזרה כי הם כבר אכלו את הכלב.

להלשין לאביו שהוא עקף את חוקי הפיראטים.

לומר, "תודה לך ג'ק" "על מה?" "לא אתה! התכוונתי לקוף!" (הקוף של ברבוסה).

לבקש מהקוף לגנוב את המצפן שלו. ואז לומר ליד ג'ק "אני אוהבת את הקוף הזה"

לשים אותו בבעיות בשביל שפיצולי אשיות של ג'ק ישגעו אותו לגמרי.

לתקועה אותו באי נידח עם ג'ק (הקוף) \ברבוסה\דיווי ג'ונס\אנגליקה\שחור הזקן.

לתת לו לשתות את הפישתונה שלך ולומר לו שזה שיקוי שעושה אותך בן אלמוות ואז סתם לבאס אותו ולצעוק לו: "סתאאםם!!!"

לשים לו על הכתף את התוכי של קוטון שיחפור לו כול היום.

להגיד לו שוויל צריך עוד עזרה של עלמה במצוקה.

לסמם את גיבס שיירדם בזמן שהוא אמור לשמור על הספינה, ולקחת את הפנינה השחורה של ג'ק.

לגנוב לג'ק את הבוטן בזמן שהוא ישן ולצעוק לו באוזן: "זה הבוטן שלי!!!"


תגובות (8)

נחמד, ומצחיק למדי (במיוחד כי ראיתי את הסרט)!
אגב, איזה כיף ששוב חוזרים ומפרסמים את הסיפורים!

08/04/2012 03:06

יפה מאד ♥

08/04/2012 03:11

מה כבר פרסמו את זה? זה די מביך…..

08/04/2012 04:20

וחחחח אני מתה על ג'קי גם הקוף היפה וגם אל הקוף המכוער (ספארו) סתתם ג'וני דפ חתיכוס… מצחיק

08/04/2012 12:53

חחח אני עם יובלוש הסטומי:) ג'וני הוא חתיכוס וגם ג'ק (הקוף) כזה מותק!

אבל וויל אהובי יותר! 3>

08/04/2012 17:38

גם אני מתה מתה מתה מתה על שודדי הקראיריביים(היעדתם עוד מעט יוצא שודדי הקראריביים 5 ישששש)
אני מתה על ג' ספארו יותר נכון קפטן ג'ק ספארו(ג'וני דפ)
מתה עליו בימיוחד וגם על הסרטטטטטטטטטטט

31/08/2012 04:17

חחחחח ״באופן אקראי לנשק אותו (בנות בלבד), ואז לתת לו כאפה שתשאיר לו סימן לשבוע וללכת.״ אני מוכנה רק לנשק אותו!

31/08/2012 04:19

חחחחחחחח גם אני אוהב את שודדי הקאריביים ראיתי את כולם ואני יודע (ממחקר שעשיתי) שיצא שודדי הקאריביים 5 בקיץ של 2013 חחחחחחחחח ממש צחקתי כשקראתי את ה״דרכים לעצבן את ג׳ק ספרו״ אני מת על ג׳ק ספרו אופס סליחה אני מתכוון לקפטן ג׳ק ספרו חחחח

17/12/2012 15:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך