Liattoty
אין לי רעיון.. סתם העליתי .. אבל אם אתם חושבים שכדאי סיפור אהבה ,תגידו את האמת לא אעליב.

האח הגדול הקדמה בבקשה תקראו!

Liattoty 31/05/2013 904 צפיות 6 תגובות
אין לי רעיון.. סתם העליתי .. אבל אם אתם חושבים שכדאי סיפור אהבה ,תגידו את האמת לא אעליב.

"אז למה את חושבת שאת מתאימה לאח הגדול?" מנחה שאל אותי.
"דבר ראשון: אני אלימה.
דבר שני: אני מכוערת.
דבר שלישי: גדלתי במקום עני.
מספיק לך?"אמרתי באדישות.
"אני מבין. את חושבת שהאח הגדול כולו ,עוסק בחולשות של האנשים.. זה לא המטרה שלנו. את יכולה לפרט קצת יותר עם דברים טובים?" הוא ניסה להיות נחמד.
"אוקי. ידעתי שתגידו את זה. אני מנסה להיות נחמדה וזה לא מצליח לי. אני רוצה לזכות במיליון כדי לדעת להיות נחמדה יותר. סבבה? בי." קמתי מהכיסא ויצאתי ממקום ההפקה.
האמת שלא היה לי אכפת מזה. לא היה שום סיכוי שיבחרו בי. אני לא באמת כמו שאמרתי.
אני בכלל לא אלימה, אבא שלי ספר, אז אני לא מכוערת וגדלתי במקום עשיר .
התערבתי עם אחותי , שלא יקבלו אותי לאח הגדול ככה. היא אמרה שכן, אני אמרתי שלא.
אולי זה מוזר, אבל אנחנו בנות 23 וחיות באותו הבית. אולי בגיל 20 רכשנו בית אבל לשתינו , כי אנחנו יותר מדי קרובות. בוא נגיד ככה.
הבית שלנו זה כמו פנטהאוז יוקרתי. יש שם את כול מה שתרצה, בירכה, מקום ענק נקי ומפואר, גינה יפהפייה, כלב קטן וחמוד כמו פיקנז. נו הגזע הזה של הכלבים. אני מודה שאני טיפשה קצת.
רק בזכות הוריי הצלחתי להשיג עבודה כמו שצריך, הציונים בלימודים לא תמכו בי, מוחי גם לא, ידיי גם לא.
ואם אבא שלי ספר, איך אני עשירה בכלל? אז זהו , שכמה שזה מוזר, אימא שלי מנכ"לית של מיצים.
אני לא מבינה איך מפרנסים מזה. כאילו אתה מרוויח 500,000 בחודש, כשאתה במשרד כול היום.
הלוואי שלי היו חיים כאלה קלים. אני קיבלתי עבודה כמזכירה! מזכירה! כשאני מסוגלת להרבה יותר. ואחותי החכמה ,המצטיינת מקבלת עבודה של עורכי דין. כאילו ,מה?
ואגב ,ההתערבות הייתה על 500 שקל. אבל אני בטוחה ,שמחרתיים ,הכסף הזה יהיה בכיסי ,כי עוד יומיים אומרים מי המשיך לשלב הבא ומי לא. והשלב הבא, זה כבר הטלוויזיה.
—————————————————————————–
אחרי יומיים:
עמדתי יחד עם כול המתמודדים וכולנו הסתובבנו סביב במה לבנה כזאת עם שטיח אדום .
בכלל לא התרגשתי. אפילו אחותי ,שאגב קוראים לה נועם,התחילה להתייאש ולחסוך את הכסף.
פתאום, ראינו את אסי עזר ואת מה שמו. אני אף פעם לא ראיתי האח הגדול. מודה.(הסופרת: אני כן הדמות לא.)
שניהם היו בשטיח ,החזיקו ברמקולים חזקים מספיק כדי להפוך אותך לחירש באוזן אחת וראו שהיו נרגשים להגיד את התוצאות. בעצמם הם לא ידעו. הכול היה במכתב שעל ידיו של מה- שמו.
"המתמודד הראשון… שנכנס לבית אח הגדול.." מה שמו ניסה להלחיץ את כולם." הוא.. היא.. קרן שרון!" עלתה במדרגות היוקרתיות, אישה שנראית כמו דוגמנית על, גבוהה ,בלונדינית עם עיניים כחולות, כמה טיפוסי.. וגם רזה, שכחתי להוסיף.
ראו שהיא הייתה נלהבת, רגילה הדקיקות רעדו מרוב התרגשות.
היא לקחה ישירות את המיקרופון וצעקה:
"באה להביא את המיליון!" טוב הפעם ,גם האוזן השנייה הפכה לחירשת.
אני רק נשפתי והעפתי לצד את שערי מרוב אדישות. אפילו כפיים לא מחאתי. אני יודעת, סוג של רוע
אבל.. כול כך רואים, שהאישה הזאת חייה בבועה. הגוף שלה מושלם, היא מהממת. אני שמנה כזאת, עם שיער שחור מכוער. אני שונאת את עצמי.
וכולם.. מחאו כפיים.
"טוב מה אני עושה עכשיו?" היא לחשה כשעדיין הייתה ברמקול.
המנחה לחש לה:( הייתי בשורה הראשונה, שמעתי הכול.)"לכי למלון שליד, ונקרא לך כשהתכנית תתחיל."
היא חייכה בקצת וירדה בהתרגשות. הקהל, כלומר המתמודדים, כולם כמעט, התפללו שהם יעלו למעלה.
פתאום, לאחר המון מתמודדים שעלו לבמה, שמעתי מישהו אומר את שמי..


תגובות (6)

נשמע מעניין מחכה להמשך ❤❤

31/05/2013 06:05

אחלה קונספט! תמשיכיי :)

31/05/2013 06:17

וואו יפה! תמשיכי! ממש אהבתי :)

31/05/2013 07:15

אחלה רעיון, אבל לא ממש הבנתי מה קורה שם, כאילו זה מעורפל ולא ברור…
זה אמור להיות סיפור אהבה?
זה ממש מגניב, מחכה להמשך :-)

31/05/2013 07:16

תמשיכי ומהר

31/05/2013 07:20

אסביר.. תודה דבר ראשון, על כול המחמאות והיומניסטית סטיילס (כדי שתדעי שאני מדברת אלייך, השתמשתי בכינוי שלך.) זה אמור להיות לא ברור, אני רוצה למתוח ולא להסביר יותר מידי ;) אם לא מוצא חן בעינייך ,בפרק הבא אסביר יותר, אבל תודה על ההערה. :)

31/05/2013 08:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך